|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
~~~~~~~
|
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg var på XXL kl 10.15 idag og kjøpte en sånn til søster'n... etter nøye overveielse ble det ingen på meg
|
|
|
#62 |
|
snur
|
Sv: The North Face Arctic ParkaÅ, den var fin.
|
|
|
#63 |
|
maler
|
Sv: The North Face Arctic Parka
En sånn er på vei til meg også
|
|
|
#64 |
|
Retromum
|
Ååå, den blå var fin! Men de hadde ikke i denne fargen på den lokale XXL butikken.......kun i brunt, svart og hvit/beige. Jeg kjøpte ikke jakken da jeg syns den var litt kjedelig.
|
|
|
#65 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#66 |
|
maler
|
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg fikk prøvekjørt min i dag da det kom plutselig snøvær i trønderhovedstaden. Fantastisk god og fin!
|
|
|
#67 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaHadde bare den hvite inn på XXL-Lade i dag da jeg var innom, så denne utgikk uansett for min del. Litt synd, for den var faktisk veldig fin. Men, endte med parkassen fra Stormberg, får si meg fornøyd med det. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The North Face Arctic ParkaHvordan var den i størrelsen, synes dere?
|
|
|
#69 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg prøvde i butikk før jeg bestilte på nett, og den er ganske romslig. Jeg som vanligvis alltid må ha XL, klarte meg med L.
|
|
|
#70 |
|
maler
|
Jeg synes den er helt normal i størrelsen. Fløyel påstår den er litt liten. Hva skal jeg sammenligne med mon tro? *tenke*. Bergansjakka mi (siljan lady) er str M. Den sitter omtrent likt som denne i str L. Bergans softshelljakke i str L er definitivt større enn denne. Skogstadjakka mi (vanlig "boble"jakke) er vel str 42, den er kanskje hakket større enn denne. Så jeg er kanskje enig med Fløyel, litt liten, men ikke veldig liten. Og det er plass til mer hofter i den enn man tror. Det kommer an på hvor du har ting plassert tror jeg. Litt liten over puppeområdet, stor over baken.
|
|
|
#71 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The North Face Arctic ParkaHmm, jeg hadde S i Bergans boblekåpe og den passet fint over brystet og i livet. Jeg har mer hofter enn pupper, for å si det sånn. Jeg har S eller 36 i alle jakkene mine.
|
|
|
#72 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg syns den var helt normal i størrelsen, jeg. Bruker ofte L og L satt perfekt. Eventuelt er jeg mindre enn jeg tror.
|
|
|
#73 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The North Face Arctic ParkaHar henta jakka på posten i dag og den satt veldig fint!
|
|
|
#74 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The North Face Arctic ParkaSånn ser S ut på meg forresten. Ikke quote.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 12-09-11 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
etterpåklokest
|
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg har prøvd den i M og i L, og jeg bruker oftere L enn M, for å si det sånn. M ble for trangt, L sitter som støpt. Mitt inntrykk er at det er normal i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaFant dere den jakken på xxl sine sider nå? Jeg finner den ikke på sidene, og jeg har så lyst på den jakka.
|
|
|
#77 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det var bare igjen hvit i s og m i går, så mulig at den er utsolgt.
|
|
|
#78 |
|
A friend with benefits
|
Sv: The North Face Arctic ParkaJeg tror jeg må innom XXL på vei hjem fra jobb for å prøve denne. Det er grøsselig kaldt her i Bergen, litt plutselig.
|
|
|
#79 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaDen var fin til deg Kokosbolle. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk! Jeg ble veldig fornøyd selv, den er litt lenger enn Bergansen var til meg.
|
![]() |
|
|