Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordkjoler 2010!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 20:22   #1
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Maxine; tror støvlettene dine vil kle kjolen veldig fint. Elsker selv støvletter og mener det kan passe like fint som sko til et julebordsantrekk såfremt de er nette og "jålete".
Btw nydelig farge også!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 15:09   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne skal jeg ha på julebordet i år.
Veldig glad i den, kjøpte kjolen for to år siden hos Cara.

Gammel 23-11-10, 18:59   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Poff*

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 24-11-10 kl 10:14.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 19:09   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Oh! Lekker Candy Darling.

Gammel 23-11-10, 19:15   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sant? Også skal jeg ha et sånt under, da står den rett ut som Marilyns.

*poff*

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 24-11-10 kl 10:13.
Gammel 23-11-10, 19:17   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det blir kjempelekkert!

Gammel 23-11-10, 19:37   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Planen er denne:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:05   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Planen er denne:

Så flott kjole!

Jeg har vært og sett på kjoler idag og konklusjonen er at jeg ikke liker årets kjoler. De er for korte hele gjengen og har for tynt stoff. Så det er mulig jeg får tenke litt mindre glitter og se meg om etter noe mer casual.

Gammel 23-11-10, 22:01   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Mye fint! Jeg fant kjole i dag, og den var til og med satt ned en hel masse og var billig! Finner ikke noe bilde på nett, men den har svart overdel og svart skjørt med gullaktig mønster - se det var godt forklart... Empireliv og halvlang (nedenfor knærne). Det er en gravidkjole, men ser ikke påfallende ut som det, så det er veldig kjekt. Veldig fornøyd!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:15   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Du kommer til å bli så fin, Candy!

Jeg vurderer å bruke den røde Mette Møller-kjolen jeg kjøpte i sommer. Det er ok å ha rød kjole på julebord, sant?

Gammel 23-11-10, 22:17   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Du kommer til å bli så fin, Candy!

Jeg vurderer å bruke den røde Mette Møller-kjolen jeg kjøpte i sommer. Det er ok å ha rød kjole på julebord, sant?

Lady in red vet du. Klart du kan, du blir nok flott i den!

Gammel 23-11-10, 22:19   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul, Candy!

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Klart du kan! Den er kjempelekker.

Det blir nok Mette Møller på meg også - denne:

Gammel 23-11-10, 22:42   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kul, Candy!

Klart du kan! Den er kjempelekker.

Det blir nok Mette Møller på meg også - denne:

Åh! Har jeg funnet et nytt dyrt klesmerker jeg liker tro? Fare for det.

Gammel 24-11-10, 09:04   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Åh! Har jeg funnet et nytt dyrt klesmerker jeg liker tro? Fare for det.

Mette Møller har de fineste kjolene.

Gammel 05-12-10, 13:44   #15
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Her er bilder av meg i NOA NOA-kjolen min. Har en NOA NOA bolero på. Dette bildet ble tatt rett før jeg gikk ut av døra til julebord i barselgruppa, dermed har jeg støvletter og ikke finskoene på.
Litt lutete i holdningen ser jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1686.jpg (185,1 KB, 86 visninger)
Filtype: jpg IMG_1688.jpg (187,1 KB, 77 visninger)
Gammel 23-11-10, 22:20   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg skal ha røde sko. Og 60-tallsbelte.

- No. 4 -
Gammel 23-11-10, 22:37   #17
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Candy, jeg er dødsmisunnelig! Det blir et lekkert antrekk.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 14:00   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine kjoler

Julebord?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 14:18   #19
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Å jeg som la inn bildet mitt i shoppingtråden.

Spoon, du var kjempe fin!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 13:02   #20
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow...1&type=product

Har kjøpt denne kjolen i rød. Har aldri brukt en slik kjole tidligere. Hva bør jeg ha av tilbehør som veske, sko, noe til å ha over?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.