|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Sild. Lukta og alle småbeinene får meg til å brekke meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Bayerske Weisswürst står veldig høyt på lista, det var overhodet ikke godt. Ellers ble jeg lurt til å smake på en ost som lukta som om den hadde krøpet ned i tre-eska den kom i, og avgått med døden. Den var helt hinsides grusom!
|
|
|
|
#3 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Mamma leide en stund hos noen som var opptatt av naturlige medisiner, så da jeg en jul satt feberhet og influensasyk kom mamsen med en skje full av noe som så motbydelig ut. Det var finsnittet løk, blandet med honning og sitron, og så hadde det stått noen dager for å godgjøre seg. Det luktet skummelt, og jeg brukte vel nesten ett kvarter på å kvinne meg opp til å smake på greiene. Det er det absolutt jævligste jeg noen gang har hatt i meg, men jeg tror faktisk at det hadde effekt. Antagelig fordi jeg var livende redd for at om jeg ikke ble bedre så fikk jeg servert en skje til.
|
|
|
|
#4 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Vi fikk mye rart servert da jeg var på internasjonal leir i Mongolia. Storkjøkken som i følge de infødte serverte dårlig russisk mat.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg tror aldri at jeg har smakt noe som jeg ikke har klart å spise opp. Jeg er rett og slett ikke særlig kresen og spiser ting av høflighet selv om det ikke er førstevalget mitt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smak i maten? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Og poenget med hvitløk i kaka skulle være?? Det hørtes forferdelig ut og.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?1. Rå kråkebolle
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Marmite. |
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Sist vi hadde bursdag bommet mannen og brukte en boks rømme blandet med tre fedd hvitløk i steden for ren rømme. Ingen av oss merket det før vi skulle ha hvitløksrømme på salat dagen etter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Sjokoladekake med hvitløk var nytt for meg, men jeg tror jeg hadde sett på det som svært interessant og vært glad på mine barns vegne som fikk oppleve noe såpass eksotisk. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Kokt blektsprut. Den hadde fersk glassmanetkonsistens, og smakte sikkert ikke bedre enn glassmaneten hadde gjort. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Erter og rosenkål. Ble tvunget i det da jeg var barn, og brekker meg enda av lukta. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|