|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
| Ja, jeg har penbestikk |
|
111 | 59,68% |
| Nei, jeg har ikke penbestikk |
|
51 | 27,42% |
| Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
|
14 | 7,53% |
| Jeg har ikke ett sett en gang |
|
3 | 1,61% |
| Jeg har arvet penbestikket mitt |
|
20 | 10,75% |
| Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
|
63 | 33,87% |
| Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
|
2 | 1,08% |
| Bestikk? |
|
1 | 0,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Glemte at jeg har et pent kaffeservise også, men det har jeg ikke råd til å bruke. Står til pynt, og har sølvbestikk til kaffeslabberas. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Vi (valgte ut og) fikk et komplett stålbestikk til bryllupet vårt i 1998. Det var nok egentlig ment som penbestikk, men har glidd over i allmenn bruk.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Hvordan er det med deg? Har du bestikk du bruker til "pent"? Hvor har du det til vanlig, og hvor mange ganger igjennom året bruker du det?
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Ja, vi har penbestikk. Ikke nok med det; vi har to sett.
Sist redigert av Tjorven : 26-10-10 kl 16:28. Årsak: servicefeil :) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har dere "penbestikk"?
Du er tydeligvis ikke den eneste i denne tråden som sliter.
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg vet ikke hvor pen servicen her er, men penservise har jeg og penbestikk og så ordentlig pent bestikk eller galla om du vil (jeg kaller det sølvbestikk jeg da
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere "penbestikk"?Hvis du har penbestikk, har du også penservice? Ja, og begge tingene fikk vi til vårt bryllup. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Har dere "penbestikk"?
|
|
|
|
#12 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har sølvbestikk som jeg bruker sammen med penservicet, som, slik navnet tilsiser, brukes til pent. F. eks. jul, nyttår, andre festligheter. Kanskje fire, fem ganger i året. Jeg leser ikke interiørblogger eller abbonerer på interiørmagasiner.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Hmmm. Kirsebær, det ser ut til at en Fin Ting å ha hvis man ønsker seg penbestikk er bryllup. |
|
|
|
#14 |
|
wizzzard
|
Sv: Har dere "penbestikk"?Har ikkje eit sett eingang. Her går det i litt arva Ikea fra ein kompis, litt Fretex og litt loppis. Og nokre gjenlevande frå då eg flytta på hybel for 16-17 år sidan. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg bruker samme servise og bestikk til hverdags og fest. Det er riktignok relativt pent. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har dere "penbestikk"?Nei, vi har ikke penbestikk - det vi har passer til alle anledninger. Penservise derimot, det har vi.
|
|
|
#19 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har både bestikk (stål), servise og glass til penbruk, puter som matcher gardinene, store stabler med interiørblader og en rekke interiørblogger lagret under favoritter
|
![]() |
|
|