Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Pinlig innrømmelse ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 01:31   #61
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Men det har ALLE andre...

Alle andre har nok ikke gjort det, innrømmer gladelig at jeg er en av de andre som ikke har gjort det.
Men det som er litt "pussig" er at endel FrP velgere er de som faktisk vil få det merkbart dårligere om FrP kom til makta.
Da vil jeg si at de har satt seg dårlig inn i hva partiet står for.

Ikke dermed sagt at man bare skal tenke på seg selv når man velger partiet man skal stemme på, men de fleste av oss setter seg vel såpass inn i partiprogrammene at vi vet at vi ikke vil lide om partiet vi stemmer på kommer til makta.
Tenker da ikke på ting som vil "ramme" alle som økt moms, høyere avgifter på sprit osc.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 01:49   #62
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Alle andre har nok ikke gjort det, innrømmer gladelig at jeg er en av de andre som ikke har gjort det.
Men det som er litt "pussig" er at endel FrP velgere er de som faktisk vil få det merkbart dårligere om FrP kom til makta.
Da vil jeg si at de har satt seg dårlig inn i hva partiet står for.

Ikke dermed sagt at man bare skal tenke på seg selv når man velger partiet man skal stemme på, men de fleste av oss setter seg vel såpass inn i partiprogrammene at vi vet at vi ikke vil lide om partiet vi stemmer på kommer til makta.
Tenker da ikke på ting som vil "ramme" alle som økt moms, høyere avgifter på sprit osc.

Men er det slik at dersom et parti har kommet til makta, så får det gjennomført alt det har satt seg fore? I den siste tiden har vi vel også sett at det ender opp i en flerpartiregjering - med medfølgende kompromisser...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 02:31   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.271
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg var medlem av Unge Høyre en gang, og det er jeg faktisk litt flau over. Ikke fordi det er SÅ mye galt med Høyre, jeg står ikke så langt fra dem politisk, men ungdomspartiet, i hvert fall i mitt fylke, var helt patetisk. Bare avskyelige pappagutter. Ikke hadde jeg noe særlig tanke bak det heller, bare diltet etter noen venninner. Huffameg.

Hjelper det at jeg aldri fikk somlet meg til å betale kontingenten?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 06:58   #64
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg må innrømme noe

Da jeg var ung og dum stemte jeg på Frp 1 gang!
Jeg lot meg forføre av enkle løsninger og populistiske meninger.

Jeg angret etterpå. Hver gang noen fra Frp sa noe idiotisk følte jeg meg som en idiot. Jeg gremtes lang inn i hjerterota.
De sier dumme ting ofte, er heller regelen enn unntaket.
Jeg kunne virkelig ikke fatte å begripe at jeg kunne stemme på dem.

Jeg gikk aldri i forsvar og forsvarte det feile valget mitt. Jeg innrømte heller at jeg hadde gjort et dumt valg.

Når Frp nå dummer seg ut er det med lettelse jeg kan si at JEG stemte iallefall ikke på dem.

Det gjorde jeg også - første gangen jeg stemte. Jeg kjenner jeg blir fysisk uvel ved tanken.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 11:24   #65
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Men er det slik at dersom et parti har kommet til makta, så får det gjennomført alt det har satt seg fore? I den siste tiden har vi vel også sett at det ender opp i en flerpartiregjering - med medfølgende kompromisser...

Men det er vel ikke så smart å satse på at det skal skje? Det blir litt sånn: Jaja, jeg stemmer på FrP, jeg. De får sikkert ikke gjennom de teiteste forslagene sine likevel.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg var medlem av Unge Høyre en gang, og det er jeg faktisk litt flau over. Ikke fordi det er SÅ mye galt med Høyre, jeg står ikke så langt fra dem politisk, men ungdomspartiet, i hvert fall i mitt fylke, var helt patetisk. Bare avskyelige pappagutter. Ikke hadde jeg noe særlig tanke bak det heller, bare diltet etter noen venninner. Huffameg.

Ditto.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 12:15   #66
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Det er hemmelig valg, er det ikke? Jeg kan si så mye at jeg verken stemmer eller har stemt FRP eller KrF, ikke har jeg prøvd narkotika heller. Hva er galt med meg?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 23:29   #67
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.525
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg stemmer på meg selv ved valget i år.

Står på en bygdeliste. I utgangspunktet er jeg ikke så veldig for bygdelister, men av og til skjønner ikke kommunepolitikerne at de er helt på villspor.
Meningsmålingen i avisen i dag, viser at vi har 16,6 %. Da viser jo det egentlig at behovet for listen vår er der, og pr i dag er jeg kommunestyrerepresentant.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 23:37   #68
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Fin far gjør meg arveløs hvis jeg stemmer KrF.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 23:44   #69
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.525
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Fin far gjør meg arveløs hvis jeg stemmer KrF.

Valget er heldigvis hemmlig i Norge, så du trenger ikke si noe om du har et ønske om å stemme krf men ikke tørr pga. frykten for å bli gjort arveløs.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 23:46   #70
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Valget er heldigvis hemmlig i Norge, så du trenger ikke si noe om du har et ønske om å stemme krf men ikke tørr pga. frykten for å bli gjort arveløs.

Ingen fare, jeg skyter heller meg selv i leggen framfor å stemme KrF

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 23:54   #71
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har aldri stemt på noe som helst..

Nå får jeg ikke ro i sjelen før du LOVER å stemme ved neste valg! Lover du...?


Siden det er confessiontime, så må jeg ærlig innrømme at jeg sliter med å ha respekt for Frp-velgere. Jeg gjør det. Og det sitter temmelig langt inne å innrømme det, for jeg prøver så godt jeg kan å være lite fordomsfull, og vil gjerne vise respekt for andres valg.

Men mens jeg er igang - jeg tenker at de som stemmer Frp enten er lite politisk opplyste ( det er et populistisk parti - lett å være enig i uttalelser som " Vi må ta vare på gamle og syke!". Men har man lest partiprogrammet? ) eller de har usympatiske holdninger. For om man er godt opplyst om Frps partiprogram og enig i partiets ideologi - da synes jeg man har et usympatisk verdisyn.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 09:04   #72
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg stemmer på meg selv ved valget i år.






Det viktigste er jo egentlig at folk benytter seg av stemmeretten sin... om de ikke gjør det så kan de i alle fall ikke klage de neste 4 årene synes jeg...

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:15   #73
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg vil bare anbefale ALLE å lese Frp-koden. Flott og opplysende bok som virkelig fikk meg til å forstå hvordan en del ting i nyere tid henger sammen. I tillegg økte den respekten min for FrP-velgere betraktelig. Og man kan nok ikke endre en dritt før man forstår hvorfor ting er blitt som det er blitt. Nå forstår jeg mye mer av mekanismene bak et FrP-valg.

Samtidig tar boken tak i en del av FrPs politikk og viser hva den egentlig er og alle paradoksene den består av, på en fin måte. Den tar ballen, ikke mannen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:16   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.



Siden det er confessiontime, så må jeg ærlig innrømme at jeg sliter med å ha respekt for Frp-velgere. Jeg gjør det. Og det sitter temmelig langt inne å innrømme det, for jeg prøver så godt jeg kan å være lite fordomsfull, og vil gjerne vise respekt for andres valg.

Men mens jeg er igang - jeg tenker at de som stemmer Frp enten er lite politisk opplyste ( det er et populistisk parti - lett å være enig i uttalelser som " Vi må ta vare på gamle og syke!". Men har man lest partiprogrammet? ) eller de har usympatiske holdninger. For om man er godt opplyst om Frps partiprogram og enig i partiets ideologi - da synes jeg man har et usympatisk verdisyn.

Jeg må nok innrømme at jeg kunne ha skrevet dette.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:20   #75
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Siden det er confessiontime, så må jeg ærlig innrømme at jeg sliter med å ha respekt for Frp-velgere. Jeg gjør det. Og det sitter temmelig langt inne å innrømme det, for jeg prøver så godt jeg kan å være lite fordomsfull, og vil gjerne vise respekt for andres valg.

Men mens jeg er igang - jeg tenker at de som stemmer Frp enten er lite politisk opplyste ( det er et populistisk parti - lett å være enig i uttalelser som " Vi må ta vare på gamle og syke!". Men har man lest partiprogrammet? ) eller de har usympatiske holdninger. For om man er godt opplyst om Frps partiprogram og enig i partiets ideologi - da synes jeg man har et usympatisk verdisyn.

Oj, jeg innrømmer at jeg også tenker slik, jeg kunne skrevet dette selv visst.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:54   #76
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Har også stemt både frp og KrF.
Jeg står for det, og stemte vel de partiene fordi de passet inn i mitt liv akkurat da .
Nå stemmer jeg langt ifra disse partiene og har vel egentlig funnet "mitt" parti.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:01   #77
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har også stemt både frp og KrF.
Jeg står for det, og stemte vel de partiene fordi de passet inn i mitt liv akkurat da .
Nå stemmer jeg langt ifra disse partiene og har vel egentlig funnet "mitt" parti.

Og det er? :nysgjerrig:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:04   #78
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og det er? :nysgjerrig:

På hva jeg stemmer nå eller på hvorfor jeg stemte frp og KrF

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:33   #79
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det kan da ikke være PINLIG å stemme på det man tror på? Makan.

Nei, selvfølgelig ikke. Men det kan vel være pinlig hvis man stemte på det man IKKE tror på?

I mitt første valg stemte jeg Høyre, og ja det er litt pinlig. Kanskje mest fordi jeg må ha vært tom i hodet når jeg gjorde det, og av alle ting lot meg rive med av høyrebølgen på 80-tallet... Og i ettertid fatter jeg ikke hvorfor - jeg avskydde jo unge høyre, pappaguttene og alt de sto for .

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:51   #80
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På hva jeg stemmer nå eller på hvorfor jeg stemte frp og KrF

Hva du stemmer nå, først og fremst, fordi jeg er nysgjerrig. Men hvis du har lyst til å fortelle hva som var bakgrunnen for KrF og FrP-valgene dine, så synes jeg det er veldig interessant. Bare du ikke føler du blir satt til veggs eller latterliggjort eller noe, liksom.

Jeg kan også innrømme at jeg har stemt noe annet enn SV en gang. Og at jeg ved en hodeløs sinna-avgjørelse i siste sekund stemte Ja til Eu i 1994. Det skammer jeg meg litt over. Men sinna-avgjørelsen min var veldig bra, da. Det sto nemlig noen fra Hvit valgallianse og oppfordret folk til å stemme nei, så vi kunne holde svartingene utenfor landet. Og da de så Nei til Eu-buttonen min ropte de til meg at det var godt å se blonde flotte norske jenter som ville holde landet hvitt sammen med dem. Da stemte jeg Ja i ren trass, gitt. Det var korttenkt og litt hot-headed, men veldig inderlig. Jeg var ung.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no