Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem står opp om morgenen i helgene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 14:46   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg har vært oppe rundt 05-06 og hatt 1-10 turer oppe hver natt de siste 5 årene. Tror jeg kan telle på en hånd de nettene jeg har fått sovet sammenhengende. Nå er kroppen min så vant til det at selv om lillesøster kanskje våkner bare 1-2 ganger, er jeg våken mange flere ganger...


Jeg er alene med lillegutt, så det er jeg som står opp. Nå om sommeren våkner han mellom 0430 og 05, i tillegg til 1-3 ganger per natt. Jaja.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:16   #62
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.843
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Tidligere har vi tatt hver vår helgemorgen, men etterhvert som jeg har blitt mer og mer gravid og snuppa har blitt mer og mer glad i å drunte til ni-tiden på fridager, har det vært mannen som har stått opp. Så får jeg ligge og småsove i en times tid til. Klager ikke på det.

Nå er det straks rykk tilbake til start med ny baby i huset, og jeg regner ikke med at vi får en unge som er en syvsover fra første stund, akkurat. Snuppa har blitt det etterhvert, men det første året var vi vanligvis oppe før kl seks, i tillegg til mye nattevåk. Jeg gruer meg til en ny runde med dette siden både mannen og jeg er B-mennesker.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:32   #63
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Ingen av oss.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:43   #64
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Nå som vi har baby er det mannen. Jeg tar jo alt av våketid om natten. Uten baby eller helgejobb tar vi en dag hver.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:12   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Vi bytter på. Jeg sover lørdag, han sover søndag, som oftest. Når han jobber helg, faller mer på meg, men han tar det igjen.

Ingen av oss er utpregede a-mennesker, så det ville opplevdes dypt urettferdig om bare en av oss skulle stått opp. For min del hadde det vært omtrent skilsmissegrunn å aldri få sove ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 19:36   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Ungene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 19:43   #67
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

7 åringen klarer seg jo selv på morgningen, men han på 18 mnd kan ofte sove en del frempå så da er det greitt for meg å stå opp om kl blir nærmere 09. Må legges til at han våkner gjerne tidligere og får en flaske velling, men sover godt en stund til da.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 19:44   #68
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.716
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

Bor alene med sønnen min, men han er et skikkelig sovedyr, så jeg er som regel opp 30-90 minutter før ham. Pleier å vekke ham om han fremdeles sover klokka 8. :bortskjemt:

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 19:45   #69
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hvem står opp om morgenen i helgene?

OlleVia: Hver gang jeg ser nicket ditt begynner jeg å nynne på Oliviasangen som var på barne-tv for en stund siden!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no