Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synes du El naturalista sko er flotte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 09:00   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?

Nja...flotte er vel å dra det litt langt, men jeg er veldig godt fornøyd med det paret jeg har. Type "tresko" med mjuk såle som er gode å gå i.

Gammel 09-03-11, 09:01   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

De er sikkert gode å gå i, men jeg synes de er skikkelig stygge. Jeg får litt assosiasjoner med gøyal, assymetrisk frisyre og èn lang papegøye-øredobb. og ynsjyll til de jeg nå har fornærmet.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 09:25   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

El Naturalista er jo veldig mye mer enn det paret som vises i hovedinnlegget, da. Ellers er det jo alltid artig å lese hvor stygg andre synes ens egen stil er.

B.M: kjerring, harry og klumpete

Gammel 09-03-11, 09:28   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De på det første bildet synes jeg ikke er fine. Men jeg har to par av merket fordi de er gode å gå i til hverdags. De er med en mindre klumpete såle og er mer feminine.

Gammel 09-03-11, 09:31   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du er jo veldig flink til å finne sko til andre, Elinblu.

Alveblu er så liten og nett at hun godt kan bruke litt grovere sko. Sånne som meg trenger spikes og nineinch for å virke feminin.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:09   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen par, og synes de jeg har er fine. Jeg får litt angst av veldig damete sko, så da går jeg heller med noen litt røffe og tøysete noen.

Jeg er forresten skuffet over den nye Fly-kolleksjonen, jeg også. Og jeg som skal til London nå snart og alt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:22   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har noen par, og synes de jeg har er fine. Jeg får litt angst av veldig damete sko, så da går jeg heller med noen litt røffe og tøysete noen.

Jeg er forresten skuffet over den nye Fly-kolleksjonen, jeg også. Og jeg som skal til London nå snart og alt.

Røffe og tøysete sko er noe av det mest damete jeg vet om. I hvertfall når det er i EL og Fly-London stilen. Det stiller i samme kategori som "gøy på håret", asymmetrisk klipp og uno-klær.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:24   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Røffe og tøysete sko er noe av det mest damete jeg vet om. I hvertfall når det er i EL og Fly-London stilen. Det stiller i samme kategori som "gøy på håret", asymmetrisk klipp og uno-klær.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 13:36   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Word!

Gammel 09-03-11, 10:16   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selv jeg synes mye av Fly-greiene er over streken nå.

Gammel 09-03-11, 10:20   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse flyskoene syns jeg er litt søte, men skulle gjerne hatt dem i et annet mønster. Dvs. ikke med mønster i det hele tatt.

Også er disse litt fine, selv om jeg foretrekker trehæl, fremfor den gummien:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:22   #12
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har disse skoene som man viser til i HI. Jeg er sånn passe fornøyd. Jeg synes de er litt tunge. Og ikke SÅ gode å gå med.

Gammel 09-03-11, 10:26   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

-er sammen med Toffen. Jeg synes sånne helt pregløse, tamme, glatte sko blottet for detaljer er hundre ganger mer kjerringaktig.

Gammel 09-03-11, 10:29   #14
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var mest ordbruken til Toffen jeg reagerte på. Røffe og tøysete sko fottøyets "gøy på håret".

Sko kan definitivt være spesielle og med detaljer uten at de trenger å klumpete og tøysete. "De ser veldig gode ut" er sjelden et tegn på at skoene er kule eller fine. Det blir som "hun er sikkert snill".

Gammel 09-03-11, 10:32   #15
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor skal det være en motsetning mellom gode sko, og kule/fine sko? Det kan være noe å tenke over dagen etter kvinnedagen. Må pynting innebære å gjøre seg selv mer hjelpeløs? (prøv å løpe i stillettsko...)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:33   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men hvorfor skal det være en motsetning mellom gode sko, og kule/fine sko? Det kan være noe å tenke over dagen etter kvinnedagen. Må pynting innebære å gjøre seg selv mer hjelpeløs? (prøv å løpe i stillettsko...)

Jeg har mange sko som er både fine og gode å gå i, favoritten min er et par med åtte cm hæl, og jeg har ingen problemer med å gå fort eller løpe i dem, eller ha dem på en hel dag på jobb. Så det trenger ikke være en motsetning mellom gode og kule.

Gammel 09-03-11, 10:35   #17
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Nei, nei, nei, det er ikke nødvendigvis noen motsetning. Gode sko kan godt være kule/fine, men hvis "de er sikkert gode" er det første noen som sier om skoene dine synes de nok ikke at de er fine. Det var det som var poenget mitt. Mange her i tråden sier at EL ikke er fine, men at det sikkert er gode. Det er som å "snille" skoene.

Gammel 09-03-11, 10:36   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor skal det være en motsetning mellom gode sko, og kule/fine sko?

Det er ingen motsetning mellom gode sko og kule/fine sko, men når det eneste man kan si om sko er "de er sikkert gode" så er ikke det en God Ting.

Sko kan helt fint være gode uten å se ut som noe skåret ut av et traktordekk, dekorert med tre ulike farger, og fire typer materialer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:32   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Det var mest ordbruken til Toffen jeg reagerte på. Røffe og tøysete sko fottøyets "gøy på håret".

Røffe er bra, tøysete not so much. Jeg ser den!

Gammel 09-03-11, 10:30   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig konservativ når det gjelder sko, så El naturalista er bare ikke min stil, og de kan være så komfortable og gode å gå med som de bare vil, men jeg liker ikke grov såle og grove sømmer. Sånn er jeg bare. :gammel, kjedelig og konservativ:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.