Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer her

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-15, 11:57   #61
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ikke dele bilder, i allefall ikke samme bilder.
Aldri bruke samme epost.
Ikke velge samme nick, eller et nick som kan settes i sammenheng med deg.
Ikke dele personlige, eller spesielle ting. Hunderaseeksempelet er godt.
Ved å dele navnet på en hest feks, har man i praksis gitt full personalia da eier registre og konkurannseresultater er søkbare for alle på nett.

Kall meg gjerne naiv, men jeg regner faktisk med at folk som ikke ønsker å være lett søkbare på nett, ikke gjør sånt. For meg er det fullstendig innlysende.
Vel, jeg vet ikke hvem du er, Bille!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 12:00   #62
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 12:09   #63
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.595
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kall meg gjerne naiv, men jeg regner faktisk med at folk som ikke ønsker å være lett søkbare på nett, ikke gjør sånt. For meg er det fullstendig innlysende.
Vel, jeg vet ikke hvem du er, Bille!

Jeg tror du er naiv
Greia er at man må ha noen knagger å henge søkene på.
Tobarns mor fra østlandet gir ikke mye.
Tobarns mor med sjelden hunderase som også stiller ut og selger hvalper.
Voila!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 12:14   #64
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Poenget mitt var ikke at jeg ikke tror folk oppgir lett søkbare opplysninger på nett, jeg tror bare ikke at mange gjør det uten å vite hva de gjør. Iallfall ikke godt voksne folk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 12:24   #65
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Nettopp fordi nettet gjør oss så pass lite anonyme som det faktisk gjør, så deler jeg heller ikke ting jeg ikke like gjerne kunne skrevet under med fullt navn på. Jeg er ikke redd for at noen skal google meg og finne ut hva jeg har skrevet her på Foreldreportalen eller på noe anet forum for den delen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 13:41   #66
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Jeg må forresten bare få påpeke at jeg går ut fra at de aktive brukerne her inne er skikkelige folk, så jeg deler jo en del ting som jeg ikke uten videre synes det er greit at elevene mine går rundt og veit. Følgelig stoler jeg på at det jeg skriver i blogg og i M/M2 ikke kommer videre. Men ting som det er krise at hvem-som-helst veit om, det deler jeg ikke, for jeg har jo tross alt gitt fra meg kontrollen på det jeg skriver idet jeg deler det med andre. Risikoen må jeg ta på min kappe. At noen finner ut navnet mitt og hvor jeg bor om de følger litt med, det tar jeg litt for gitt, og det er som sagt bare hyggelig å få venneforespørsler på FB eller en pm her inne om noen kjenner meg igjen. Jeg foretrekker dog at folk ikke brøler "Du, er du Matilda på Foreldreportalen?!" i barnebursdager eller på fest eller i butikken, for den del. Det har gått bra så langt.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:03   #67
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Jeg har gjort hva jeg kan for ikke å bli gjenkjent på FP, jeg har ikke delt søkbare ting.

På den annen side: Jeg bruker markedsplassen, så alle jeg har handlet med vet navnet mitt og kan dele det videre. Det samme gjelder alle i Privatsalongen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:40   #68
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.595
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Nettopp fordi nettet gjør oss så pass lite anonyme som det faktisk gjør, så deler jeg heller ikke ting jeg ikke like gjerne kunne skrevet under med fullt navn på. Jeg er ikke redd for at noen skal google meg og finne ut hva jeg har skrevet her på Foreldreportalen eller på noe anet forum for den delen.


Det tror jeg.
Jeg var på et foredrag om nettvett med en person.
Ved en tilfeldighet lette jeg opp partnerens FB profil dagen etter.

De var nok ikke enige om hvor privat en FB profil skal være

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:41   #69
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har gjort hva jeg kan for ikke å bli gjenkjent på FP, jeg har ikke delt søkbare ting.

På den annen side: Jeg bruker markedsplassen, så alle jeg har handlet med vet navnet mitt og kan dele det videre. Det samme gjelder alle i Privatsalongen.

Jeg har googlet og fikk flere treff. Bl.a dette.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:45   #70
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det forstår jeg, men hvis man poster bilde av seg selv her inne, har man jo i utgangspunktet bestemt at det er greit at folk vet hvem man er? Det samme hvis man opplyser instagram-nicket (eller hva det heter) sitt på FB. Jeg har ingen illusjoner om at det er umulig å finne ut hvem jeg er, men jeg har faktisk gått ut fra at det ikke er enkelt-penkelt å finne det ut uten litt seriøs stalking.

Jeg vet veldig mye om deg. Bl.a. at du er tidligere alkoholiker og har tatt livet av en mann. Det siste tror jeg, burde sikkert sjekket det opp for å ikke sette ute falske rykter, men det er jeg ikke så redd for. Du er også glad i å lage mat, og litt for opptatt av å beholde fasaden. Du er veldig spiss i stilen, men jeg tror det er et større hjerte under overflaten enn det tilsynelatende ser ut som. Adressen din? Allmenn kjent, tror de fleste vet hvor du bor. Det jeg ikke får til å stemme er at du skriver så mye om jobben din, du er vel egentlig hjemmeværende?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:45   #71
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det tror jeg.
Jeg var på et foredrag om nettvett med en person.
Ved en tilfeldighet lette jeg opp partnerens FB profil dagen etter.

De var nok ikke enige om hvor privat en FB profil skal være

Du tror at jeg er redd? Eller Du tror at jeg kan skrive under med fult navn på alt jeg gjør?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:45   #72
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg har googlet og fikk flere treff. Bl.a dette.

Jeg tror du er inn på noe der.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:48   #73
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.515
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg vet veldig mye om deg. Bl.a. at du er tidligere alkoholiker og har tatt livet av en mann. Det siste tror jeg, burde sikkert sjekket det opp for å ikke sette ute falske rykter, men det er jeg ikke så redd for. Du er også glad i å lage mat, og litt for opptatt av å beholde fasaden. Du er veldig spiss i stilen, men jeg tror det er et større hjerte under overflaten enn det tilsynelatende ser ut som. Adressen din? Allmenn kjent, tror de fleste vet hvor du bor. Det jeg ikke får til å stemme er at du skriver så mye om jobben din, du er vel egentlig hjemmeværende?

Ho er kokebokforfatter. Så det er vel strengt tatt bare eit skalkeskjul at ho er lærar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:50   #74
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ho er kokebokforfatter. Så det er vel strengt tatt bare eit skalkeskjul at ho er lærar.

Drikkefeldig kokebokforfatter som utgir seg for å være lærer. Hah, vi har gjennomskuet henne.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:51   #75
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg har googlet og fikk flere treff. Bl.a dette.

Å.HERRE.MIN!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 22:45   #76
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Om noen vet hvem jeg er får de sende navnet mitt på prikk. Til meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 23:13   #77
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Jeg vet navnet på MANGE her inne... Og det er noe mange som vet hva jeg heter også. Og det plager meg ikke så voldsomt. Hadde det plaget meg så hadde jeg nok hadde mye mer lukkede profiler uten bilde etc. Og jeg hadde ikke vært venner med folk herfra på sosiale medier, ikke minst....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 22:29   #78
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Kan Fb se hvem jeg kjører forbi? I dag dukket en jeg vet hvem er som venneforslag. Jeg kjørte forbi ham nedi vegen tre timer tidligere. Spooky!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 12:53   #79
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg har opplevd at folk herfra har lagt meg til på Insta uten at jeg vet hvem de er, men har sett at vi har hatt felles (forum)venner og etter litt detektivarbeid funnet ut hvem de er (i alle fall noe av dem).

Apropos; Bille, er det deg jeg vet hvem er nå?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 18:44   #80
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva i alle!? Venneforslag hentet fra Instagram avslører hvem som er bak kontoer h

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no