|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
Ja, jeg har penbestikk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 59,68% |
Nei, jeg har ikke penbestikk |
51 | 27,42% |
Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
14 | 7,53% |
Jeg har ikke ett sett en gang |
3 | 1,61% |
Jeg har arvet penbestikket mitt |
20 | 10,75% |
Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
63 | 33,87% |
Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
2 | 1,08% |
Bestikk? |
1 | 0,54% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Hvis du har penbestikk, har du også penservice? Ja, og begge tingene fikk vi til vårt bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har sølvbestikk som jeg bruker sammen med penservicet, som, slik navnet tilsiser, brukes til pent. F. eks. jul, nyttår, andre festligheter. Kanskje fire, fem ganger i året. Jeg leser ikke interiørblogger eller abbonerer på interiørmagasiner.
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Hmmm. Kirsebær, det ser ut til at en Fin Ting å ha hvis man ønsker seg penbestikk er bryllup. |
![]() |
![]() |
#64 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?
Du er tydeligvis ikke den eneste i denne tråden som sliter.
![]() |
#65 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har partyservise for 24 stk kjøpt på IKEA komplett med suppetallerken, dessertskåler, vannglass, drammeglass, rød og hvitvinsglass, champagneglass og konjakkglass. Bare til å feste og knuse ivei med lett hjerte! Teller det?
![]() |
#66 |
wizzzard
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Har ikkje eit sett eingang. Her går det i litt arva Ikea fra ein kompis, litt Fretex og litt loppis. Og nokre gjenlevande frå då eg flytta på hybel for 16-17 år sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg bruker samme servise og bestikk til hverdags og fest. Det er riktignok relativt pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Nei, vi har ikke penbestikk - det vi har passer til alle anledninger. Penservise derimot, det har vi.
![]() |
#71 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har både bestikk (stål), servise og glass til penbruk, puter som matcher gardinene, store stabler med interiørblader og en rekke interiørblogger lagret under favoritter
![]() |
#73 |
Tidsklemma
|
![]() |
#74 |
tankefull
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har sølvbestikk. Jeg fikk endel sølvbestikk til konfirmasjonen, jeg har fått endel til jul av besteforeldrene mine, og resten fikk vi til bryllupet vårt. Vi har også serveringsskjeer, kakespader, sausøser osv i sølv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Drømmer
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har både bestikk (hardanger) og penservise,jeg samlet før jeg ble sammen med mannen og så vi fikk vi til bryllupet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penservise, men ikke penbestikk. Vi prøver å samle på et pent stålbestikk som vi også vil bruke til hverdags, men min familie synes bare at det er sølv som er stas og vil derfor ikke kjøpe stål til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Leser
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har to typer bestikk: Ett i stål og ett i sølv. Vi har også finservise og jeg leser interiørblogger så her er det full klaff. Det er mulig at det å bo i et hus hvor gulvet i gangen er ren avrettningsmasse ødelegger litt for helheten i interiøret, da.
![]() |
#79 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg kan GJERNE gifte meg med deg. Eller vent, jeg er visst gift allerede. |
![]() |
![]() |
|
|