Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Far som bader naken med datteren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 23:02   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Vi bader nakne. Vi dusjer nakne. Sammen, alene, i ulike konstellasjoner. Jeg var senest naken i badekaret med mine barn i ettermiddag.

Nakenhet og seksualitet er godt adskilte sportsgrener her i huset.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:05   #62
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Nå ja, man trenger ikke engang være oppi badekaret for å måtte ta på pappas tiss.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:13   #63
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå ja, man trenger ikke engang være oppi badekaret for å måtte ta på pappas tiss.

Måtte? Det er vel en helt annen og mye kjipere sak enn å dusje sammen med sin far? Her dusjer vi uten at barna hverken eller får lov til å ta på våre kjønnsorganer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:19   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Å MÅTTE ta på noe som helst er noe helt, helt annet enn å muligens kunne komme til å komme borti, men avledes i ung alder, opplæres til å ikke gjøre det med vilje etterhvert.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:25   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Vi bruker sånt til å lære ungene om at MIN KROPP ER MIN KROPP SOM JEG BESTEMMER OVER, rett og slett. Så hvis de prøver seg på pelling, så er det klar beskjed.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:27   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Men min sønn ammes fortsatt, og anser mamma's pupper som noe han fint kan bestemme at han vil ha nærkontakt med... at jeg bestemmer over slikt er han ikke helt med på enda... på sikt... på sikt...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:28   #67
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

08-barn er små.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:36   #68
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Ja, de er det. Enda.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 00:06   #69
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg syns det er skremmendde at noen over hodet kan finne betenkeligheter ved at fedre skal bade sammen med egne barn. Det er som Sitron sier at man trenger ikke bade for at barn skal måtte ta på fedres kjønnsorganer, det tror jeg skjer i helt andre settinger om det er snakk om overgrep. Som selvsagt skjer.
Jeg badet og dusjet sammen med mine gutter, til de selv fant det naturlig å ville dusje alene. Oftest like etter de hadde begynt på skolen.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 07:36   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Jeg er veldig imot å demonisere menns seksualitet på den måten. Det er sånn at overgripere som regel er menn, men det betyr ikke på noen måte at fedre og døtres felles nakenhet skal pålegges noen form for sensur generelt sett. Hva mener de som er for tildekking i sånne situasjoner f.eks. om nudister? At de er perverse og pedofile? Eller er det noe annet? Poenget mitt er at ved å mistenke og sensurere menns nakenhet på den måten, gir man overgripere et slags sykt alibi for deres påstander om at barn lokker f.eks. Det er ikke nakenhet som er problemet! Her skal man være varsom og tenke seg godt om, altså!

Godt sagt, og tankevekkende. Det er i grunnen ganske provoserende med slik tankegang som moren i artikkelen har.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 10:53   #71
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg badet sammen med pappaen min når jeg var liten og kan ikke si at tissen hans er det jeg husker. Han hadde ikke på badebukse.

Jeg har også badet naken sammen med mine barn når de var små.
Men av en eller annen grunn tror jeg de som reagerer på at jentebarn bader sammen med sin far, ikke synes det er like "farlig" at gutter bader sammen med moren.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:27   #72
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg husker at jeg dusjet med pappa og storebror som er to år eldre
Det gikk veldig bra med meg
Husker det som en koselig ting hvor vi såpet inn ryggene til hverandre,
hadde det vært nå hadde vel nesten barnevernet banket på døra?
I min fam har det aldri vært noe tabu med nakenhet, ingen som har gjemt seg eller låst dører.
Hos mannen min har det nok vært litt sånn(dessverre), han kan låse døra
når han dusjer og har alltid håndkle rundt seg, tror ungene nesten aldri har sett han naken
Jeg er ikke sånn i det heletatt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:32   #73
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Barnevernet hadde IKKE banket på døren, Guttemammis. Det er en alminnelig holdning blant alle som jobber med barn og barns rettigheter at barn og voksne skal ha det kjekt sammen i respektfull samvær. Og at hverdagslige ting som å dusje/bade sammen er en Fin Ting.

Jeg er oppvokst med en lite bluferdig far, som kler av seg og dusjer, helt uavhengig av hvem som måtte befinne seg på badet. Til mild overraskelse for min mann, som er oppvokst i en familie der nakenhet er Total TabuTM. Min mann sto på badet og pusset tenner, vi hadde vært sammen i underkant av et år, og min far kommer inn, kler av seg og går i dusjen, og min mann står lamslått med tannbørsten i hånden og gaper.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:35   #74
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

To og et halvt år. Come on.

Jepp.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 13:25   #75
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg himler med dere andre. På dette feltet lar jeg ungene styre selv. Herremannen (8 1/2 i dag) og jeg dusjet faktisk sammen for bare et par uker siden. Frøkna synes også det er greit innimellom. Derimot er hun merkbart blygere overfor broren nå enn før, og det jobber vi med å lære å respektere.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 13:28   #76
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg klarer ikke å se problemet her, jeg. Jeg bader med min sønn på fire og et halvt år, han kan da komme borti både tiss og bryst hos meg da, og jeg synes det er supersært om jeg skulle tatt på meg badedrakt!

Ler av tanken på å ha på badedrakt i badekaret. Hvordan formidle et naturligforhold til nakenhet, liksom?

Jeg synes forøvrig at det ikke er galt i å bade naken med barna sine. Jeg badet med min far iallefall til jeg var nesten fem (da flyttet vi og hadde ikke badekar lenger). Det er blitt meg fortalt at jeg i perioder var i overkant nysgjerrig og fokusert på at pappa hadde utovertiss, men jeg er ikke sosialt utilpass av denn grunn i voksen alder altså. Foreldre avleder da lett slikt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 14:03   #77
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.325
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Husker det som en koselig ting hvor vi såpet inn ryggene til hverandre,
hadde det vært nå hadde vel nesten barnevernet banket på døra?

Ikke bare nesten. De hadde mest sannsynlig tatt dere ut av hjemmet fortere enn svint.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 14:11   #78
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

To og et halvt år. Come on.

Signerer!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 15:26   #79
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke bare nesten. De hadde mest sannsynlig tatt dere ut av hjemmet fortere enn svint.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 18:28   #80
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg synes det er besynderlig hvor enig alle er her. Ikke fordi jeg har noen sterke følelser i motsatt retning av flertallet men fordi måten det svares på gjør det å ha en avvikede mening veldig dumt.

Jeg synes ikke moren i det innlegget er så på jordet, selv om jeg neppe ville reagert selv. Jeg syntes det må være lov å føle på at man synes noe er ubehagelig uten at det himles med øynene og at det latterliggjøres. Noen ganger føler man noe er ubegagelig uten å ha noen forklaring på hvorfor. Jeg synes ikke en skal måtte undertrykke de følelsene. Å ha en dialog med partneren sin synes jeg er naturlig i så måte og finne et kompromiss.

Her i huset er ikke felles dusjing noe særlig tema, Mazungen liker å ha dusjen for seg selv. Men tar enda imot litt hjelp, spesielt med håret. Det betyr ikke at nakenhet er tabu på noen måte. Selv er jeg vokst opp med mye badstu med begge foreldre og et greit forhold til nakenhet.

Men jeg vet om steder der dette har skullet være nærmest "påfallende naturlig", og der det i ettertid har kommet fram at dette nok ikke var den mest naturlige formen for nærhet. Desverre vil nok dette med naturlighet spilles som et kort også der det ikke er det. Derfor tror jeg en må føle på magefølelsen sin og høre på den.

Når reglene i England er såpass overstrenge er vel dete rett og slett for å beskytte lærerene. Fordi det har vært beskyldninger. Noen ganer har vel disse vært på sin plass andre ganger ikke. Jeg hadde selv et svin av en lærer på barneskolen som kom i jentedusjen for å "sjekke". Det føltes ikke rett den gangen, og ikke nå. Reglene er nok strenger her også nå enn den gangen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bade, naken


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no