|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Hadde jeg i etterkant fått vite at en bil hadde vært kondemnert, hadde jeg ikke godtatt det selv om alt var tilsynelatende ok. Det er helt sentral info å holde tilbake og skulle vel omtrent være grunn til å heve kjøpet uten at man hadde oppdaget noe feil med bilen.
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Bilen står nå i gårdsplassen min!! Var å hentet den i sta, shinet fra topp til tå. Eldstemann satt seg inn i bilen når jeg hentet han og sa det luktet jo helt ny bil.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Bare pass på og ringe dem så fort du evt. får regningen hvor du bestridiger kravet. Da kan de ikke sende det til inkasso så lenge det er en konflikt. Håper du får kjapt hjelp til å få dette avklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?
Ps. Bestrid kravet skriftlig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Ikke hørt det pøkk siden sist. Skal kjøre innom til uka å levere en regning på 5000 kr til dem. Den er fra det forrige verkstedet som pellet den fra hverandre i Arendal.
![]() |
#10 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Da har jeg fått svar. De nekter fortsatt, så dette ser ut som en rettsak. Er å finne en sakkyndig som kan se på bilen å komme med uttalelse om skaden og om den kan komme fra kollisjonen den var innvolvert i. Forhandler der jeg kjøpte den nekter fordi de mener den har gått for lenge på veien siden jeg kjøpte den.
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Vil anbefale trinn 1: si til forhandler at du går rett til pressen og Nissan Nordic med saken hvis de ikke fikser dette raskt. Nekter de fortsatt, kjør på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Ringte Nissan nordic, men de sa det var forhandler jeg måtte kontakte ikke dem.
![]() Sist redigert av Misteri : 23-11-10 kl 20:28. Årsak: Nav og Naf er to forskjellige ting. :fnise: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Garanti i tre eller fem år?Denne saken drar skikkelig ut.
![]() |
|
|