Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fine jentenavn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 10:09   #61
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine jentenavn

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Kan man kalle barnet sitt det altså?

Om man så kan, så ville jeg gjettet at det var et guttenavn.

Gammel 20-02-07, 11:35   #62
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om man så kan, så ville jeg gjettet at det var et guttenavn.

Enig. Men et ganske pinglete sådant.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:43   #63
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Nå tror jeg ikke jeg kommer på noen flere navn på E, enn det som står her. Så du har et stort utvalg. Ellers så må jeg si som Sitron at Iben er et nyyydelig navn. Stod lenge på vår liste som nr 1. I Danmark er det jentenavn, mens her i Norge er det litt hips om haps (så kanskje lurt med et mellomnavn i tillegg....)

(Ser forresten at mitt navn er representert her )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:47   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ellers så må jeg si som Sitron at Iben er et nyyydelig navn. Stod lenge på vår liste som nr 1. I Danmark er det jentenavn, mens her i Norge er det litt hips om haps (så kanskje lurt med et mellomnavn i tillegg....)

Jepp, så min heter Iben Sofie.

Gammel 20-02-07, 22:35   #65
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var et nydelig navn

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 00:23   #66
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers så må jeg si som Sitron at Iben er et nyyydelig navn. Stod lenge på vår liste som nr 1. I Danmark er det jentenavn, mens her i Norge er det litt hips om haps (så kanskje lurt med et mellomnavn i tillegg....)

Med fare for å spore av helt: Jeg har aldri skjönt hvordan Iben kan brukes som guttenavn! Ser på www.ssb.no/navn at det er 86 menn som har dette navnet i Norge - mot 429 kvinner. Min nydelige niese på 6 år heter Iben, og det er veldig mange som tror hun er en gutt når jeg omtaler henne ved navn. Hun har også et mellomnavn, da - Eline. (Og det begynner jo på E, så der rodde jeg meg nesten inn igjen. )

Sist redigert av Bluen : 21-02-07 kl 08:46.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 01:18   #67
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker Emine veldig godt, siden datteren min har fått det navnet!
Har fått mye skryt for det!

Ellers liker jeg også :

Eline
Elise
Emma
Emmeline

Iben er også nydelig! som jentenavn. Men pappaen likte det ikke så da ble det Emine her.

Gammel 21-02-07, 09:32   #68
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Emma, Eurora, Evian...

Europa, mener du vel.

Evian, er ikke det flaskevann?

Gammel 21-02-07, 09:47   #69
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Har du fått et barnebarn til? Grattis!

Her er min liste:

Erle
Ella
Elise
Eva

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 12:35   #70
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Rålekkert navn. Iben er det flotteste navnet jeg vet

(sorry, er ikke meningen å kuppe E-tråden)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 12:45   #71
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Fine jentenavn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Evian, er ikke det flaskevann?

Jo, det trodde jeg og.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 12:49   #72
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Elen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 13:15   #73
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellinor
Elvira
Esmeralda

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 13:16   #74
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det er ikke kupping, det er tross alt en e i Iben.

Gammel 21-02-07, 13:22   #75
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Eli

:hjerter;
Det heter bestemoren min, og hun døde for 3 dager siden. Eli er fint!

Ellers slår jeg et slag for Hedda og Tilde

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 13:39   #76
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Elen.

Jeg synes også Elen er et flott navn, men for meg så føler jeg at Elen må ha et annet navn foran, at det ikke kan stå alene :skrullete:

Linn Elen f.eks.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 14:46   #77
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ella

Gammel 21-02-07, 17:07   #78
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes også Iben er flott. Foreslo det for datteren min, men det var visst ikke enighet i heimen om det.

Det trenger ikke å være navn på E.

Alva er på planleggingsarket, men barnets far er ikke helt med. Han er mer i denne gata; Victoria, Celina, Rebecca osv.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:11   #79
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Alma og Selma. (På min liste)

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:12   #80
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elida
Emma
Eira
Embla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.