|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det fremdeles sånn at jenter ikke skal være for smarte?Jeg er en av de med høyest utdanning i "vennegjengen" men heldig vis så er det ikke noe stort problem. Faller litt utenfor når det kommer til å snakke med mangen av jentene, men guttene har ingen problemer med det. Og heldig vis for det, ellers så hadde jeg likt hele gjengen mindre enn jeg allerede gjør. Grunnen til at det står i " er at det er mannen sin vennegjeng, ikke min. Jeg var 16år når jeg møtte mannen og har gjort noen valg for å være sammen med han som gjør at jeg ikke har mange venner som er funnet helt på egenhånd. Pendlet nemlig til han med hver eneste annledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det fremdeles sånn at jenter ikke skal være for smarte?btw |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Sperret
|
![]() Sv: Er det fremdeles sånn at jenter ikke skal være for smarte?
Hva er dette med å omtale seg selv (og andre) som mann om man oppfører seg på en bestemt måte? Når jeg gjør ting/er på en måte som mange tydeligvis forbinder med menn, er fortsatt det jeg gjør kvinnelig, fordi jeg er kvinne og det er jeg som gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Sv: Er det fremdeles sånn at jenter ikke skal være for smarte?Hmmm.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|