|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Lager mannen i huset middag? | |||
| ALDRI |
|
19 | 11,31% |
| 1-3 ganger i måneden |
|
35 | 20,83% |
| 1-3 ganger i uken |
|
41 | 24,40% |
| Lager middag stort sett hver dag |
|
17 | 10,12% |
| Vi deler ganske likt på middagslagingen |
|
34 | 20,24% |
| Mannen lager middag oftest |
|
22 | 13,10% |
| Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han lager vel ikke middagen så ofte, men han rydder til gjengjeld opp stort sett hver dag
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han er flink på kjøkkenet, men er der ikke så altfor ofte. Svarte 1-3 ganger i uka.
|
|
|
|
#3 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Inntill ganske nylig har sambo vært enern på middagslaging, og ikke minst planlegging (den kjedeligste delen). De siste par ukene har jeg kommet mer på banen av nødvendige årsaker, og har fått god hjelp i ei kokebok med middagsmenyer og planlagte storhandlinger.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han lager hverdagsmaten jeg lager festmaten...om jeg begynner å styre på kjøkkenet midt i uka skriker ungene vi skal ha pizza....( type papp)....når røykvaslern går skriker krapylene "maten er ferdig"...( dette er faktisk sant) Sist redigert av era : 16-02-07 kl 23:27. Årsak: for mange p'er |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?
|
|
|
|
#6 |
|
ræv med ører
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Min lager ikke middag. Han kan det ikke, og hadde han blitt nødt så hadde det nok blitt en del lettvinte løsninger. Nudler, TORO og Speilegg, antar jeg. Jeg liker å skjemme han bort ved å lage mat til han hver dag. En gang i halvåret lager han omelett med ost, og det er han verdensmester i å lage.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?
Min mann er ekspert på hamburger og risgrøt. Og det er det. Samtidig gjør han så mye annet som jeg ikke liker å holde på med at jeg ikke vil tvinge ham til å begynne å lage mat. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?I og med at jeg er hjemme for tiden er det enklest at jeg har middagen klar når han kommer hjem med sulten unge. Tidene forandrer seg nok når jeg er ute i jobb igjen. |
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?min samboer lager stort sett mat i helga. av og til i uka og, men siden jeg er hjemme i permisjon pleier jeg å lage mat i uka |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Mannen min lager middag absolutt hver dag, med mindre han ikke er hjemme. Han er en uallminnelig dyktig hobbykokk, og vi er begge to enige om at det er best for alle om familien slipper å spise min mat. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Ikke særlig ofte, men det er mest fordi jeg alltid blander meg opp i hva han gjør på kjøkkenet. |
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Svarte 1-3 ganger i mnd. Varierer litt.
|
|
|
#14 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?
Signerer denne, og legger til at han tar klesvask og støvsuging i tillegg. :bortskjemt:
|
|
|
#15 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?sambo er veldig flink til å lage mat og gjør det veldig ofte!! Til datters store lykke... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Ofte, iallfall like ofte som meg selv, til tider mer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg lager aldri middag. Det tar mannen seg av, så godt som hver eneste dag.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Det er stort sett alltid jeg som lager middag. Da rydder han og ordner til. Etter middag rydder han opp mens jeg slapper av. God ordning, synes jeg. :hater matrester:
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mange av mennene lager middag?Den som henter prinsen i barnehagen begynner å lage mat når vi kommer hjem - dvs at jeg lager 3 dager i uka og mannen lager 2 dager i uka - I tillegg er det han som har et mest lidenskapelig forhold til søndagsmiddag...
|
![]() |
|
|