|
|||||||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventHiver meg på de som sier at du skal ligge unna MAM.
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventJeg sliter med å finne kopp til lillebror. Avent lekker som bare det, finner han stadig sittende i en dam, storfornøyd.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventTW sin. Beste vi hadde noen gang iallefall
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventHar du forsøkt NUK med latekstutt? Den er uten ventil, og enkel å få noe ut av samtidig som den ikke lekker all verden.
|
|
|
|
#5 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventBarn kan lære seg å drikke av tette kopper. Om man tar tutten oppi ganen til barnet, kan det hende sugerefleksen slår inn og barnet begynner å suge hardt. Man kan også fjerne tettingen bare for å vise barnet at det er noe som kommer ut av tutten, for så så sette den inn etterpå. Bambinokoppene er ganske tette i starten, og da kan man stikke en tannpirker i sprekken og bende opp, for så å la barnet suge med en gang. Da er åpningen litt større og barnet kjenner at det er noe der.
|
|
|
#6 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En god nonspillkopp som ikke er AventJeg kjøpte kopp på boots apotek. Den var liten og søt, og helt tett foreløpig hvertfall. Perfekt størrelse for å ha i stellebag/veske.
|
![]() |
|
|