Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-14, 11:20   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Ignorere ignorere ignorere. Jeg bruker alltid å holde i hånduken på sykkelstyret. Skal bli flinkere til å vaske hendene rett etter treningen også før jeg gjør noe videre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:24   #62
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nåja.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:32   #63
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.905
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg trente på Elixia i går. Vasket håndtakene på mølla både før og etter.

Det er ikke flaut å vaske utstyr før bruk?. . Føler at jeg blir sett på som rar. Ser for meg at Lanos vask henda går på skjermene hvert 15. minutt fra nå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:34   #64
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

String dekker jo også rumpehullet, det er vel bare rompeballene som er mer eksponert i string?

Stringen rensker ut nedre del av rektum, avføringsbiter som ellers hadde holdt seg der.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:36   #65
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er ikke flaut å vaske utstyr før bruk?. . Føler at jeg blir sett på som rar. Ser for meg at Lanos vask henda går på skjermene hvert 15. minutt fra nå.

Flaut? Jeg tror ikke folk der bryr seg så veldig om hva jeg gjør (innenfor rimelighetens grenser, dog ) og om de skulle gjøre det så vær så god. Å være FOR renslig er vel kanskje bedre enn å være for sjuskete? Sånn satt på spissen, jeg mener jo ikke at de som ikke vasker apparatene før trening er sjuskete. Sånn egentlig.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:36   #66
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Åh, tusen takk for akkurat den spesifikke informasjonen der, Esme.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:37   #67
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Digg, Esme. :tilbake til lunsjen, nuh:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:43   #68
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

No worries. Bare spør om det er mer dere lurer på!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:45   #69
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Men, hvorfor ellers tror dere man kaller stringtruser for buttfloss på engelsk?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 11:45   #70
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 12:09   #71
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.219
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nå kjenner jeg at det ble akkurat hakket mer spesifikt enn jeg orker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 12:41   #72
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Lurer på om man har med egen yoga-matte til disse timene:
http://www.soltv.no/nyheter/2014/03/...ZunMNuRzitEKSw

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 14:04   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Stringen rensker ut nedre del av rektum, avføringsbiter som ellers hadde holdt seg der.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men, hvorfor ellers tror dere man kaller stringtruser for buttfloss på engelsk?


__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 15:01   #74
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

av Esme.
:finner seg en annen tråd:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 15:02   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

av Esme.
:finner seg en annen tråd:

Man bør vel heller av stringtrusene, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 15:09   #76
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man bør vel heller av stringtrusene, syns jeg.

Ikke når man er veldig på "det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av"-kjøret.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 15:13   #77
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg sluttet med string etter første fødsel (av en eller annen grunn - eller egentlig kanskje åpenbar grunn - føltes det ekkelt ut etterpå og gjør det fortsatt.). Her er det hipstere som gjelder. Sånn til opplysning.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 19:05   #78
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg spinner med hipster og sykkelbukse med tjukk padding. På alle spinningtimer på vårt senter sier instruktøren på slutten av timen at alle må vaske sykkelen og skru opp alle innstillinger. Jeg innbiller meg at alle gjør det, men har ikke sjekket så nøye etter. Jeg vasker i alle fall grundig over sykkelen etter meg. Det står også lapp på tredemøllene om at de skal vaskes etter bruk. Jeg har alltid vasket dem, jeg løper så intenst at svetten renner av meg så det er liksom ikke noe alternativ.

Vektene og mattene er sikkert ekle, jeg må bare la være å tenke på hva som befinner seg på dem. Uansett dusjer jeg alltid før jeg forlater senteret og satser på at jeg ikke drar med meg alt for mange uhumskheter hjem.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 19:24   #79
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Dere, altså. Det er møkk, skitt og bakterier overalt. Og vi er heldigvis designet for å tåle det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 19:43   #80
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.190
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg er litt sånn bakteriefob, og jeg leser at mange sier vi er laget for å tåle det, det er slikt vi omgir oss med til daglig, det har gått fint med meg i alle år jeg har trent osv.
Jeg synes det er fantastisk motbydelig at mennesker anno 2014 har så elendig hygiene at man finne avføringsmikrober på f. eks vektstang og håndtak på treningsapparater.
Greit nok med der ræva er i direkte kontakt, men søren også, man burde da virkelig forvente at folk har såpass til håndhygiene at de vasker seg på henda etter å ha klødd seg bak?
Heldigvis er den generelle befolkningen i stand til å bekjempe de aller fleste sykdomsfremkallende mikrober, men vi som har denne evne bør kanskje tenke på de som ikke har det og ta et kollektivt ansvar.
Med tanke på hvordan magesyke brer om seg med smitte og gjensmitte er det virkelig også et poeng at man tar ansvar for å begrense smitte.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 21-03-14 kl 19:50.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no