Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg blir provosert av barne-tv

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 22:00   #61
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men et bloddryppende drap, malt ut i detaljer om ondskap og oppfinnsomhet, se det ser man ingen grunn til å sensurere i Amerikalandet.

Men der er jo målgruppen absolutt en annen da.
(men ja, noen amerikanere har mye dobbeltmoral. jeg bor med en som jeg tiltider lurer på hvorfor det ene er greit, men ikke det andre)

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:05   #62
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Hahaha, denne tråden begynner jo å bli riktig så underholdende. Pokker hører forresten ikke til i midt vokabular heller, men det er bare fordi det høres skikkelig dust ut på nordnorsk. Dust er forøvrig bare en del av mitt skriftspråk, for det høres også rimelig tamt ut. Jeg ropte ut det gode, gamle hel**te her en morgen da jeg sparket i en av barnas leke på vei ut av senga. Hakket over et av ordene de kan snappe opp på barne-tv med andre ord. Jeg vet at toåringen hørte det, men håper han syns mamma var så skummel i stemmen at han ikke tar ordet i bruk på enda noen år. Det er umulig å skjerme unger for verden vi lever i, men om noen foreldre forsøker i det lengste så kjenner jeg egentlig ikke at det bryr meg så veldig.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:07   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.691
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt snålt at noen med nikket Lucifine reagerer på ord som pokker og søren, må jeg si.

Det tenkte jeg også, men jeg tenkte jeg skulle la være med flere personangrep i dag...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:09   #64
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er du egentlig amerikaner ja? Det forklarer jo alt. :biip: :biiiiiip:

Egentlig ikke. Jeg kjenner MANGE amerikanere som definitivt ikke har den holdningen der, men en helt sunn og normal holdning til språk og barn.
Men det kommer jo ann på hvor hun er ifra da...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt snålt at noen med nikket Lucifine reagerer på ord som pokker og søren, må jeg si.

NÅ lo jeg høyt her!

Denne diskusjonen minner meg om da jeg var liten og mamsen fikk hysterisk anfall når jeg utbrøt "svarte!"
La oss si det sånn at hun har innrømt etter at jeg ble voksen at det var LITT overdrevet.

Venninna mi satt i trappen som 4-åring og prøvde å knytte skoene. Dypt konsentrert og litt småfrustrert over at det var vanskelig kom det "Fa** i hel*** dette va vanskeligt!" Det ble ikke gjentatt for å si det forsiktig, for faren stod rett ved siden av. Tror hun fikk vite hvordan såpa smakte den dagen. (dette var tidlig på 70-tallet...)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:13   #65
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er du egentlig amerikaner ja? Det forklarer jo alt. :biip: :biiiiiip:



Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Joda, jeg skjønner at du gjør som du vil, men jeg forsto ikke amerikanerkort og kultur som paraply begrepene du brukte.

Jeg svarte for øvrig bare på Njs forespørsel om hvorfor man skulle bruke slike ord i barnelitteratur eller på barnetv.

Du må selvfølgelig skjerme barnet ditt alt du vil, men den norske kulturen vi hun nok få kjennskap til før eller siden uansett. Kultur er ikke noe man formidler. Det er noe vi som gruppe er en del av og skaper sammen.

Ja jeg kommer ikke utenom at selv om jeg føler meg Norsk og regner meg som nordmann så er det visse ting som ikke helt har sluppet taket fra dengang da.. Og samtidig er det noen deler av Norsk kultur som ikke har festet seg helt hos meg. Det er sånn når en er fler-kulturell (jøss det var eksotisk å kalle seg selv ) at begge deler påvirker hvem en er, hvordan en tenker osv. Kultur er ikke noe som er statisk heller, det er varierende fra land til land, by til bygd, hus til hus. At noen syntes at Emil er en bra film/bokserie og omtaler det som en del av vår kultur mens andre velger det bort er et luksus vi kan unne oss fordi vi bor i Norge og kan velge selv. Jeg trenger ikke praksisere alt likt som du, ei heler omvendt. Kultur kan nemlig formes innad familien også på lik linje som andre verdier.

Når det er sagt så har jeg også sagt at når det er ting jeg ikke forstår så melder jeg pass FORDI jeg vet at jeg er et blandingsprodukt. Jeg trenger ikke være enig i alt som du mener er norsk kultur for å kalle meg selv norsk vel?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men et bloddryppende drap, malt ut i detaljer om ondskap og oppfinnsomhet, se det ser man ingen grunn til å sensurere i Amerikalandet.

Det så ihvertfall ikke vi i vår tid. Men såvidt jeg forstår så har ting tatt helt av der borte! Er glad jeg bor her jeg.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt snålt at noen med nikket Lucifine reagerer på ord som pokker og søren, må jeg si.

oh the shame of it all

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Men der er jo målgruppen absolutt en annen da.
(men ja, noen amerikanere har mye dobbeltmoral. jeg bor med en som jeg tiltider lurer på hvorfor det ene er greit, men ikke det andre)

Ikke skjønner jeg heller alle amerikanere, kan ikke snakke for noe av de meningene som har dukket opp der de siste 20 årene. Jeg rister på hodet på lik linje som alle andre, dobbelmoral er utrolig irriterende uansett hvor det kommer fra (og vi nordmenn gjør det også! Her feks drikker de seg sanseløs på lørdag og ber for sine synder på søndagen. Jadda .)

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:15   #66
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.625
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Hehe, de plukker opp mye rart. Da Lille Ville var 2-3 år var hun på besøk hos mormoren og sa høyt og tydelig F**n. Mormoren ble jo litt overrasket, og sa "hva sa du?!", hvorpå Lille Ville, godt oppdratt som hun er, selvfølgelig gjentok.

Ellers har uttrykk som "jeg skal slå deg til du blir død" vært å høre blant småjentene i gjengen, så de lærer (altfor!) tidlig. Heldigvis ser det ut som det verset er blitt plukket av dem igjen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:17   #67
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Jeg må bare si en ting Lucifer...ooops sorry, Lucifine:
Du er jo bare fin! Selv om du møter 'motgang' i diskusjonen så blir du ikke ufin, sur, grinete og ekkel. Du møter med humor og selvinnsikt.
Det gjør at jeg har stor respekt!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:19   #68
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Du er jo bare fin! Selv om du møter 'motgang' i diskusjonen så blir du ikke ufin, sur, grinete og ekkel. Du møter med humor og selvinnsikt.
Det gjør at jeg har stor respekt!

Jeg tenkte det samme. Flott innstilling!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:22   #69
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Tusen takk dere, det var utrolig kjekt å høre!

Jeg syntes dette var en spennende (og litt underholdende) debatt, ser ikke poeng i å bli ufin selv om vi er uenig. Dessuten kan jeg lære noe av de som er uenige med meg (eller vise versa). Er det ikke derfor vi er her?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:23   #70
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.625
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Jeg ville nok forresten reagert hvis en av programlederne i barne-tv sa pokker, men ikke hvis det kom i en naturlig sammenheng i en barnefilm som Knerten. Det virker kanskje selvmotsigende, men for meg handler det om hvilken setting ordene brukes i. Jeg forventer at folk som opptrer offentlig i jobbsammenheng snakker "penere" enn jeg (og sikkert de) gjør på privaten.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:38   #71
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Vesla mi har lirt utav seg både faaaaaaaaen og helvete i et par situasjoner, og jeg har reagert med å få fullstendig latterkick, helt ute av kontroll med andre ord. Ikke veldig pedagogisk men hun har ikke brukt dem siden, jeg tror ikke hun liker å bli ledd av.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:52   #72
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Sånn bare for å ha sagt det så har jeg nulletåleranse ang barn og banning. Jeg har opptil flere ganger bedt voksne folk rundt mine barn om å la være å bannes i nærheten av dem.
Jeg syns banning er stygt! Grøsselig stygt. Det handler ikke bare om å skjerme men også å gi dem holdninger. Ikke syns jeg det er søtt når små barn lirer ut av seg banneord. Ikke får jeg lyst å le heller.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 22:56   #73
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Sånn bare for å ha sagt det så har jeg nulletåleranse ang barn og banning. Jeg har opptil flere ganger bedt voksne folk rundt mine barn om å la være å bannes i nærheten av dem.
Jeg syns banning er stygt! Grøsselig stygt. Det handler ikke bare om å skjerme men også å gi dem holdninger. Ikke syns jeg det er søtt når små barn lirer ut av seg banneord. Ikke får jeg lyst å le heller.

Jeg synes og det er stygt når små barn banner, men det er liksom ikke mulig å skjerme dem fra verden heller, da må man heller få en (spontan) reaksjon og heller snakke om hva som er skikkelig språkbruk og ikke i etterkant.
Hvordan andre voksne velger å snakke legger jeg meg ikke opp i, jeg tar heller samtalene med ungene etterpå, eller der og da om det faller seg slik. Jeg driver ikke med voksenopplæring, det er for meg i overkant snipete altså.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:09   #74
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Sånn bare for å ha sagt det så har jeg nulletåleranse ang barn og banning. Jeg har opptil flere ganger bedt voksne folk rundt mine barn om å la være å bannes i nærheten av dem.
Jeg syns banning er stygt! Grøsselig stygt. Det handler ikke bare om å skjerme men også å gi dem holdninger. Ikke syns jeg det er søtt når små barn lirer ut av seg banneord. Ikke får jeg lyst å le heller.

Jeg er VELDIG enig med deg.
Og jeg reagerer når jeg hører voksne folk snakke som bryggesjauere rundt ungene sine. At det kan hoppe ut en "Fa**" eller "hel***" innimellom når en slår seg el.l. er noe helt annet.
Mannen har en kompis hvor kona banner annenhver setning. Og når ungene deres var små så kunne hun lett brøle til dem "Gi nå f*** i å røre det der! Kan dere til hel*** slutte å bråke?!"
Unødvendig å si så nektet jeg å sette mine ben hos dem!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:13   #75
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Hva man kan lære! Jeg blir mildt sagt overrasket over at man nekter barna å se på programmer hvor ordet pokker eller lignende blir sagt. Jeg er veldig glad ikke bibelbeltet får avgjøre hva slags bare-tv vi vil ha.

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Jeg sier ikke at vi skal luke ut absolutt alt som kan være sjenerende for noen, da ender vi opp med teletubbies og drømmehagen 24/7, men det er noen ting som jeg syntes bare blir unødvendig.

Er du gal!? Teletubbies er jo livsfarlig! En av tubbiene er lilla, og bruker veske. Både prester og polsk barneombud har gått hardt ut mot serien som bedriver homopropaganda for små sarte sjeler!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:17   #76
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er du gal!? Teletubbies er jo livsfarlig! En av tubbiene er lilla, og bruker veske. Både prester og polsk barneombud har gått hardt ut mot serien som bedriver homopropaganda for små sarte sjeler!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:26   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.




Er du gal!? Teletubbies er jo livsfarlig! En av tubbiene er lilla, og bruker veske. Både prester og polsk barneombud har gått hardt ut mot serien som bedriver homopropaganda for små sarte sjeler!

Oh yes, og Svampebob Firkant er homofil, for han går stadig og leier på sin guttevenn, som til alt overmål er ei rosa sjøstjerne. Hallo, alle vet jo at gutter som kler seg i rosa og holder andre gutter i hånda er homofile.

For ikke å snakke om Timon og Pomba - sammen med Simba utgjør de jo reine homoparaden.

Akk ja, best vi ikke utsetter våre barn for slik påvirking, vi vet alle hvor det kan ende - jeg mener, jeg er generasjon Pompel og Pilt - hvem vet hva de holdt på med på bakrommet, og derfor ble så nervøse hvergang vaktmester Gorgon dukket opp.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:29   #78
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg synes og det er stygt når små barn banner, men det er liksom ikke mulig å skjerme dem fra verden heller, da må man heller få en (spontan) reaksjon og heller snakke om hva som er skikkelig språkbruk og ikke i etterkant.
Hvordan andre voksne velger å snakke legger jeg meg ikke opp i, jeg tar heller samtalene med ungene etterpå, eller der og da om det faller seg slik. Jeg driver ikke med voksenopplæring, det er for meg i overkant snipete altså.

Jeg skjermer der jeg er i nærheten. Ellers håper jeg hvertfall snupp har lært noen gode holdninger når hun ikke er ute i den skremmende verden
Snipete kan jeg godt være

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:30   #79
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akk ja, best vi ikke utsetter våre barn for slik påvirking, vi vet alle hvor det kan ende - jeg mener, jeg er generasjon Pompel og Pilt - hvem vet hva de holdt på med på bakrommet, og derfor ble så nervøse hvergang vaktmester Gorgon dukket opp.

(Enda jeg aldri har sett Pompel og Pilt.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 23:32   #80
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg blir provosert av barne-tv

Jeg vokste opp med "Bert and Ernie". De delte soverom. Need I say more? (og dette var på tidlig 80 tallet før det var lov å komme ut av skapet ).

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no