|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Babyjogger City Elite. |
|
|
|
#62 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Babycall er bare SÅ 2009, nå er det Baby Monitor-appen til iPhone som gjelder ...
|
|
|
#63 |
|
maler
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?OTH utgår i lite bagasjerom, den blir veldig lang sammenlagt. Men se på babyjogger city elite. Enklere vogn å legge sammen får du ikke, og ellers er den OTH-aktig.
|
|
|
#64 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Hør, hør! |
|
|
|
#67 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Torsk : |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg har ikke lite bagasjerom nå, altså. Men jeg vil ikke ha vogn som er for stor sammenslått likevel. |
|
|
|
#69 |
|
maler
|
Nei, det er det ikke. Du får nok kilt inn en zapp eller tilsvarende, men ikke skikkelig vogn nei.
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Da skal vi ikke ha touran. |
|
|
|
#71 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Gratulerer så mye med baby i magen!
|
|
|
#72 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Tfk`en vår står på høykant i bagasjerommet, og så har vi stort hundebur ved siden av. Ikke noe problem.
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Jeg har hatt ikke mindre enn tre stykker på barnevognperioden med gutta mine. Og har vært helt vognidiot. Tror jeg har hatt over 40 forskjellige på noen få år. |
|
|
|
#74 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg har brukt OTH til september-barn og skal nå bruke den samme vogna til augustbarnet vårt. Jeg ble tidlig bekymret for at bagen ikke holdt hele perioden men det hadde jeg visst ikke trengt å bekymre meg for. Den holdt den og det beste var at når babyen lå på magen i vogna så kunne den også kikke litt over kanten når vi var innom et og annet kjøpesenter.
|
|
|
#75 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Har man kjørt en vogn med svingbart forhjul, er det umulig å gå tilbake! Forhjulet på den forrige vognen min ble ødelagt slik at det måtte låses og ikke var svingbart. Jeg følte meg totalt handicappet.
|
|
|
#76 |
|
Nærmer seg
|
Veldig enig! Den er genial fordi man kan bruke bagen lenge. Jeg brukte den til mini var 7 måneder da var det ikke fordi den var for liten som var problemet, men minien som villle klatre ut av vogna.
|
|
|
#77 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg liker Emmaljungaen vår jeg. Den er ganske tung og den tar litt plass i bilen, men den er stor og stødig, fin å trille på snø og grus og i det hele tatt. Pjotten lå i bag til han var åtte måneder. Nå har vi byttet til sportsvognsetet, og han sover like fint der også, med tilnærmet full liggestilling. Jeg veit den gjerne ikke er spesielt godt likt av de som er interessert i vogner, men for vårt bruk - lange trilleturer, gjerne i skogen, og soving ute - er den perfekt.
|
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Baby på vei?
|
|
|
#79 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Men alt det som nevnes som positivt med tfk og oth gjelder også for GO, og i tillegg kan man ha barnet begge veier i sportsdelen. :sta: |
|
|
|
|
|
#80 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Men de hjulene på GO er jo så små, hvordan funker det på skikkelig vinterføre?
|
|
![]() |
|
|