|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er nummervisning forpliktande | |||
| Nei |
|
113 | 81,29% |
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Veit ikkje |
|
6 | 4,32% |
| Idiot-poll |
|
2 | 1,44% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ubesvarte anropNei.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Ubesvarte anropJobb ringer man i hvertfall ikke opp igjen til. Det er ikke engang sikkert man tar telefonen hvis man sitter med den i hånda. I hvertfall ikke med mindre man har et glass vin innabords.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Ubesvarte anropNei. Jeg ringer opp igjen hvis jeg husker det/har tid/har lyst, men forventer at det blir lagt igjen beskjed/sendt en melding/sendt en mail om det er viktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ubesvarte anropHos meg er kun beskjed igjen på mobilsvar forpliktende, jeg gir beskjed om at jeg ikke kan treffes for øyeblikket, legg igjen beskjed så jeg ringer tilbake.*hvis det ikke er noen spesielle da som jeg ØNSKER å snakke med*
|
|
|
#5 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Ubesvarte anrop
Nei, aldeles ikke, men når man er så nyskjerrig som jeg er, så går det automatikk i det å ringe tilbake.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ubesvarte anropDet er ganske festlig, for når jeg ser hvem som har svart sist i denne tråden og går inn for å sjekke hva vedkommende har skrevet, så er det ikke vanskelig å forutsi i det hele tatt
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Ubesvarte anrop
Som i at vi er enstemmig samstemte, eller at du kjenner oss så alt for godt?
|
|
|
#10 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubesvarte anropJeg ringer tilbake hvis jeg ser at noen har ringt meg. Ikke alltid samme dag men så snart som mulig.
|
|
![]() |
|
|