|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Nei, sånt kommenteres ikke.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Nei, det gjør jeg ikke. Det er stor forskjell fra barn til barn hvor mye klær de trenger og jeg regner med foreldrene kjenner til sitt barns behov. Jeg er nok en mor som kunne blitt "tilsnakket" i en slik situasjon!
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Strømpikk og undikk, ja. Ka e problemet? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Nei, jeg ville ikke kommentert. Jeg regner med at folk tenker sitt når jeg og Minsteturbo går til bilen og han kun er iført innebukse, vintersko, genser og lue. I ti minusgrader. Ingen votter, dress eller vinterjakke. Men han er en ekstremt varm unge, og blir søkksvett om han skal sitte i bilen iført vinterdress. |
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Jeg har bodd i Irland og aldri i livet om jeg ville ha tatt av meg ullgenseren på vinteren.
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Jeg hade blandet meg hvis jeg var bekymret for barnets ve og vel (håper jeg), men pga tynn ullue på et barn godt nedstappet i en pose?
|
|
|
#10 |
|
er her
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Nei jeg kommenterer ikke slikt, da skal det være svært graverende. :har varme barn, som ofte er overkledd i barnehagen:
|
|
|
|
#11 |
|
Livsnyter
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?I dette tilfellet ville jeg ikke sagt et eneste ord. Btdt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Nei.
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Jepp. Det er vel der det ligger for meg også. At jeg synes det er litt arrogant nesten, i dette tilfellet? Det var liksom ikke opplagt at det var for kaldt en gang, i alle fall ikke for en så liten tur. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Du han fyren der er av typen som synes halve gleden med å drive på med noe er å samle på alt mulig rart av utstyr. Han lurte ikke på om barnet ditt frøs, han var bare nysgjerrig på om du ikke hadde ei luesamling på 20 stykker.
|
|
|
#16 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Jeg ville nok aldri sagt det på den irettesettende måten, men kunne spurt noen jeg kjente om bekledning i mer sånn diskusjons-øyemed.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Sier du fra hvis du ser barn som du mener har på for tynn lue?Diagnose: utstyrsfreak.
|
![]() |
|
|