Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skole eller ikke i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 22:13   #61
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skole eller ikke i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Altså... i høyere klassetrinn regnes slike ting som deltagelse i NM i særklasse, og det gis permisjoner i hytt og pine.

For deltagelse kan jeg skjønne, men for å sove ut etterpå?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 13:46   #62
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Sjakk er idrett ja. Om det er lov å kore Norgesmester vet jeg ikke. Den minste klassen premierer jo alle.

Her kan du lese om turneringen.

Angående vekking har jegjeg også vekket Mazungen, og jeg har kledd på henne når hun har vært i halvsøvne, men ikke så sliten som i dag tidlig. Hun responderte overhode ikke.

Jenta var på skolen halvannet time for sent. Ingen sure miner. Flere som jobber på skolen kom for å spørre hvordan hun hadde hatt det. Snakket med SFO leder og hun backet meg på å ha latt henne sove litt ekstra. Hun ble også hentet tidlig, og var tidlig i seng.

Forhåpentligvis er NM neste år litt mere sentralt plassert, så vi rekker hjem før. Når turneringene varer i tre dager, blir det jo umulig å delta uten fri fra skole. Dette er helt klart unntaket, de fleste barneturneringer er på en dag. Men det er jo NM for skolelag, NM i lag for ungdom, NM for jenter osv, om vi virkelig var ivrige.

Akademisk eller ikke - kjempegøy at hun gjorde det så bra og at hun liker det. Moro.

Jeg hadde besøk av en gutt en gang som måtte vekkes for å gå på do, men det var faktisk UMULIG, så jeg kan sette meg inn i at det kan være sånn altså.

Gammel 23-11-10, 20:53   #63
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ville brukt sunn fornuft. Det er forskjell på å legge seg kl. 3 om natta når man skal på skolen og å legge seg kl. 23. Det skal altså mye til for at jeg lar barna være hjemme bare fordi helga i seg selv var veldig innholdsrik. Jeg vil ikke ha barn som tror det er farlig å være sliten en gang i blant.

Det er ikke bare når en legger seg som avgjør hvor sliten en er. Helgen var langt mere slitsom mentalt enn jeg forventet. Poenget var hvor sliten hun var når hun la seg. Det er grunnen til at jeg vurderte (og valgte) å la henne sove. Det er ikke som hun aldri før har vært våken til kl 23.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.