Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Flere som gir blaffen i VM på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 21:34   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg skal heller se på at gresset gror ... Eller at snøen tiner.

Gammel 26-02-11, 21:55   #2
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært i Holmenkollen og lekt litt turist i dag og er ganske overaska....jeg har alldri vært på en sportsarena før siden jeg gir blank !€&"%#/( og har alltid lurt på hva er greia lizzom. På banen ned klokka fem på ettermidagen hørtes så og lukta det nattbuss 90 % var særiøst drita og godt over halvparten hadde null peiling på hvem som vant. (Folk spurte "ehjy vettu om de va en norrrmann som vant eller?) Endelig skjønner jeg greia rundt det norske engasjement i sport og noterer flittig sportsarangement, dagtid = barnevakt.

Gammel 26-02-11, 22:00   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg berre lurer på korleis det går an å ikkje få med seg at det er ski-VM i Oslo for tida? Aviser, tv, radio fløyme jo over av stoff om det.

Og eg gir absolutt ikkje blaffen i at det er VM. Bjørgen har fått meg til å sippe to gongar i dag.

Gammel 26-02-11, 23:53   #4
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Melder meg.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 00:12   #5
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg gir hundre prosent blaffen. Det rører meg ikke en plass om fremmede får en medalje, eller om de ikke får en medalje. Om de detter eller driter eller ikke går på ski. Om de har staver eller brekker staver eller går med eller uten lue. Det er fullstendig likegyldig. Har ingen VI følelse eller eierforhold til andres fysiske aktivitet.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 00:32   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser helt klart på VM
Det er jo uansett bra reklame for landet vårt også tenker jeg, og det gir oss oppmerksomhet og turisme det også. Men jeg har jo inntrykk av at fancy operahus er ti ganger bedre enn folk som går på ski og er sporty.

Jeg kan skjønne at man ikke er interessert, det er so meg og fotball. Men at man ikek får med seg at det er VM i landet man bor i er for meg rimelig pussig, da kan man neimen ikke følge mye med i media?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 20:46   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så interessert i hvem som vinner, om de er norske eller ikke. Noen har man jo hørt mye om og fått sympati for, som Marit Bjørgen, og da er det litt gøy om de vinner, men hvilket flagg de har på brystet klarer jeg bare ikke å synes er viktig. Jeg er veldig lite nasjonalistisk anlagt.

Men fysisk kappestrid er jo en veldig gammel menneskelig form for galskap, og noe man har drevet med og blitt imponert av i tusenvis av år. Og jeg blir fascinert av de helt rå prestasjonene som noen bidrar med. Målbevisstheten, disiplinen, arbeidet, motet, utholdenheten og styrken er veldig flott å se på. Nesten samme hva slags idrett det er. Å se et 100-metersløp i slow motion er jo helt fantastisk, for eksempel!

Men ikke golf.

Gammel 22-02-11, 15:49   #8
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vinter-idrett må være det aller kjedeligste jeg kan tenke meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.