Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en skarp tunge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 21:54   #61
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg kan hvis jeg vil, men jeg orker sjelden å begi meg ut på krangler og heftige diskusjoner på nett.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:54   #62
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg er definitivt skarpere her enn i rl. Men jeg er langt mer opptatt av å være diplomatisk enn skarp. Samtidig ønsker jeg å være tydelig nok til at det ikke blir intetsigende. Kan ikke si at jeg alltid føler jeg lykkes, og jeg har flere ganger skrevet ting som jeg synes blir enten irriterende diplomatisk eller unødvendig skarpt.

Skarphet er fint og befriende når skarphet er på sin plass. Hentet fram i tide og utide kan det like lett ødelegge en god diskusjon som å bidra til kvalitet.

Irl løper jeg og gjemmer meg når folk som "snakker rett fra levra" nærmer seg. Ikke fordi jeg er redd for dem, men fordi jeg er allergisk mot antenneløse folk. Tydelighet er en FinTing men det må blandes med en god dose empati og diplomati for å framstå som intelligent.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:54   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg oppdagver gjerne ikke diskusjoner før de har pågått i flere sider, og da har allerede noen sagt det jeg vil. Da gidder jeg ikke gå inn å si det samme en gang til.
Men hvis jeg føler at det jeg vil si er veldig viktig, leser jeg bare hovedinnlegget før jeg svarer, så vet jeg liksom ikke om noen har svart det samme før meg. :smart:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:57   #64
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hvis jeg føler at det jeg vil si er veldig viktig, leser jeg bare hovedinnlegget før jeg svarer, så vet jeg liksom ikke om noen har svart det samme før meg. :smart:

Veldig i FP-ånden det der. Jeg synes ofte at du skriver noe jeg liker, så jeg er i grunn glad for at du hopper bukk over svarene i ny og ne.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:01   #65
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns ikke man merker så mye til populære og ikke her inne, men man merker at ganske mange har likt synspunkt på en del saker. Når 20 stykk har likt syn på en ting, er det ikke så rart om de også deler syn på andre beslektede saker.

Seriøst?
Det er jo en stor klikk her.
Og det merkes veldig.
Legger en av de populære inn en tråd med bilder av sine håpefulle er det xxxx svar etter 30 min, jeg tror jeg fikk 9 svar på tja, 4 dager. Det gjør ikke noe for meg, men er bare typisk. Dette gjelder også andre tråder. Og dette er det ikke bar emeg som mener altså, men FP har så mange andre gode sider at jeg prøver å bry meg lite om det.
Men det er jo kjedelig når man legger inn ett spørsmål og ikke får svar, mens andre får 30-40 svar.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:05   #66
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg opplever deg heller ikke som veldig krass, ganske direkte og uten omsvøp noen ganger kanskje. Du går ikke ofte rundt grøten liksom.

Synes du det, altså? Jeg prøver i grunn å ta hensyn og ikke være så direkte i diskusjoner som er personlige, men i generelle diskusjoner (som abort-tråder o.l.) er jeg nok mer direkte, ja.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

På NM sa du veldig ofte det jeg tenkte, men ikke turte å si.



Jeg oppfatter Teofelia som en av de krasseste her inne (men in a good way), faktisk. rine er f.eks. moro å diskutere med, og en av de mest ... ærlige her inne.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:15   #67
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Seriøst?
Det er jo en stor klikk her.
Og det merkes veldig.
Legger en av de populære inn en tråd med bilder av sine håpefulle er det xxxx svar etter 30 min, jeg tror jeg fikk 9 svar på tja, 4 dager. Det gjør ikke noe for meg, men er bare typisk. Dette gjelder også andre tråder. Og dette er det ikke bar emeg som mener altså, men FP har så mange andre gode sider at jeg prøver å bry meg lite om det.
Men det er jo kjedelig når man legger inn ett spørsmål og ikke får svar, mens andre får 30-40 svar.

Jeg synes det er veldig logisk at man er mer engasjert i folk man kjenner godt og er venner med privat/på nett enn andre. Iallefall i type kosemosekaffeposebilder av barna og sånt. Når det gjelder konkrete spørsmål som jeg føler at jeg enkelt kan svare på gir jeg like gjerne respons til nykomlinger som gamle travere. Uansett: Vil man ha mye respons, må man også gi litt av seg selv og bli kjent i forumet. Sånn fungerer det vel i sosiale sammenhenger irl også vil jeg tro.

Synes du dette er feil og merkelig altså Trixie? Jeg synes det er trist hvis det blir slik at forumet anses som ugreit fordi noen er venner. Jeg har for øvrig ikke lagt merke til at det er klikkete på den måten at man er enige med sine kompiser og støtter dem no matter what.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:17   #68
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Seriøst?
Det er jo en stor klikk her.
Og det merkes veldig.
Legger en av de populære inn en tråd med bilder av sine håpefulle er det xxxx svar etter 30 min, jeg tror jeg fikk 9 svar på tja, 4 dager. Det gjør ikke noe for meg, men er bare typisk. Dette gjelder også andre tråder. Og dette er det ikke bar emeg som mener altså, men FP har så mange andre gode sider at jeg prøver å bry meg lite om det.
Men det er jo kjedelig når man legger inn ett spørsmål og ikke får svar, mens andre får 30-40 svar.


Dette høres i grunn litt leit ut, og jeg hadde nok blitt ørelitebittelittegranne såra på nett med 9 svar på 4 dager. Jeg har en tendens til å klikke meg innom bildetråder, smile for meg selv og tenke skjønne unger, og så glemmer jeg helt å skrive det. Noe man godt kan gjøre når man først er innom tråden.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:19   #69
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Trixi: Jeg tenker litt som Irma. Det er lettere for meg å gå inn å kommentere barn jeg har truffet, eller barna til folk her inne som jeg kjenner. At jeg kanskje ikke kommenterte dine unger, men er inne og legger igjen et hjerte hos hims unger betyr nok ikke at him er mer populær i mine øyne enn det du er.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:23   #70
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Njeh. Det kommer an på dagsformen, men jeg er ikke av dem med skarpest tunge synes jeg.
Jeg er mye skarpere EtAnnetSted, men der er det langt flere nek også.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:31   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Trixie: Jeg skjønner at det er kjipt å legge ut bilder av ungene sine og så få veldig få tilbakemeldinger, men jeg tror det er slik Irma sier, det er enklere å gi tilbakemelding til de man kjenner. Jeg kjenner jo ingen her inne, men jeg tenker at det er litt slik som på FB. Jeg har noen hundre venner, og det er mange som legger ut bilder av katter og unger osv. Terskelen er lavere for å kommentere bilder hos de jeg kjenner godt, selv om jeg gjerne legger igjen en kommentar hos mer perifere venner også, hvis jeg har tid og gidder. Her inne er det veldig tilfeldig hva jeg kommenterer, det henger mest sammen med når jeg er pålogget og hvilke tråder som ligger lengst fremme på "uleste". Det samme gjelder for når jeg ønsker folk velkommen, det går sikkert 10 nye brukere for hver bruker som blir ønsket velkommen av meg, iallfall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:33   #72
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg kan være både skarp, krass, sint og bitchy (og usaklig innimellom når jeg blir veldig engasjert. Det sliter jeg litt med IRL også). Ærlig og direkte også. Og kozemozete når jeg vil.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 22:48   #73
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Nesj, jeg har blitt gammel og myk.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:02   #74
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Ja.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:03   #75
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja.

Og korthogd.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:03   #76
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

For ikke å snakke om kløyvd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:33   #77
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Høh. Jeg har FPs mest konfliktsky tunge. Så feig at jeg ikke en gang skriver noe i diskusjonstråder, i frykt for at noen kan komme til å være uenig med meg.

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Sånn er jeg også.

Og jeg!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:39   #78
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Jeg har blitt så tam etter at jeg ble moderator at jeg har bedt om (og fått avslått) å ha et annet nick, Attila eller noe slikt, som jeg kan bruke når jeg har lyst å horde gjennom tråder med for mye bullshit.

Jeg har lagt merke til at du er blitt annerledes etter du ble moderator.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:41   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Seriøst?
Det er jo en stor klikk her.
Og det merkes veldig.
Legger en av de populære inn en tråd med bilder av sine håpefulle er det xxxx svar etter 30 min, jeg tror jeg fikk 9 svar på tja, 4 dager. Det gjør ikke noe for meg, men er bare typisk. Dette gjelder også andre tråder. Og dette er det ikke bar emeg som mener altså, men FP har så mange andre gode sider at jeg prøver å bry meg lite om det.
Men det er jo kjedelig når man legger inn ett spørsmål og ikke får svar, mens andre får 30-40 svar.


Jeg er jo en av de mest aktive her inne, selv om jeg ikke føler jeg er med i noen "klikk". Men jeg skriver mye. Likevel opplever jeg glatt av og til at jeg har tråder som faktisk får INGEN kommentarer.
Noen ganger får jeg 4, noen ganger 10 og noen ganger utvikler tråden seg veldig. Sånn har det vært siden jeg startet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 23:42   #80
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Jeg synes ikke det er så veldig klikkete her, og så vidt meg bekjent så er ikke jeg med i en klikk. Jeg vet ikke om folk vet hvem jeg er engang. Eller, noen vet jo det, men det er jo ikke rart at man kanskje leser innleggene til de man "kjenner" først?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no