|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnehagematVi betaler forøvrig 300 kroner for det som altså er lunsj og frukt. Men de kaller det "aktivitetspenger".
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: BarnehagematI minstemanns barnehage er det mye knekkebrød og smøreost. Varm lunsj (tomatsuppe eller havregrøt) en gang i uka. Foreldrene kjøper frukt på rundgang, en uke av gangen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnehagematEn kan vel velge å ha høyere matbetaling for å lønne noen for å lage maten? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: BarnehagematVi betaler 395 kr i mnd. for to daglige måltider. To ganger i uka er det varmmat og det er skikkelig middagsmat hver gang. Godt variert og med mye grønnsaker og friske råvarer. Jeg tror de ansatte lager maten på rundgang. Brødmaten ser også ut til være variert etter hva jeg kan bedømme ut fra flekkene på barnet når hun kommer hjem.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnehagematNå har jeg sjekket regningen som kom i dag. Vi betaler 450 kr pr mnd i matpenger og får da 3 måltider daglig: Frokost, middag daglig og ettermiddagsmat samt frukt. |
|
|
|
![]() |
|
|