Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Robotstøvsuger – er det verdt det?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-23, 10:07   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi har også vaskefunksjon, men har aldri testet den. Jeg vet ikke hvordan den fungerer engang. Går det greit selv om den må klatre over noen høye lister? Man kan vel ikke ha noen form for såpe i?

Vi vasker gulv ekstremt sjelden. Unntatt badegulv, i gangen om vinteren og under spisebordet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:11   #62
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.827
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har også vaskefunksjon, men har aldri testet den. Jeg vet ikke hvordan den fungerer engang. Går det greit selv om den må klatre over noen høye lister? Man kan vel ikke ha noen form for såpe i?

Vi vasker gulv ekstremt sjelden. Unntatt badegulv, i gangen om vinteren og under spisebordet.

Hvis den klarer klatringa når den støvsuger, gjør den nok det også med vaskefunksjonen på. Bare å fylle på vann og sette i moppebrettet, så vasker den i vei! Ikke såpe nei, jeg pleier å fylle tanken med varmt vann, og om golvet er flekkete sprayer jeg litt zalovann på flekkene før støvsugeren kommer, da blir det rent og pent

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:14   #63
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

… og litt grønnsåpe før det kommer gjester, så det lukter rent også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:18   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.096
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vår støvsuger har vaskefunksjon. Det er en slags mopp som vi fester på undersiden. Vi bruker den til å svosje over badegulvet, og den gjør en brukbar jobb. Men badegulvet må vaskes mer ordentlig i tillegg sånn innimellom.


Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jobber hun ikke?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå blir jeg nysgjerrig på hvor lang tid du vanligvis bruker på å støvsuge?

Jeg vil anta at når man støvsuger tre ganger om dagen, så tar det ikke så mye tid hver gang. For så søplete er de rett og slett ikke, selv om de har to hunder.

Jeg pratet med henne om dette, og hun ser på støvsuging som jeg ser på strikking. Det er noe jeg liker å gjøre, og som gir energi i mye større grad enn det tar.

Vi har konstatert at vi har forskjellige ting vi finner glede i.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:29   #65
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.080
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi har robot som også vasker, kjører gjerne en runde med bare støvsuger og så en med klut. Sprayer på flekker på gulvet ved behov. Vi kjører den stort sett bare en gang i uken selv om det bare er å trykke på knappen, men det holder helt fint, vi har ikke dyr som røyter og ungene er over dra inn grus-alderen. Vår brukes bare i 1. etasje hvor vi har stue, kjøkken, gang og et lite bad, i soveromsetasjen og loftstuen støvsuger og vasker vi manuelt (litt for sjelden, sikkert, men pytt). Veldig fornøyd med vår, og den kommer seg fint rundt stolbein og under bord og sånt, så ikke alltid vi setter alt opp fra gulvet heller. Må ta manuelt i kriker og kroker og i sofaen og sånt innimellom da, men det trengs jo ikke hver gang.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:30   #66
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

En gang for ikke lenge siden ba jeg 12-åringen om å støvsuge rommet sitt. Han uffet og akket, og jeg argumenterte med at det ikke tar noe tid, null stress. Og da svarte han "Hvis det ikke tar noe tid, er det fordi det ikke trengs!" Og jeg må innrømme at jeg er enig med ham.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:51   #67
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Smart fyr.

(det er i samme gata som diskusjonen jeg hadde med mamma i tenårene, om sjampinjong på pizza. Hun argumenterte med at det ikke smakte noe, jeg spurte da hvorfor hun tok det på.

Vi sluttet med det på lørdagspizzaen.)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:55   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.096
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Fullstendig spinn off:

Sjampinjong smaker masse. Det er utrolig digg og hører hjemme på enhver pizza.

1 av 2 barn er enig med meg. Heldigvis lager vi bare porsjonspizzaer nå. Da er det sopp på tre av dem. Hun andre får holde på med sitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:56   #69
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Ja, som voksen elsker jeg det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 11:00   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Sjampinjong smaker død. Jeg brekker meg av lukta - særlig når mannen steker dem i smør.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 11:27   #71
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.735
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Hvitløk smaker (eller lukter) heller ingenting ifølge enkelte. Det bare gjør maten bedre.

Ehh. Gjør maten bedre uten å smake noe ?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 11:52   #72
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi har en roborock med både støvsuger og vaskemopp. Den går i hovedetasjen i hverdagene når vi er på jobb. Da tar den kjøkken, stue og gang. Går fint over dørstokker, og støvsuger stueteppet helt supert selv om moppen er på.
Moppfunksjonen fungerer nok ikke så bra hvis det er flekker på gulvet. Så innimellom må jeg frem med vaskebøtta fortsatt. I hverdagene så har vi satt på no-go-sone på en del steder der vi ikke gidder å ta bort ting. Feks kjøkkenstolene. Da vasker den ikke under kjøkkenbordet til vanlig, men tar det når vi gidder å løfte opp stolene.

Våres har mappet opp 2. etasjen også. Så vi bærer den bare opp når vi føler at loftstue og soverommene trenger litt støvsuging og vask også. Det fordrer dog at ungene har ryddet gulvet på rommene sine.

Vi er strålende fornøyd med robotstøvsugeren vår!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 12:35   #73
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.863
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Jeg ser for meg at vi kunne hatt en støvsuger stående under sofaen. Der hadde vi ikke sett den. Så kunne den kommet ut og jobbet litt mens jeg strikket. Jeg vil heller strikke enn støvsuge, ja.

Takk for svar om å bære opp og ned. Det er kanskje en slik vi ønsker oss. Det vil ikke løse at vi har masse støv i trappa. det blir vel enklere å svisje over trappa med noe hvis resten er tatt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 12:39   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.096
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vår robotstøvsuger bor under spisestuesofaen vår, så vi ser den ikke. Og å sender vi den på rundtur mens vi er i butikken eller noe sånt. For den bråker såpass mye at det ikke er så trivelig hjemme mens den går. Vi styrer den nesten utelukkende fra appen.

Vi har to etasjer, så den bæres opp når det skal støvsuges der. Det er ungenes areal, og de maser sjelden om støvsuging.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 12:41   #75
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Jeg tror helgens prosjekt blir å se om jeg finner alle delene og om vi kan sette den noe sted nå etter å ha flyttet om. Og hvor lang tid det tar før den kjører seg fast, haha

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 12:49   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.096
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Robotstøvsugere er veldig lite glad i garnnøster. De ødelegger faktisk utrolig mye, så rydd garn unna. Sjekk gjerne en andre og tredje gang også. Her har vi noe erfaring, gitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 12:52   #77
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.987
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Vi sprayer litt grønnsåpe på gulvet og på kluten før mopping av gulv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 13:04   #78
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Robotstøvsugere er veldig lite glad i garnnøster. De ødelegger faktisk utrolig mye, så rydd garn unna. Sjekk gjerne en andre og tredje gang også. Her har vi noe erfaring, gitt.


Garn! Jeg håper den infoen ikke var ment for meg. Som om jeg har garn i huset.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 13:07   #79
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Min bor under tv-benken. Jeg kan se den, men det bryr meg ikke. Jeg har programmet den i appen til å gå klokka 09 i ukedager og 10 i helgene. Jeg stopper den om jeg er hjemme og det plager meg. Den er ikke akkurat lydløs.

Min trenger nye deler, men gjør forbausende rent selv med slitte børster. Jeg virkelig elsker den dypt og inderlig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 13:11   #80
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Robotstøvsuger – er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Robotstøvsugere er veldig lite glad i garnnøster. De ødelegger faktisk utrolig mye, så rydd garn unna. Sjekk gjerne en andre og tredje gang også. Her har vi noe erfaring, gitt.

Det har vi og! Kombinert med katt som henter garnnøster ut av skuffer, og hund som gjerne er med på leken når garnnøstene er hentet frem...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no