Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Noen gir mange poeng per prikking?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 13:56   #61
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Hvor kan man sjekke ryktestatistikk? Er dette også en funksjon som kun er forbeholdt modder?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:00   #62
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Hvor kan man sjekke ryktestatistikk? Er dette også en funksjon som kun er forbeholdt modder?

Om du går på Medlemsliste og klikker på toppen av kolonnen hvor det står tilbakemeldinger (eller noe sånt) så får du rekkefølgen, men ikke antall poeng.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:06   #63
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Ho ho, jeg var langt nede på listen gitt.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:07   #64
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Ouch. Vi er jo ranket jo. Jeg fant meg selv på 64. plass, som ikke var særlig å skryte av. Men samtidig lå jeg i en god klynge, så jeg får si meg fornøyd. Særlig ettersom jeg har betraktelig færre innlegg enn Visse Andre, som antakeligvis betyr imponerende ratio av prikk per innlegg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:11   #65
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Næmmen - jeg er jo på 337. plass jo! Enda jeg er fersking.
:klemmer til alle:

Det som er rart er at på sidene 50 og oppover når den er sortert på tilbakemeldinger er nesten alle brukernavnene navn som begynner på M......?

  Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:14   #66
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ouch. Vi er jo ranket jo. Jeg fant meg selv på 64. plass, som ikke var særlig å skryte av. Men samtidig lå jeg i en god klynge, så jeg får si meg fornøyd. Særlig ettersom jeg har betraktelig færre innlegg enn Visse Andre, som antakeligvis betyr imponerende ratio av prikk per innlegg.


I begynnelsen var jeg veldig nøye med hva jeg skrev og brukte mye tid på innleggene mine og hadde en kjempegod ratio på prikk versus innlegg. Jeg tror jeg hadde godt over 1500 poeng da jeg fikk nok innlegg til å komme inn i M2.

Nå derimot, når jeg bare skravler og jabber, så har det blitt sjeldnere gitt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:17   #67
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


I begynnelsen var jeg veldig nøye med hva jeg skrev og brukte mye tid på innleggene mine og hadde en kjempegod ratio på prikk versus innlegg. Jeg tror jeg hadde godt over 1500 poeng da jeg fikk nok innlegg til å komme inn i M2.

Nå derimot, når jeg bare skravler og jabber, så har det blitt sjeldnere gitt.

Dessuten er vi blitt bortskjemte med gode innlegg fra den kanten, så vi gidder rett og slett ikke prikke for hver gang du kommer med et typisk Esmeinnlegg. :smisker villt og hemningsløst:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:23   #68
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dessuten er vi blitt bortskjemte med gode innlegg fra den kanten, så vi gidder rett og slett ikke prikke for hver gang du kommer med et typisk Esmeinnlegg. :smisker villt og hemningsløst:

Nå fikk du prikk! Nå fikk du prikk, kosemosemodden min!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:24   #69
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå fikk du prikk! Nå fikk du prikk, kosemosemodden min!

Du regnet med at ingen skulle blingse her eller?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:25   #70
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Greit å unngå inflasjon, ja. Jeg gir 3038416 poeng pr prikk på NM.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:31   #71
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

På NM var det jo helt vanvittig hvor mange poeng man fikk og ga. Jeg sjekket nå og har over 79 millioner poeng. Rart å logge inn på NM forresten, når det er så lenge siden jeg har vært der.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:32   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå derimot, når jeg bare skravler og jabber, så har det blitt sjeldnere gitt.

Jeg vil våge å påstå at et høyt antall ryktepoeng ikke nødvendigvis har med så knakende gode innlegg å gjøre.

På seg selv kjenner man andre, osv.

Nå måtte jeg sjekke på NM; 71084232 poeng totalt
Hvor får man vekslet dette inn i norske kroner?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:35   #73
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Særlig ettersom jeg har betraktelig færre innlegg enn Visse Andre, som antakeligvis betyr imponerende ratio av prikk per innlegg.


Det magiske tallet mitt er 1,24 poeng per innlegg.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:40   #74
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det magiske tallet mitt er 1,24 poeng per innlegg.

Ooooh, nice!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:43   #75
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ooooh, nice!

Det er så deilig når noen gir komplimenter for tallene mine.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:44   #76
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det magiske tallet mitt er 1,24 poeng per innlegg.

Åh! :imponert:

  Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:46   #77
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det magiske tallet mitt er 1,24 poeng per innlegg.

Nå ødela du den fine, nyoppbygde populæritetsselvtilliten min. Jeg har kun 0,82 poeng per innlegg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:51   #78
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Stilig! Jeg har jo 0,94 jo! :glad:

  Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:54   #79
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Hey! Hvis jeg heller tar innlegg per prikk ligger jeg hakk i hæl med Kanne! Trekker vi inn kommutative lover og ascendanter og denslags er jeg sikker på at vi kan komme til en slags enighet her om hvordan kan sidestille disse ratioene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 14:57   #80
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen gir mange poeng per prikking?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hey! Hvis jeg heller tar innlegg per prikk ligger jeg hakk i hæl med Kanne! Trekker vi inn kommutative lover og ascendanter og denslags er jeg sikker på at vi kan komme til en slags enighet her om hvordan kan sidestille disse ratioene.

Nå måtte jeg sjekke om det var det jeg hadde gjort.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no