Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takler ikke høyhalsede gensere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-10, 09:27   #61
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kvalt av høyhalsede gensere

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Pologensere er drepen, men skjerf går greit.

Trodde det bare var jeg som var sær, jeg ...

Sånn er jeg også. Fikser ikke pologensere eller høye halser.
Men bruker mye skjerf.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 10:07   #62
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kvalt av høyhalsede gensere

Jeg fikser hverken pologensere eller skjerf. Jeg får rett og slett klaus av det. Fikser heller ikke smykker eller at håret ligger over halsen min når jeg skal sove....
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er så sprø

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 10:34   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kvalt av høyhalsede gensere

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har forsøkt å ikle ham de lekreste gensere med høy hals, men han lager rare lyder og blir blå i fjeset.

Jeg har også prøvd den typen for "selvhjelp". Helt uten resultat, det går ikke lange stunden før jeg er i ferd med å bli sinnssyk og må kaste av meg genseren i vill fart. Jeg har prøvd mange ganger og kommer nok til å prøve igjen. Sist forsøk var for ei uke siden, faktisk, og det var en slik topp jeg har linket til over, uten høy hals men der halsen er faretruende nær halsgropen. Jeg klarte faktisk en halvtime! *stolt*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 10:43   #64
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kvalt av høyhalsede gensere

Jeg klarer noen høyhalsede genstre. Men ikke sånne som klør.
:får fnatt og litt til:

Hun der damen med alle senvirkningene: Har hun kommet inn på min teori om at når man er født på døgnet har innvirkning på om man er A eller B-menneske, også?

Sitat:

Migrene/hodepine kan være resultat av tang/sugekopp. De kan ofte føle irritasjon over å bli mast på, halt og dratt i.

Jeg ble tatt med vakum, og kjenner definitivt irritasjon over å bli mast på, halt i og dratt i.
But then again: Er det noen som *liker* å bli mast på?
Migrenen ser jeg at jeg også skal skylde på min mor for. Passer meg fint.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no