|
|||||||
| Se resultatene: Spiser barnehagebarnet frokost i barnehagen på hverdager? | |||
| Ja, mer eller mindre alle dager |
|
76 | 31,54% |
| Ja, ganske ofte |
|
19 | 7,88% |
| Ja, men sjelden |
|
27 | 11,20% |
| Nei, mer eller mindre aldri |
|
67 | 27,80% |
| H*n hadde gjort det hvis det var "lov". |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
6 | 2,49% |
| Både hjemme og i barnehagen |
|
46 | 19,09% |
| Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Her spises det både hjemme og i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Minsten blir fly Forbannet om han ikke faar spise frokost i barnehagen, uavhengig om han har spist hjemme eller ikke.
|
|
|
#3 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Stort sett i barnehagen. Spiser hun hjemme, må hun likevel spise i barnehagen. Mest spennende er nok å bære matboksen inn, og håpefull åpne lokket for å sondere pålegg og event frukt/grønt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
er her
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Han spiser i barnehagen ganske ofte,
|
|
|
|
#5 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mine spiser alltid frokost i barnehagen(De har to og tre dager i uka), fordi vi begynner på jobb før den tid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Jeg leverer H som regel i 8 tiden, og da spiser hun frokost i barnehagen. Hun spiser jevnt over mer der enn hjemme, og det er alltid så koselig der med flere barn, tent lys og sosialt samvær.. istedet for en litt stressa mamma
|
|
|
#7 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Try spiser alltid frokost i barnehagen. De gjør de andre barna også nesten alltid. (Sykehusbarnehage)
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Når ungene er tidlig i barnehagen mellom 7.15 og 8.00, spiser de i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Nusken spiser frokost i barnehagen så og si hver dag. Der serveres frokost mellom 8-8.30 (alle måltider serveres i barnehagen), og de som ikke skal spise frokost må leveres utenom dette for å få ro rundt måltidet. Tror de fleste barna spiser frokost i bhg. Vi er fornøyde med løsningen.
|
|
|
#10 |
|
Den som gir seg...
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?For tiden spiser barnehagebarna frokost i barnehagen. De er ikke sultne før vi går ut av døren i 06.45 tiden. De drikker et glass med eple- eller appelsin juice før de går.
|
|
|
#11 |
|
"De"
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Det er sjelden. siden jeg er hjemme koser vi oss om morgenen. Det er så deilig å slippe å stresse! Det blir andre boller når hu mor skal begynne å jobbe til sommeren.
|
|
|
#12 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Mine spiser to frokoster. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Propellen er utsultet når han våkner og maser om brødskive med en gang. HAn spiser frokost hjemme og når pappan leverer litt tidlig spiser han i bhg også, går ikke glipp av et eneste måltid den gutten
|
|
|
|
#14 |
|
trøtt
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?I og med at jeg går vakter og mannen min jobber turnus varierer det veldig hvorvidt poden spiser frokost i bhg eller ikke. De dagene vi må avgårde tidlig spiser han frokosten sin der (den er kl. 08.00), og om vi har godt med tid spiser han frokost hjemme. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Gutta mine spiser stort sett frokost hjemme - men noen unntak.
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Vi begynner ikke på jobb før kl 8.15, så vi spiser frokost hjemme ja. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nå også i farger
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Vesla her spiser hjemme, fordi jeg har permisjon. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Er så utrolig treige om morgenen at vi rekker frokosten i barnehagen vi |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Viser tenner
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Snuppa spiser litt til frokost hjemme når vi andre spiser, og så spiser hun frokostmatpakken klokken 8.30 i barnehagen.
|
|
|
#20 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Barnehagebarn - hvor spiser de frokost?Vi er så trege om morgenen at vi bare har ambisjoner om å reke barnehagen til "kernetiden"begynner kl. 09:30. Frokosten spises derfor hjemme. eg er jo student og i fødselspermisjon fra jobben, så her har vi god tid om morgenen |
|
|
|