Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-10, 21:48   #61
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg fikk fatt i Reimadresser til tvinsa, men det var jaggu bare så vidt. Var i butikken ti minutter etter at de åpnet, og da hadde de ikke en gang alle størrelsene. Måtte nøye meg med 110 til minstemor, selv om jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe 116. Nå er hun heldigvis ganske sped, og om størrelsene er litt romslige så holder det vel gjennom vinteren likevel. Kjøpte også Reimastøvler med gummi nederst til 299,-, de virket varme og var lette.

Personalet ved min lokale Coop var tydeligvis litt sene i avtrekkeren, for senere samme dag bugnet det visst med dresser i alle størrelser. Ringte ned og fikk heldigvis holdt av en dress i 116, og byttet i dag. Nå er jeg veldig fornøyd.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:09   #62
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Var også på Jessheim i dag og syntes Friends-dressen var langt finere og virket bedre i stoffet enn den litt harde, rue Reimatec. Friends-dressen ble forøvrig best i test i 2009... Spent på hvordan kvaliteten er egentlig.

Vert borti den dressen i barnehagen, og den er veldig bra!
Skulle jeg kjøpt nye dresser i år hadde jeg valgt denne.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 21:55   #63
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.036
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Noen som har sett på Rudshøgda?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:09   #64
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Her var det ingenting igjen av det som passet oss.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:06   #65
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Noen som har sett på Rudshøgda?

Jeg var der på tirsdag. Da hadde de fortsatt mye igjen. Både av votter, luer, dresser og sko.
Kjøpte votter og angrer på at jeg ikke kjøpte lue også ..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 20:58   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

[quote=Ying;2446884]

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hvilke modeller er det OBS har tatt inn da?

Tremble 299,-
Mist 399,-
Moor 499,-

Pokker, vi kjøpte Mist på barnas hus til Knerten, men vi var milevis unna Coop (føltes sånn i alle fall) mannen så ingen grunn til å kjøre til Lagunen når vi var i Åsane bare for et par hundrelapper, men jeg trodde det var 500 jeg sammenlignet mot. Jaja, får håpe de holder ham tørr og varm i alle fall, jeg må ha oversett den delen om vannavvisende, jeg trodde jeg hadde lest de var vanntette...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:20   #67
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

[quote=Malama;2456553]

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.


Pokker, vi kjøpte Mist på barnas hus til Knerten, men vi var milevis unna Coop (føltes sånn i alle fall) mannen så ingen grunn til å kjøre til Lagunen når vi var i Åsane bare for et par hundrelapper, men jeg trodde det var 500 jeg sammenlignet mot. Jaja, får håpe de holder ham tørr og varm i alle fall, jeg må ha oversett den delen om vannavvisende, jeg trodde jeg hadde lest de var vanntette...


Barnas hus har prisgaranti da, ta med skoene tilbake så får du penger tilbake.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:24   #68
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Ja, men jeg har jo ikke noe dokumentasjon på tilbudet. Og nå er det jo over.

(Jeg får ikke reklameaviser i posten, og har ikke abonnert på den på mail, og på nettsidene nå ligger bare den for uke 39)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:47   #69
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Det holder å ta et mobilbilde av prisen på Obs.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:51   #70
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.701
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Men tilbudet er jo over, og jeg var aldri på obs, så med mindre noen kan sende meg det mobilbildet, eller annen dokumentasjon...?

(Om noen f.eks har reklameavisen for forrige uke digitalt?)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:33   #71
nykommen
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
nykommen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: OBS har tilbud på REIMATEC neste uke!

Hei, jeg kjøpte mørk lilla Reima Tec dress, str. 116 til min jente på 4 år.
Alt utsolgt, så jeg fikk ikke tak i str. 110. Er det noen som vil bytte 116 for str. 110??? Bor i Stavanger. Ellers returnerer jeg den snarest.

nykommen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no