|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva leser du nå?Karin Gerhardsen: papperkakehuset
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?"Plum Spooky", en _between the numbers_ bok.
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva leser du nå?Jeg ble ferdig med Hjemkomsten av V. Hislop i natt og den synes jeg var fryktelig dårlig og kjedelig. Likte Øya mye bedre.
|
|
#4 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser "De hengte revenes skog" av Arto Paasilinna. Det er første gang jeg leser noe av denne forfatteren, men det blir nok ikke den siste.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva leser du nå?Begynte på The Private lives of Pippa Lee i går. Bokhandelen her har jo eit fantastisk utvalg i engelsk litteratur, trur dei har heile 10 bøker. Og 5 av dei handlar om vampyrer.
|
|
#6 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva leser du nå?
Drømmehjerter var fantastisk bra!!! Ble ferdig med den for noen kvelder siden. Likte den bedre enn Señor peregrino.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jeg orket ikke engang lese meg gjennom mer enn ca 90 sider. Hjelpes for en kjedelig bok. |
|
|
#8 |
|
Nyter et nytt liv
|
|
|
|
#9 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva leser du nå?Tillers bok var fantastisk! Alle som liker Knausgårds skrivestil vil også like Tillers! Men les Innsirkling 1 først. Akkurat nå leser jeg Gunn Hild Lems bok om da mannen hennes (Steinar Lem) fikk kreft, den er trist men også veldig bra. For dem som likte Corwins Idas dans og orker mer...
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva leser du nå?Akkurat nå har jeg lagt fra meg "Spis, elsk, lev", som jeg fikk i straffelekse i RL bokklubb og byttet den ut meg Frode Gryttens "50/50". Litt mye vestlandet, men han skriver bra, da. Stykket om Brann var meget bra.
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Holder nå på med God Natt Elskede av Fredrik Skagen. Liker den godt. |
|
|
|
|
#14 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva leser du nå?Jeg holder på med Marekors, Nesbø (iPod) og Stenhuggeren, Läckberg (bilen), men avsluttet "leseboka" mi i går, så der må jeg ha en ny. Har mange på vent, bl.a. Knausgårds første, Lykka er ein sjeldan fugl (Gavalda) og John Irvings siste. Noen som har lest de?
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva leser du nå?Noen som har lest siste av Henrik lngeland? Jeg er akkurat ferdig, og vet ikke hva jeg skal mene om den, så jeg trenger hjelp
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du nå?Murakami: After Dark.
|
|
#19 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva leser du nå?Den urolige mannen av Henning Mankell. Det er mange år siden jeg leste Mankell sist, så jeg koser meg. |
|
|
|
|
#20 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva leser du nå?Nettopp lest The Iron Man av Ted Hughes. Den var så kort at den rakk ikke å komme med på lista.
![]() |
|
|