|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusMen nå er det bynavn på min? Hva er det for noe? Det må da handle om det samme? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status*dååån*
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusSer at mine facebook- venner trenger å komma seg meir ut blandt folk. Og dei har ein særs dårlig form for humor. Dessuten gir vel dei fleste mannfolk blaffen etter kvart, siden dette skjer til støtt og stadighet.
|
|
|
#6 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg biter meg merke i at det er de samme som poster disse dølle statusene igjen og igjen og igjen... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg er fantastisk lei av disse trasige statusene om veska som plasseres her og ser, cm her og der og alt dette tullet. Fatter faktisk ikke at folk synes dette er morsomt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusdet er vel bare en PR-gig i kjølevann av rosa sløyfe aksjonen.. og uansett har den gjort nytta si siden vi tross alt diskuterer hvor teit eller morsomt det hele er.. :P |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statuspr-gig eller ikke, jeg kobler det ikke opp mot rosa sløyfe ihvertfall. Og hva hjelper det isåfall?
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusMan skal visst sette inn datoene for når man ble mamma. Altså barnas fødselsdato.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusFor meg verkar det som om folk har begynt å slippa opp for ting å skriva på facebook. Det hagler med kopier ditt og lik datt, og datoer, cm, vesker og farger. Om folk ikkje har noko spesielt å sei, kan dei vel la vera? I staden for å oppdatera statusen sin 4 ganger for dagen med meget lite kreative ting.
|
![]() |
|
|