Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

90-tallsantrekk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 22:11   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: 90-tallsantrekk

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Shamu: Har du lyst til å dele litt om hvordan opplegget rundt festen var? Begynte musikken allerede kl 20? Ble det lang kø for å komme inn? Hvordan var det med barene, lang kø for å kjøpe alkohol?

Skjønner det nok er litt forskjellig fra plass til plass, men regner med det likevel blir noenlunde det samme når det kommer til tidspunkt for musikken og slik. Var det bra opplegg?

Nå hadde vi VIP billetter, noe jeg definitivt ville valgt igjen og skal velge neste år. For dette skal gjentas!
Vi hadde en helt fantastisk kveld!
Vi kom dit fem på åtte. Da var det en uendelig lang kø. Siden vi hadde VIP gikk vi rett inn på 30 sekunder. Genialt!
I VIPen var det null kø i baren, vi fikk bord helt fremme med scenen og hadde en super kveld.
DJ fra 2000, så begynte vel selve konserten litt over ni tenker jeg? Husker ikke helt..

Doene var dog en helt annen historie, men så er jeg allergisk for sånne festivaldoer... Ugh...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 22:16   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får vi ikke se bilde av antrekket?

Gammel 05-04-11, 22:21   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar, Shamu. Er så usikker på når det lønner seg å komme, før eller etter køa.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 23:21   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Det ble ikke tatt bilder av antrekk, og jeg ble ikke så 90 som jeg hadde håpet da ingen av de andre ville kle seg ut..

Luvi - Garantert komme før køen. Få med deg ALT! :-)

Gammel 05-04-11, 23:27   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Blir en kostbar kveld, kjenner jeg, når det starter så tidlig. :P Men men, gleder meg vilt, blir nok knallbra tenker jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 23:28   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Blir en kostbar kveld, kjenner jeg, når det starter så tidlig. :P Men men, gleder meg vilt, blir nok knallbra tenker jeg.

Kvelden ble spinndyr, med billetter og drikke på stedet.. men det var verdt det. Det var vi 4 som gikk fryktelig enige om.

Håper dere får det like kjekt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.