Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må-ha-dings til kjøkkenet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 13:51   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må-ha-dings til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg trenger nok ikke en slik, fordi jeg sykler ikke.

Nå lurer jeg veldig på om man trenger hjelm for å bruke denne.

Gammel 06-04-11, 16:41   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt trenger du hjelm for å bruke den.
En sånn en:

Gammel 06-04-11, 16:44   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Selvsagt trenger du hjelm for å bruke den.
En sånn en:

Med majonesklattflyttern og den hjelmen blir man midtpunktet på enhver fest. Tenk alle de festlige flekkene man kunne flyttet på fest da! Og tenk så utrolig kult å gjøre det iført Hjelmen og sort kappe. Og aller, aller helst dææ-dææ-dææ-dættidæ-dættidæææ (må synges med innlevelse) som bakgrunnsmusikk!!
åh....

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 12:01   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hva da "bruk for"? Skjønner ikke hva dere snakker om. Den er jo kul!

Gammel 06-04-11, 16:58   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:04   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg hatt stort behov for en sånn flytter. Lille skulle hjelpe meg å bake, og halve eggedosisen havnet på benken. Da drømte jeg om flekkflytteren, tenk så praktisk å bare flyttet det oppi bollen igjen istedenfor at jeg måtte lage ny eggedosis.

Gammel 12-04-11, 21:47   #7
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg må ha en sånn hvis man kan flytte knuste, rå egg opp fra golvet og over i søppelbøtta! Har en tendens til å miste ett egg når de skal i hylla si i kjøleskapet og det er et he...... griseri å vaske opp
Igår bestakk jeg eldstejenta med 10 kr for å vaske etter meg

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.