Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-10, 18:27   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: X Factor 2010

Det kan jo hende Hans kommer seg etterhvert....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:31   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Synes slett ikke Hans er trubaduraktig! Han har et vidunderlig særpreg! Men jeg kan skjønne at det ikke går hjem hos alle.

Gammel 15-10-10, 21:40   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpe meg, jeg synes alle deltakerne leverte elendig i dag, og minnet mer om lokale varianter av stjerner i sikte

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:54   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen var bra i dag. Eivind og Mo kanskje som "kveldensbeste".. om noen kan kalles det.

Gammel 15-10-10, 22:29   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Hans!

Gammel 16-10-10, 10:03   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hans var flink synes jeg, men han er uansett ikke helt min "type".
Mo er kul, men jeg synes stemmen blir for spinkel...

Ellers var det mye dårlig i dag (bortsett fra at Tanita og gruppa gjorde det bra da de sang om igjen ) Annsofi sin stemme liker jeg ikke i det hele tatt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:36   #7
Left
Passiv

Standard

MO

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 11:10   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Mo skulle prøvd seg på litt Freddie Mercury - det hadde kledd ham godt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 14:56   #9
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mo skiller seg absolutt ut fra de andre, synes jeg. De andre blir litt grå ved siden av. Mo er den som har X-faktor.

Gammel 16-10-10, 15:59   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Jeg tror nok at Mo vinner....

Gammel 16-10-10, 16:07   #11
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg håper Mo vinner,for han har den

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:28   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi skal være publikum om 3 uker.
Blir sikkert artig.

Gammel 16-10-10, 21:39   #13
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg holder også en knapp på Hans. Han har en egen stil, skriver flotte låter og er rå på gitar. Han har X-faktor. Det har forøvrig også Mo. Han liker jeg bare bedre og bedre. Jeg synes helt ærlig ikke det er særlig mange fler der som utmerker seg noe betraktelig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 21:59   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hans.

Gammel 11-12-10, 22:01   #15
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg VIL at Hans skal vinne nå,ja.

Gammel 11-12-10, 22:03   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne sangen her er bare fantastisk.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 11-12-10, 22:13   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Ja, Nessie, den er helt magisk. Hårene står på armene, og man får tårer i øynene! Er så glad Hans vant!

Gammel 11-12-10, 23:14   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hans var absolutt en verdig vinner. Moments er fantastisk nydelig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 23:36   #19
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Heldigvis vant Hans,jeg fikk helt gåsehud av han i kveld og han er absolutt en verdig vinner.

Gammel 12-12-10, 00:42   #20
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sett X-factor enda jeg, men har det på opptak. Siden jeg har vært på show med Pernille Sørensen i kveld.
Men jeg heiet egentlig på Atle. Samtidig syns jeg Hans er en veldig verdig vinner, han er jo allerede en god artist, og har en utrolig ro på scenen syns jeg. Veldig trygg på seg selv.

Atle kommer vel å få sin plass i spotlighten han og tenker jeg. Selv om det kanskje kan bli et blaff...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.