Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Botox under ditt juletre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 01:08   #61
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neisjda. Det koster å skjule at man blir gammel.

Jeg skal aldri si aldri, plutselig ligger jeg der med 6.000,- i en klam hånd og trygler om å bli yngre. Men akkurat nå eldes jeg med verdighet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 01:14   #62
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Jeg har noen lange stygge rynker i panna, men tydeligvis er det ikke så ille enda at noen har kommet på å kjøpe Botox til meg.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 08:40   #63
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Bare man sparkler godt først skal du se at butinox også skjuler rynkene ganske effektivt. Man får også det utrykksfulle botox-fjeset med på kjøpet, og så mye billigere!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:06   #64
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.647
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det finner du fort ut om du logger deg på nevnte forum.

Det står lite om vaskenøtter og dets like der, gitt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:12   #65
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Jeg tror jeg hadde ledd meg i hjel om jeg fikk Botox under treet. Pupper også. Jeg hadde vel egentlig regnet med at det var en spøk.

Men jeg vil heller ha ullsokker

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:17   #66
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Jøsses, tror flertallet av FP-brukerene fikk botox under treet i år, dem vil bare ikke fortelle det


ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:22   #67
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Botox? Men en aldri så liten fettsuging hadde ikke vært å forakte.
:kniper i sideflesket:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:26   #68
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.580
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Næh, dårlig med botox. Det ville jeg aldri turt å ta heller. Jeg må fortelle om dengang jeg møtte en bekjent som jeg trodde hadde fått en dør i ansiktet, hun så ikke ut, stakkars. Omsorgsfulle meg trøstet til ingen nytte. Hun hadde vært på klinikken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:34   #69
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Botox er liksom i samme kategori som badevekt, slankepiller og denslags. Ting Man Ikke Gir Uten At Det Har Blitt Tydeliggjort At Dette Er Noe Mottaker Ønsker Seg.

Jeg hadde blitt passe muggen da, ja...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:06   #70
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.949
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nei, noen fordeler med godt med ansiktfett skal det jo være.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 13:36   #71
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Ikkeno' Botox her heller. Men jeg har fått gavekort på valgfri behandling hos hudpleier, da.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 14:03   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Botox, nei. Jeg kunne godt fått litt Butinox, dog. Om ikke i trynet, så har jeg noen vegger som kunne trengt noen strøk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 14:53   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Det hadde tatt seg ut.

"Kjære, jeg synes du begynner å se litt gammel ut."

:fniser hemningsløst:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:00   #74
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Ikke noe Botox under treet her heller. Jeg fikk noen doser i oktober, skulle vel egentlig fylt på nå til jul, men jeg ble ikke fornøyd med resultatet.


Også skal det sies at jeg tok Botox av medisinske grunner.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:06   #75
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.080
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Men virka det ikke på eventuelle rynker, Morella?

Jeg lurer alltid på HVEM og hvilke miljø det er snakk om når sånne saker kommer opp. Hvem er disse menneskene? Det kunne så aldri i livet falt meg inn, selv om jeg er 41 og har noen i panna. Makan. Hun som ble intervjuset som innehaver var jo rimelig stiv i maska selv. JEg syns det er fryktelig stygt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:26   #76
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men virka det ikke på eventuelle rynker, Morella?

Joda, men ikke vidre pent når virkningen kun var i halve pannen. Hvis jeg ble overasket var det kun på høyre side det var synlig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:32   #77
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hun som ble intervjuset som innehaver var jo rimelig stiv i maska selv. JEg syns det er fryktelig stygt.

Ja hun så bare ikke ut. Ellers kjenner jeg ingen som har tydd til slikt.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:37   #78
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Ingen botox her nei, men jeg ønsket meg ett bryst løft.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:45   #79
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Nei takk, da hadde jeg blitt sur, gitt. Dessuten har jeg ikke rynker som synes. Det sier i hvert fall gutta mine.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 17:41   #80
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.080
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Joda, men ikke vidre pent når virkningen kun var i halve pannen. Hvis jeg ble overasket var det kun på høyre side det var synlig.

Søren og, hehe, uffda.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no