Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du kontakt med skytsengelen din?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Jeg har kontakt med min skytsengel
Ja, denne/disse hjelper meg stadig. 10 6,02%
Nei, jeg tror ikke på/har ikke slike evner. 52 31,33%
Tull, tøys og fiskesprøyt. 104 62,65%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 09:09   #61
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Så fantastisk flott! Skulle veldig gjerne ønske at du fortalte mer om din opplevelse. For jeg tenker at det negative og latterlig-gjørelsen ofte kan komme fra andre pga uvitenhet. Ikke negativ uvitenhet, men dette er jo på en måte "nytt", det er noe annerledes og rart. Og da tror jeg man fort kan få stemlet "Tulling" - "Freakshow".

Ja, det var en fantastisk opplevelse. Det å skulle fortelle mer om den gjør jeg gjerne, men jeg tror ikke dette er rette plassen for å gjøre det. Jeg har stor respekt for enkeltindividets rett til å velge og mene hva de vil, men å bombastisk slå et slag for at alt man selv ikke tror er riktig, da må være tull og tøys, blir jeg faktisk ganske hoderystende til.

Jeg ble månebedotten da jeg hørte om seansen til Prinsessen hvor det ble fjær over alt. Jeg skal innrømme at jeg måtte tørke vekk et flir fra munnviken da, men samtidig tok jeg meg i å tenke at jammen er den damen modig. Hun våger å stå i det lyset, og den stormen som skapes, og jeg vet at det er mange som setter pris på å ha henne der.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:14   #62
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.747
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Spesiell er hun ihvertfall, men jeg tror ikke hun er gal.
Har ikke satt meg så veldig inn i dette showet, men Prinsessen og engleskolen får holde på som de vil.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:20   #63
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Nei, jeg har ikke kontakt med noen skytsengel, og tror faktisk ikke jeg har noen.
Jeg har også opplevd å "dø", altså hjertestans med påfølgende gjenoppliving, men jeg så verken engler, lys eller tuneller, og ikke fikk jeg noen opplevelse av at andre enn helsepersonell bidro til at jeg klarte meg den gangen.
I etterkant har jeg heller ikke noen følelse av at noen fra en annen dimensjon passer på meg. Jeg er kanskje litt mer reflektert over livet og at det skal brukes for alt det er verdt, men det tillegger jeg ikke englene, men meg selv.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:24   #64
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Ja, også var det Märtha og hennes virksomhet da.
Jeg synes det er kynisk det hun driver med, i likhet med alle andre alternative retninger som suger penger ut av mennesker som ikke har funnet seg selv eller sin plass i livet.
I mitt hode må ting forskes på og bevises før jeg gir det min respekt, ergo anser jeg dette som big buisness.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:37   #65
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Hvis dette betyr at jeg kan tjene penger på Lillereven (min "skytsengel" fra jeg var 0 - 10), så tror jeg egentlig ikke jeg har lyst. Lillereven er verdt mer enn det, altså.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:42   #66
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Angående fjærene: Ravende koko og/eller juger så det renner. Null respekt fra meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:43   #67
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Jeg har gått glipp av noe (jeg leser ikke VG og DB), men fjær? Englefjær? Virkelig?
Jeg har liksom gitt slipp på at hun "blander" engler og gudinner og alt mulig rart fra verden over, men har hun begynt å blande inn vinger også?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:49   #68
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Fjær.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:49   #69
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.747
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Når det gjelder skytsengelgreiene,så har jeg ingen.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:50   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg leste et eller annet i går om at vi alle tror at vi blir stadig mer tolerante, men faktum er at vi blir snevrere og snevrere og ikke aksepterer folk som ikke passer inn den definisjonen vi har laget av samfunnet. Det synes jeg i msnge tilfeller stemmer.

Jepp.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 09:57   #71
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Jeg syns det er rart at så lite av det de snakker om kan verifiseres for oss utenforstående - f.eks. disse fjærene. Hva med å ta med seg en fjær til Senkveld for eksempel - da hadde det blitt interessant. Nå blir det bare et ullent skuespill.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:02   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Märtha kan tro på det hun vil for meg, men båt hun velger å ha dette som sin virksomhet må hun tåle kritikk. Det er der det blir virkelig problematisk for meg. Hun bruker sin kjendisstatus for å skape blest om noe hun tjener millioner på, men svarer på kritiske spørsmål med at "dere kritiserer meg bare fordi jeg er prinsesse! Dere er slemmere med meg enn med andre!" Eller, mannen hennes gjør det for henne. Hun velger sektmetoden; det hun snakker om er så opphøyet at hvis du ikke tror (og har betalt det hvite ut av øyet for et kurs) så kan hun ikke diskutere med deg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:09   #73
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Fnis.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:11   #74
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Angående fjærene: Ravende koko og/eller juger så det renner. Null respekt fra meg.

Det er jo ikke veldig lenge siden svært intelligente og oppegående mennesker ble stemplet som hekser, gale eller det som verre er, og så lenge man ikke har konkrete motbevis å fare med, synes jeg det blir drøyt å beskylde andre for å være koko eller løgnere.

Uten at jeg dermed påstår at Mærta er svært intelligent eller uvanlig oppegående.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:23   #75
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Jeg blir egentlig bare mest fortvilet over at hun plutselig er blitt et symbol på latterliggjøring av nyreligiøse (om det kan fungere som en sekkebetegnelse?).

Jeg er ikke spesielt opptatt av hverken skytsegler eller engler generelt, men jeg mener ikke så mye om sannhetsgehalten i det Märtha har å fortelle. Jeg har alltid hatt sansen for Märtha - jeg har syntes hun har virket både morsom, sympatisk og oppegående i intervjuer. Men nå i forbindelse med engleskolen framstår både hun og den overstadig fnisende partneren hennes som noen ordentlige dumskaller. Jeg blir fremdeles utilpass og flau av å tenke på Skavlandopptredenen deres.

Jeg skulle ønske de kunne klare å tale alternativmiljøets sak på en mer oppegående måte.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:25   #76
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.867
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jo, men en ting er hva hun mener. Det er mange mennesker som mener mye rart. Men er det OK å henge latterliggjøre henne? Og som Kitty sier her, er dette ett førsteside oppslag?

Hun prøver jo å leve av dette dillballet og markedsfører seg selv som en som kan hjelpe deg med å finne din skytsengel. Da er det ikke en privatsak lenger. Hvis hun bare trodde på sånt stille og rolig for seg selv ville avisene aldri ha fått vite om det og det ville ikke blitt en sak.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:30   #77
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er jo ikke veldig lenge siden svært intelligente og oppegående mennesker ble stemplet som hekser, gale eller det som verre er, og så lenge man ikke har konkrete motbevis å fare med, synes jeg det blir drøyt å beskylde andre for å være koko eller løgnere.

Hvis noen hevder å vasse i fysisk manifesterte englefjær uten å legge dem fram for analyse, forbeholder jeg meg retten til å klassifisere dem som løgnere eller gaga, jo. Det er min nullhypotese. Hvis de, som Ulvefar sier, kan bevise at fjærene ikke kommer fra et jordisk fjærkre, motbeviser de jo hypotesen min. Da lover jeg å gi meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:33   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fnis.

Den knegget jeg godt av i dag også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:40   #79
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis noen hevder å vasse i fysisk manifesterte englefjær uten å legge dem fram for analyse, forbeholder jeg meg retten til å klassifisere dem som løgnere eller gaga, jo.

Greit nok. Jeg oppfattet deg først som at du allerede hadde satt punktum bak "diagnosen" hennes.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 10:45   #80
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsenglen din?

Nei, virkelig ikke. Jeg er kristen på den gammeldagse måten, og har et annet forhold til engler.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no