|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJa'a, den scenen var hjerteskjærende.
![]() |
#63 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg likte veldig godt at denne filmen var svært tro mot boka. Forrige film likte jeg ikke , egentlig, de tok seg litt for mange friheter i forhold til bøkene. Nå gleder jeg meg som en liten unge til avslutningen i juli
![]() |
![]() |
#64 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg elsket den!
![]() |
![]() |
#65 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenNenne, jeg og eldstebarna våre så filmen i går. Vi koste oss alle fire, og jeg likte filmen veldig godt. Den holdt seg ganske nær boka mesteparten av tiden, uten at ting ble tværet ut. Masse dramatikk, spenning, humor, noen hoppe i stolen-scener og et par nesten litt for rørt-scener. Det var greit at den sluttet slik den gjorde. Gleder meg SÅ til sistefilmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJa, slutten var veldig bra. Jeg er glad den sluttet der den sluttet.
![]() |
#68 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenEndelig en film der de turte prøve å si litt om følelser også - ikke bare actioneventyr. Jeg virkelig, virkelig likte den. Jeg gleder meg veldig til sisten. |
![]() |
![]() |
#69 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg likte at den hadde litt av alt. Følelser, drama, action og hoppe-høyt-scener. Da Nagini hadde kommet ut av den gamle dama og hoppet opp fra trappa ropte jeg faktisk høyt!
![]() |
![]() |
#70 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg stokk så jeg døde litt av Dumbledore-spøkelsesscenen. Den satt faktisk i lenge etterpå også, jeg grøsser litt bare jeg tenker på den nå, til og med.
![]() |
#71 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg og Christian så den sist søndag og jeg likte den veldig godt. Det gjorde vi begge.
![]() |
#72 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg likte den også veldig godt, men slutten var trist.
![]() |
#73 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg og mannen skal se den i kveld, jeg gleder meg.
![]() |
|
|