|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnNå fikk jeg nettopp Sparkjøp katalogen i posten og ser at de har utvidet med en god del mer ull. Bla mye fra Janus. Hvis du går ikke på sparkjøp sine nettsider, så vil du også se at det er tilbud i dag og i morgen på ulltøy av Snowstorm (ikke hørt om før..). Men svart er kanskje ikke så sprekt:
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnVi bruker også nesten alltid en t-skjorte utapå. Særlig til Peder, også for å hindre at det blir så mye flekker og søl på ulla.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnJeg synes Pierre Robert sitt er kjempefint, men som den sjuska jeg er så vasker jeg ulla sammen annen vask på vanlig 40 graders (fargekoordinert) - PR er den eneste ulla som ikke tåler det, mister helt fasongen. Janus derimot holder fasongen fint, like mykt og godt, faktisk år etter år. Det er ikke så veldig sprekt, men godt å ha på for ungene, og lett å vaske for meg.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barn
|
|
|
#5 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnDe månetoppenklærne var fine!
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnDe Månetoppenklærne er jo fine til minsten, men det begrenser seg hvor mange sett jeg kan kjøpe til over 500 kroner for bukse og genser. Dumt at de Krinkelullbuksene ikke er rimeligere, for de er gode innebukser og mere slitesterke enn longs. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Coop OBS hadde nettopp tilbud på buksene og jakkene, 169,- per del mener jeg det var |
|
|
|
|
|
#8 |
|
--
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnHva synes dere om kvaliteten til Pierre Robert da? Jeg kjøpte vel 2 sett derfra i fjor, og jeg synes de ble vide og slakke etter kort tid. Vasket de på ullprogram. Kanskje jeg bare var uheldig? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
som skrevet før - men til glede for 'nye lesere' - jeg synes de holder dårlig - men de har blitt vasket på vanlig 40graders - noe som går fint med all den andre ulla vi har.
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnStormberg sitt ullundertøy har fine farger: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnHvem som selger Stormberg da?
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnVeslemøya: Den fine genseren går dessverre bare opp til str. 7 år. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Ja, hva ER det med det?!
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnÅtteåringen min vil plutselig ha kjedelig ulltøy.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barn7- åringen min vil bare ha Pierre Roberts, så da avgjere seg i grunn sjølv.
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Sv: Fint, fargerikt ulltøy til store barnHar noen av dere sett Joha ullklær i det siste? Pleide å kjøpe det til Pip før, på Jobb & Fritid, fysisk i butikken altså, ikke nettbutikken - der har de bare Devold ser jeg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg kjøper Joha fra tinyzone.dk, men jeg vet ikke hvordan utvalget er til større barn, egentlig.
|
|
![]() |
|
|