Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange av mennene lager middag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Lager mannen i huset middag?
ALDRI 19 11,31%
1-3 ganger i måneden 35 20,83%
1-3 ganger i uken 41 24,40%
Lager middag stort sett hver dag 17 10,12%
Vi deler ganske likt på middagslagingen 34 20,24%
Mannen lager middag oftest 22 13,10%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 22:50   #61
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?

sambo er veldig flink til å lage mat og gjør det veldig ofte!! Til datters store lykke...

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:13   #62
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Her er det alt fra 1-3 ganger i mnd til 1-3 ganger i uken. Som oftest har han lange tunge dager og ikke hjemme før sent på kvelden, men innimellom er han hjemme i dager i strekk.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:16   #63
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ofte, iallfall like ofte som meg selv, til tider mer.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:25   #64
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Han lager middag, jeg varmer middag. Viktig forskjell. Mens han lager middag vasker jeg opp, dekker bordet, leker med guttungen e.l. Han baker, det gjør aldri jeg.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:53   #65
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lager aldri middag. Det tar mannen seg av, så godt som hver eneste dag.

Gammel 17-02-07, 00:05   #66
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min lager middag 1-3 ganger i uka, men ikke til meg, da er jeg på jobb. Ofte har jeg laget ferdig mat på dagtid før jeg går på jobben også.

Om jeg har jobbet dagtid eller har frihelg lager jeg maten mens han tar seg av ungene.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:39   #67
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Vi deler ganske likt på middagslagingen. Dvs nå som jeg er hjemme i permisjon har nok jeg stått for litt flere middager, men jeg stemte for likt for det er det som er normalen her. Jeg står for den tradisjonelle hverdagskosten, mens løvefar er mye flinkere til å eksperimentere og lage spennende og god mat.

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:51   #68
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det rimelig jevn fordeling over middagslaging og brødbaking. Vi baker brød hver eneste uke og som oftest er det mannen som rører og elter deig, mens jeg baker ut brødene.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:03   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er stort sett alltid jeg som lager middag. Da rydder han og ordner til. Etter middag rydder han opp mens jeg slapper av. God ordning, synes jeg. :hater matrester:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:50   #70
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager middagen så godt som alltid (hvis jeg er hjemme og frisk).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:07   #71
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den som henter prinsen i barnehagen begynner å lage mat når vi kommer hjem - dvs at jeg lager 3 dager i uka og mannen lager 2 dager i uka - I tillegg er det han som har et mest lidenskapelig forhold til søndagsmiddag...

Gammel 17-02-07, 19:30   #72
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Gubben lager når det passer best og jeg når det passer best. Jeg er glad i å lage mat, og han ikke, så jeg lager middag oftest. Jeg mer opptatt av å spise sunt og næringsrikt, mens han foretrekker Grandiosa og pølser... blæææ.....

Nå står han og lager kebab i pitabrød. Lettvint og enkelt....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:33   #73
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Her lager vi middag tre til fire ganger i uka hver, og det må vel sies å være god deling.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:48   #74
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Min lager ikke middag. Han kan det ikke, og hadde han blitt nødt så hadde det nok blitt en del lettvinte løsninger. Nudler, TORO og Speilegg, antar jeg. Jeg liker å skjemme han bort ved å lage mat til han hver dag. En gang i halvåret lager han omelett med ost, og det er han verdensmester i å lage.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:59   #75
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte at vi deler på det, men mannen mener han lager middag oftest.

Det er ungene og jeg som baker her i huset, det holder mannen seg langt unna.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:11   #76
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestemmer hva vi skal spise, jeg handler inn maten og han lager maten. En meget god fordeling Jeg hater å lage mat. Hvorfor bruke masse tid på noe som er borte på en brøkdel av tiden det tar å gjøre det? Kjedelig. Når jeg lager mat står alltid min kjære å ser på meg og kommenterer, "ikke snu kjøttet sånn", gjør ditt og datt. Derfor avtalte vi ganske fort at han skulle lage maten. Ellers spørs det om forholdet hadde holdt

Gammel 17-02-07, 21:22   #77
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Min lager ikke middag. Han kan det ikke, og hadde han blitt nødt så hadde det nok blitt en del lettvinte løsninger. Nudler, TORO og Speilegg, antar jeg. Jeg liker å skjemme han bort ved å lage mat til han hver dag. En gang i halvåret lager han omelett med ost, og det er han verdensmester i å lage.

Min mann er ekspert på hamburger og risgrøt. Og det er det. Samtidig gjør han så mye annet som jeg ikke liker å holde på med at jeg ikke vil tvinge ham til å begynne å lage mat.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:36   #78
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ganske enkelt ikke fordra å lage mat, så min kjære lærte fort at om han ville ha middag, fikk han lage den selv...

Gammel 17-02-07, 21:42   #79
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svarte 1-3 ganger i uken, men det varierer veldig. Som regel han som lager søndagsmiddagen og når vi skal ha fisk. Ellers så er det stort seg jeg som iallefall begynner på middagen. Men det har litt med at jeg slutter jobb kl 15.30 og har hjemmekontor. Så da begynner jeg på middagen med den gang, slik at vi slipper å spise så seint.

Gammel 17-02-07, 21:50   #80
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er sjeldent gitt Kanskje 2-3 ganger i mnden

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.