Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kattekunnskap ønskes

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-12, 16:42   #61
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det noen her som kan dokumentere at butikkför er dårligere enn veterinærför?
Og ikke minst at det er farlig for kastrerte katter?
Jeg har nemlig hørt disse påstandene i mange, mange år, men aldri fått dem dokumenter...

:har to katter som får spesialför, så nei, jeg føler meg ikke truffet:

Tvert imot har den eneste dokumentasjonen jeg har sett vist at det ikke var så store forskjellene, og at ett av butikkforene til en rimelig penge faktisk var best. Mens verstingen også fantes i butikkhylla.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 16:45   #62
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Tvert imot har den eneste dokumentasjonen jeg har sett vist at det ikke var så store forskjellene, og at ett av butikkforene til en rimelig penge faktisk var best. Mens verstingen også fantes i butikkhylla.

Husker du hvilket merke som var bra?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 16:48   #63
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Husker du hvilket merke som var bra?

Det var iams. Det er vel et merke som selges både på dagligvare og hos veterinær. Og som vi selvfølgelig byttet til og fikk dårlig mage på kattene. Moralen er: har man et for som funker, for all del ikke bytt.

http://www.testfakta.se/Mediaarkiv/D...ARY/484638.pdf Her er en nyere test, litt andre resultater.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 16:57   #64
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Man ser iallefall kvalitetsforskjeller på maten når man har katter som går på do i kasse inne. Jeg har en kastrert hann som driter fire ganger så mye når han har fått tørrfòr fra butikken som når han spiser skikkelig tørrfòr. Skulle han få i seg f.eks. Whiskas bløtfòr, får han diare i flere dager etterpå, så her serveres det kun tørrmat. For tiden spiser de Iams og det fungerer fint. De sper selv på med masse mus og en og annen småfugl, så de får nok ganske sikkert dekket sine proteinbehov.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 19:09   #65
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Katter tåler å bo bare ute nå? Vi har ufrillig blitt katte eieren etter ferien, og nå bor det nå en katt på trappa vår vi ikke aner hvem eier, men den har tydeligvis adoptert oss. Før helga kapitulerte jeg og kjøpte kattemat på Europris. Jeg lar ikke en katt gå sulten når den tydeligs ikke har fått mat på mange dager og ikke vil gå hjem eller noe annet sted heller. Får håpe det går greit med det til vi finner eieren. På trappa har ungene nå satt opp en kurv med sitteunderlag under som isolasjon, og jammen er mannen litt bløt også til tross for sin allergi, for i går snekret han et hus over kurven fordi det var så surt ute. Men vi kan uansett ikke ha katt siden den kun må være ute, så får håpe vi får tak i eieren snart. Blir fort kaldere ute på natta nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 19:29   #66
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da må vi vel utsette anskaffelse til etter syden.

Det er en god idé. Også burde dere tenke på hva dere gjør med den neste år og året etter det og i 15 år til mens dere er i syden/helgetur/bilferie osv.

Man kan ikke ta det for gitt at det alltid er naboer som har mulighet å passe, særlig ikke om vinteren når katten må være inne i perioder og dette innebærer at naboen må også skifte kattedass.

Når man skaffer seg dyr følger det ansvar med, og ikke minst kostnader. Det koster å ta godt vare på et dyr, så du/dere burde gå litt i tankeboksen igjen.

Jeg kjenner at dette er et tema som gjør meg litt trist- all de som skaffer seg katter fordi de liksom ikke krever noe særlig, og som kvitter seg med dem som med en gammel leke når de finner ut at katten skal ha ordentlig mat, dyrlegetilsyn og pass i ferien.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 19:41   #67
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Jeg har alltid hatt katt. Nå har jeg to raskekatter, begge får gå ut.
Den ene har nyresvikt og spiser kun helt spesielt veterniærfor det blir ca 400,- i mnd fordi begge får dette, noe annet nytter ikke. Uten dette foret vil hun dø en langsom og fæl død. Den andre har fått en alvorlig tannsykdom og har nettopp vært igjennom en omfattende operasjon.
Kattedo med tak og vippedør en en god ting, mindre gris rundt om. Jeg har prøvd alle mulige merker i alle prisklasser, men har endt opp med den dyreste kattesanda fordi den gir minst lukt. Mine katter bæsjer kun inne, løper inn på do akkurat som ungene.
Klorestolper er forbuksvare, det går 2-3 i året, kjøper billig på Obs. De har aldri rørt møbler.
Vi har kattedør i bakdøra, kattene har magnet i halsbåndene som de åpner med. Denne kostet rundt 800,- i tillegg har de en vanlig innekattedør ned til kjelleren, den kostet ca.200.
Veterinærutgiftene så langt i år er på rundt 6500,- inkl. en stor operasjon og vi tipper nok 8000 innen året er omme. Et normalår ligger vi på rundt 3000,-
Hadde jeg hatt bedre råd i utgangspunket hadde jeg garantert forsikret begge to da jeg kjøpte dem, men det koster skjorta hvert år.
Når vi reiser bort er tanta mi kattepasser, hun kommer hver dag og bytter vann, fyller på mat, tømmer doen og koser med dem. De går fritt ut og inn pga døra si.

Diskusjonen om katter må ha ditt eller datt av for gidder jeg ikke ta, men skal love at en katt med dårlig mage som bæsjer inne eller fiser hele tiden vil man ikke ha !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:29   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er en god idé. Også burde dere tenke på hva dere gjør med den neste år og året etter det og i 15 år til mens dere er i syden/helgetur/bilferie osv.

Man kan ikke ta det for gitt at det alltid er naboer som har mulighet å passe, særlig ikke om vinteren når katten må være inne i perioder og dette innebærer at naboen må også skifte kattedass.

Når man skaffer seg dyr følger det ansvar med, og ikke minst kostnader. Det koster å ta godt vare på et dyr, så du/dere burde gå litt i tankeboksen igjen.

Jeg kjenner at dette er et tema som gjør meg litt trist- all de som skaffer seg katter fordi de liksom ikke krever noe særlig, og som kvitter seg med dem som med en gammel leke når de finner ut at katten skal ha ordentlig mat, dyrlegetilsyn og pass i ferien.

Helt enig. Jeg stemmer for at du IKKE skaffer deg katt Trulti, all den tid du sier du ikke vil ha det ansvaret i 15 år fremover. Da er jo egentlig den saken grei.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 26-08-12 kl 20:35.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:32   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det var iams. Det er vel et merke som selges både på dagligvare og hos veterinær. Og som vi selvfølgelig byttet til og fikk dårlig mage på kattene. Moralen er: har man et for som funker, for all del ikke bytt.

http://www.testfakta.se/Mediaarkiv/D...ARY/484638.pdf Her er en nyere test, litt andre resultater.

Vi hadde også dårlig erfaring med Iams da jeg bodde hjemme og min mors katter spiste det. Nå bruker jeg uansett ikke det foret fordi de driver med ekstremt horrible dyreforsøk. Det jeg bruker er ganske bra, hannkatten vår har fått mye finere pels og røyter ikke engang halvparten så mye som da han først kom til oss.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:42   #70
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Og så kan det værte lurt å huske at det kan lukte av kattedoen.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:45   #71
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Og så kan det værte lurt å huske at det kan lukte av kattedoen.

Det kan det. Spesielt hvis man ikke tømmer den. Men det hjelper med do med tak, skikkelig kattesand og skikkelig for. Og som med bleiebøtter - det lønner seg ikke å ha den stående på gulv med varme i.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:46   #72
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Jupp. Jeg bare føler for å innfor ete alle om det (sånn med bakgrunn i min egen tråd).

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:46   #73
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det kan det. Spesielt hvis man ikke tømmer den. Men det hjelper med do med tak, skikkelig kattesand og skikkelig for. Og som med bleiebøtter - det lønner seg ikke å ha den stående på gulv med varme i.

Amen !

Vår står i den kalde kjellergangen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:51   #74
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Her går ikke kattene i kattedoen lenger, til tross for grundig rengjøring og tømming av den, så vi har droppa hele doen. De går ute (selv om jeg helst hadde sett at de gikk i doen), for det har de altså bestemt seg for.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 20:58   #75
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi burde vel egentlig ha fisk istedet. Ikke fordi vi ikke ville gi katten et godt liv, for får vi katt følges den opp. Men det er mer snakk om at jeg ikke ønsker å binde meg til en katt de neste tyve årene..

Nei, om man ikke ønsker å binde seg til et dyr, slik at man sørger for at dyret har det bra også når man er borte, så burde man ikke skaffe seg dyr. Vi har hund, så det sier seg selv at vi ikke bare kan la ham være igjen utendørs når vi reiser på ferie, men selv en katt ville jeg ikke ha reist ifra i en uke eller to.

En familie i naboveien reiste fra katta si i sommer. De hadde visstnok avtale med noen om at de skulle mate katta når de var borte, men resultatet var jo at katta gikk rundt og mjaua i veien her, helt til paret i nabohuset forbarma seg over den etter en uke. Den var vel vant til å være inne, spise inne, sove inne osv., og så skulle den plutselig spise ute og sove ute. Så ja, om man ikke ønsker å koste på katta pensjonat eller få noen til å bo hjemme hos seg mens man selv er borte, så synes jeg man bør la være å skaffe seg dyr eller kjøpe en gullfisk eller noe.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 22:00   #76
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Man reiser ikke fra en katt. Du får noen til å ha den hos seg, noen til å bo i huset ditt sammen med katten, eller sender katten på pensjonat. Kan du ikke koste på deg pensjonat til katten, så skal du ikke ha katt.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 22:07   #77
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Du får noen til å ha den hos seg, noen til å bo i huset ditt sammen med katten, eller sender katten på pensjonat.

Av disse vil jeg påstå at pensjonat er eneste mulige alternativ.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 12:45   #78
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Våre to katter levde til de var senile og forvirret....jeg skal aldri mer ha katt, er ikke noe kattemenneske egentlig. Men det trenger ikke være mye dilldall med de.
Her fikk kattene et for jeg kjøpte hos Norgesfor, 129kr for 5 kg. Fri tilgang. Dette syntes de var veldig godt. Felleskjøpet har vel muligens noe liknende. Ga de svært sjelden noen form for våtfor. Tennene trenger noe tyggemotstand for å forhindre tannsten. Våtfor kan få de til å røyte mer.
Begge var steriliserte. Ingen vaksiner på de, heller ingen sykdommer.
Når vi reiste på sommerferie laget vi hus til de på verandaen med tak og sørget for at noen var innom og fylte opp mat og vann daglig. Hadde ikke gjort det vinterstid. Da ville jeg hatt de inne og fått noen til å skifte på kassen etc. Kattesanden vi brukte var den rimeligste på Coop og den fungerte fint.
Du må holde den inne den første tiden, tidsmessig litt avhengig av om dere får voksen katt eller kattunge. Husk at en kattunge lett blir redd og skremt og ikke bør være utendørs alene på en stund.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 12:55   #79
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Tåler ikke katter rød fisk?? Jeg har da kjøpt noe de påstod var kvalitetsfor til kattene innimellom....med laks.

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg 0666bea57b8349d9eb4d6169fe08ded4-image.jpeg (12,6 KB, 6 visninger)
Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 22:19   #80
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Kattunger kan også bli lokket med seg, eller distrahert av barn som ser en nusselig liten bylt som de har lyst å leke med osv. Vips så har den kommet så langt av sted at den ikke finner hjem igjen.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no