Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 19:34   #61
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen

Noldus og

Gammel 20-11-10, 02:01   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja'a, den scenen var hjerteskjærende.

Jeg sliter også endel med tanken på hvor liten Harry Potter var da han kom til tanten og onkelen, som hatet ham. Ser for meg en liten ettåring som bor hos stygge mennesker uten å få et eneste sekund kjærlighet, og som må sove under trappa. Herregud, jeg blir helt dårlig. Jævla folk!! (Lever meg litt inn i det ja).

Gammel 20-11-10, 09:59   #63
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte veldig godt at denne filmen var svært tro mot boka. Forrige film likte jeg ikke , egentlig, de tok seg litt for mange friheter i forhold til bøkene. Nå gleder jeg meg som en liten unge til avslutningen i juli

Gammel 20-11-10, 10:06   #64
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsket den! Mer tro mot boka enn mange av de andre filmene, synes jeg. Og det som hadde blitt endret var ikke endret på en måte som ødela.

Dobby burde ha vært med i flere av filmene, slik han var med i bøkene, men bortsett fra det var dobbys deltakelse i filmen helt perfekt. Og den siste scenen fremkalte i hvertfall tårer hos meg. Da jeg leste den biten i boka hulket jeg så høyt at jeg ikke klarte å se bokstavene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:17   #65
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nenne, jeg og eldstebarna våre så filmen i går. Vi koste oss alle fire, og jeg likte filmen veldig godt. Den holdt seg ganske nær boka mesteparten av tiden, uten at ting ble tværet ut. Masse dramatikk, spenning, humor, noen hoppe i stolen-scener og et par nesten litt for rørt-scener. Det var greit at den sluttet slik den gjorde. Gleder meg SÅ til sistefilmen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:58   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, slutten var veldig bra. Jeg er glad den sluttet der den sluttet.

Gammel 24-11-10, 19:41   #67
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også sett den! Likte den veldig godt, og ja, jeg ble selvfølgelig rørt over Dobby!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:05   #68
Slettet bruker
Passiv

Standard

Endelig en film der de turte prøve å si litt om følelser også - ikke bare actioneventyr. Jeg virkelig, virkelig likte den. Jeg gleder meg veldig til sisten.

Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:47   #69
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte at den hadde litt av alt. Følelser, drama, action og hoppe-høyt-scener. Da Nagini hadde kommet ut av den gamle dama og hoppet opp fra trappa ropte jeg faktisk høyt!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:53   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg stokk så jeg døde litt av Dumbledore-spøkelsesscenen. Den satt faktisk i lenge etterpå også, jeg grøsser litt bare jeg tenker på den nå, til og med.

Gammel 03-12-10, 00:21   #71
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og Christian så den sist søndag og jeg likte den veldig godt. Det gjorde vi begge.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:50   #72
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte den også veldig godt, men slutten var trist.

Gammel 03-12-10, 08:12   #73
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og mannen skal se den i kveld, jeg gleder meg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 09:36   #74
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Vurderer å sjå den for andre gang i helga. Har tilgodebiletter og ein sønn som ikkje har sett den enda....

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.