Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-07, 21:36   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Jeg brukte 1800 på meg selv og lillemor idag og er veeeldig lei meg for det, men da får jeg heller gå en dag lengre uti neste mnd, nå er det STOPP! Men det var liksom sånn MÅ ha det, skal bruke det til sommern i barnehagen.Håper jeg blir tilgitt

:vurdere:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 22:25   #62
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ennå ikke kjøpt meg noe.
Ja, jeg veit det bare er 3 mars.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 09:16   #63
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med!!
Jeg sluttet i jobben min 28 februar og har fått beskjed fra NAV at jeg antageligvis ikke får dagpenger før i april pga jeg har undertegnet en avtale med jobben om to mnd lønn, istedet for tre som det står i opprinnelig kontrakt.
Vurderer å ha shoppingstopp helt til jeg får ny jobb, og siden jeg har lyst til å være hjemme til august kan det jo så ta lang tid.

Unntak for meg er mat, de sjeldne gangene vi er på kafe og det man nødvendigvis MÅ ha.
Alt unødvendig, særlig klær og sko til mor, skal ikke kjøpes. Men det sviiiiir langt inne i sjelen.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:38   #64
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Lørdagen over og jeg dro ikke en gang i nærheten av en butikk, men tok i stedet med meg ungene ut og akte. Regner med at lunsj ikke regnes? Må jo ha mat. Uansett, jeg kan bli flinkere til å kjøpe brød og pålegg og ikke varm mat. Sparer en del penger på å kjøpe pålegg og brød.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 17:00   #65
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Var i byen og fikk mannen til å handle til Propellen...
Jeg har jo kjøpefri Mars

Gammel 05-03-07, 09:03   #66
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg henger meg på. Har brukt ALTFOR masse penger på salget....har nå klær til tuppa mi helt til hun er fire omtrent (og hun er bare syv måneder)...

VÅger ikke si til mannen hvor mye-lite som er igjen på konto!

Hvilke tips har vi for å ikke bruke peng?

*legge visakortet hjemme?
*Handleliste når vi kjøper mat

Gammel 05-03-07, 14:18   #67
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg glemte meg og kjøpte noen tegneblyanter til minsten som er syk... men det var bare 29 kroner da

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:16   #68
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nehei. Vi skal til London på SHOPPINGTUR den 15. mars. Så noe kjøpefri mars mnd. blir det ikke nei.

Men februar klarte jeg fint. Men det var bare 28 dager.

Men jeg skal tenke på dere når jeg rusler rundt i London og bruker penger.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 17:05   #69
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, så lenge holdt jeg...

Jeg kjøpte meg en tunika og en cardigan i dag.
Men, jeg hadde gått til byen, hadde heftige svetteringer under armene og skulle på babybio. Følte meg slett og måtte skifte. Var på salg.

Er jeg tilgitt?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:18   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ja, så lenge holdt jeg...

Jeg kjøpte meg en tunika og en cardigan i dag.
Men, jeg hadde gått til byen, hadde heftige svetteringer under armene og skulle på babybio. Følte meg slett og måtte skifte. Var på salg.

Er jeg tilgitt?

Men siden du hadde svetteringer så er du tilgitt .

Gammel 05-03-07, 19:51   #71
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror ikke jeg klarer dette...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 20:15   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malaika, her.

Tror ikke jeg klarer dette...

Joda!!

Gammel 05-03-07, 21:15   #73
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle hatt ny badedrakt siden vi drar på spa og fjellhotell til helga...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:46   #74
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg glemte meg bort.
Men til mitt forsvar kan jeg jo si at jeg i allefal kjøpte brukt da.
For jeg handlet her inne.

Gammel 05-03-07, 22:56   #75
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fortsatt ikke handlet, men hadde dårlig samvittighet for taxi hjem fra jobb i dag. Ble så innmari seint, men det regnes vel ikke som handling? Har uansett ikke handlet annet enn mat.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:08   #76
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Guniss og mine medsøstre.

Jeg søker hervet om tillatelse til å kjøpe meg en fin, dog billig kjole til min fars 50-årslag (17 mars). Føler meg ikke helt tilfreds med de kjolene jeg har i skapet. Og den kjolen jeg er mest glad i har jeg brukt litt for mye i det siste. Trenger derfor et friskt pust. Håper dette lar seg gjøre, uten at det ødelegger for min kjøpefrie mars.

Med vennlig hilsen
Vanilja.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:12   #77
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slanking er ikke mitt felt, men dette skal jeg klare!!!

Vanilija: Er den på salg?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:19   #78
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal snart kjøpe meg en katt for flere tusen kroner Om en uke er ventetiden over, og så skal jeg kjøpe noe klatrestativ og utstyr til den også, så pengene kommer nok til å få vinger denne mnd også.

Gammel 06-03-07, 00:21   #79
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg skal snart kjøpe meg en katt for flere tusen kroner Om en uke er ventetiden over, og så skal jeg kjøpe noe klatrestativ og utstyr til den også, så pengene kommer nok til å få vinger denne mnd også.

Sjjjhu sjjhu!!! Over i shoppingtråden.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 10:02   #80
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Å nei, denne hadde jeg glemt!
Og jeg som tenkte meg til Ski storsenter etterpå.
Men da dropper jeg den turen.
Har ikke handlet noe hittil i mars, heldigvis. Annet enn en pencillinkur.

Tenkte å skeie ut med hårklipp (det trengs!).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.