|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Men seriously, er man lissom "flink" om man bruker kjole/skjørt? Er det virkelig noen som mener det? Hva slags trangsynte idé om hvordan liv andre kvinner lever har de egentlig da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?
Det kommer vel litt an på hva man legger i begrepet "flink"? Jeg føler meg ikke spesielt "flink" til å bruke kjole, siden det som tidligere beskrevet er mye enklere for meg å finne kjoler som passer enn andre klær. Sånn sett er det nesten det motsatte av "flink", faktisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nei, ikke sant. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Et liv uten sus i serken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er veldig lite "flink" til å bruke skjørt enten det er til hverdags eller fest, jeg har knapt skjørt i garderoben.
|
|
|
#9 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Om jeg er så flink, vet jeg ikke - men jeg går i kjole nesten hver dag hele vinteren og veldig ofte om sommeren. Våren og høsten er det vanskeligere pga sko synes jeg - kjoler passer best med støvletter eller sandaler /sommersko, så om våren og høsten blir det oftere bukse enn ellers. Jeg går nesten aldri i skjørt, rett og slett fordi jeg ikke finner skjørt som er smale nok over hoftene. Skjørtene ramler ganske enkelt av meg
|
|
|
#10 |
|
sukk
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Og jeg tror faktisk ikke jeg hadde brukt kjoler spesielt ofte dersom det ikke var slik at det er enklest. Jeg synes egentlig fine jeans, kule sko, kul T-skjorte og kul skinnjakke er minst like fint og langt mer hot (dersom det er lov å bringe inn en slik variabel). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Der er jeg igrunnen enig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Har ingen hund, så her vinner kjolene. Jeg er veldig veldig fin i kjoler, så jeg er mer sexy enn "flink".
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Det er vel en udelt positiv ting (bortsett fra smaken) å huske å ta tran, og jeg går ut i fra at de fleste også ser på det som et noenlunde mål å ha en viss oversikt over skredfaren på kontorpulten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
sukk
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg fikk følgende kommentar i dag: "Jøss, det er første gang jeg ser deg i bukse" så jeg kan vel egentlig trygt svare ja.
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg ble en gang spurt om jeg var med i Smiths venner siden jeg alltid gikk i skjørt. ( var "flinkere" til skjørtebruk da) |
|
|
|
![]() |
|
|