|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen3 ødelagte dresser på en dag er jo helt utrolig! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg skjønner at du ikke ble blid. Du har tre barn og det er snakk om tre dresser. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenVi har ikke to vinterdresser, men har en vårdress som jeg kan bruke til nød med masse klær under. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Det funker jo også fint!
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg skjønner du er frustrert Amor.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet jeg i grunn reagerte mest på var måten dette ble formidlet på fra ped.leder..
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSønnen min brukte Reimadress gjennom tre nesten snøfrie vintere, og dressene ble minimalt slitt og ikke hullete noen steder. Men da var han jo under fire år, det blir selvfølgelig mer slitasje når barna blir eldre. Men at Reima ikke kan brukes annet enn på snø er ikke min erfaring. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Tror dette varierer veldig fra barn til barn også.
|
|
|
#10 |
|
Ustabil
|
Det tror jeg også. Jeg har skikkelige kles-slitere, og vi har kjøpt Reima Buller & Bång til våre barn, men de sliter dem likevel ut på under en sesong. Og disse skal jo være SÅ slitesterke. Mens andre igjen kan ha en Reima Tec, som jo ikke er SÅ slitesterk, både en og to hele sesonger, og dressene er knapt synlig brukt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Jøss. SYnes du faktisk at dette er bra? Du lærer jo dermed guttungen at det er helt "lov" til å ødelegge klærne sine? For dette er jo ikke vanlig slitasje, det er å ødelegge. I mine øyne ihvertfall. |
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenMen dere som mener dette er helt ok, dere kan da ikke for alvor mene at det er greit at tre dresser ødelegges på en dag? Hvordan skal vinteren arte seg videre da? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Har heller aldri opplevd i min jobbdag at 3 dresser har blitt ødelagt på EN dag, så synes det var vel ekstremt ja..
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Det er snakk om tre barn med tre dresser. Ikke tre dresser på et barn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Nei selvfølgelig, jeg vet jo det, men det er jo ikke noe UHELL eller alminnelig slitasje når tre barn klarer ødelegge dressene på akkurat samme dag. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Selvfølgelig kan det være uhell. Hvorfor kan det ikke det? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Fordi uhell som det er så sannsynlig at inntreffer at det skjer med tre søsken på samme dag, ikke kan kalles et uhell i min verden *statistiker*. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSynes det høres utrolig lettvint ut fra barnehagen sin side, dette |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg misunner de som har så god råd at de har råd til tre-fire vinterdresser pr. sessong. For Amors del, som har tre barnehagebarn, betyr det 12 vinterdresser. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ustabil
|
Jeg har puls! (Det vet jeg, for jeg har pulsklokke til å bevise det |
|