Sv: Skole eller ikke i morgen?
Opprinnelig lagt inn av Maz, her.
Sjakk er idrett ja. Om det er lov å kore Norgesmester vet jeg ikke. Den minste klassen premierer jo alle.
Her kan du lese om turneringen.
Angående vekking har jegjeg også vekket Mazungen, og jeg har kledd på henne når hun har vært i halvsøvne, men ikke så sliten som i dag tidlig. Hun responderte overhode ikke.
Jenta var på skolen halvannet time for sent. Ingen sure miner. Flere som jobber på skolen kom for å spørre hvordan hun hadde hatt det. Snakket med SFO leder og hun backet meg på å ha latt henne sove litt ekstra. Hun ble også hentet tidlig, og var tidlig i seng.
Forhåpentligvis er NM neste år litt mere sentralt plassert, så vi rekker hjem før. Når turneringene varer i tre dager, blir det jo umulig å delta uten fri fra skole. Dette er helt klart unntaket, de fleste barneturneringer er på en dag. Men det er jo NM for skolelag, NM i lag for ungdom, NM for jenter osv, om vi virkelig var ivrige.
Akademisk eller ikke - kjempegøy at hun gjorde det så bra og at hun liker det. Moro.
Jeg hadde besøk av en gutt en gang som måtte vekkes for å gå på do, men det var faktisk UMULIG, så jeg kan sette meg inn i at det kan være sånn altså.