|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Einsam
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Var nok bare påskehandelen som skapte problemer for deg, dessverre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!
Haha, splitter ny iPad kødder med meg. Må fikse.
![]() |
#63 |
Hertuginne
|
Også kalt en driftsleverandør som ikke gjør jobben skikkelig.
![]() |
#65 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Men at Skatteetatens supporttelefon stengte kl 11:00 i dag fordi det snart er påske, det er helt hinsides! Men de jo 30% straffeskatt på enhver feil som går i deres disfavør, så det er jo et bra businesscase å stenge all support i påsken, når folk endelig har tid til å sette seg ned og se på det makkverket de preutfyller med.
![]() |
#66 |
Hertuginne
|
Å, får jeg tidligere ting jeg har skrevet slengt rett tilbake nå.
![]() |
#67 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#68 |
heimføing
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Jeg har lån i Postbanken og jeg ble oppringt av kundebehandleren min en gang i vinter, og da sa hun at det ble sammenslåing i påsken. Og så har jeg fått brev, mail og sms. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
![]() Sv: Heia DnB NOR!Fikk også melding om det. Fikk handlet på kortet idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Pauset
|
Nei, men det kan være kjekt å kunne overføre mellom egne kontoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Er nettbanken oppe og går nå, altså? Da har kjernekonverteringen gått rimelig som smurt. Tipper det er et par sjeler som puster lettet ut nå.
![]() |
#74 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Heia DnB NOR!!!
Jeg har en konto i dnb med minibank kort og nettbank og turbo har, og all infoen min er oppdatert der men fikk ikke noe sms om varslig om det skulle stenges,ikke mail eller noe.Og ikke sett det verken i avis eller på nettet .Men ikke noe krise da jeg bruke skandiabanken istede.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 22-04-11 kl 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Pauset
|
Jeg er er også 99 % sikker på at min epost og mobilnummer er oppdatert hos DnbNor....... fikk ikke noe sms og ikke noe mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Honda: nettbanken blir nok ny, men dere får nok ikke dårligere rente enn dere har nå. Dette er mest en IT-teknisk endring, Postbanken er vel fortsatt Postbanken, bare at dere er nå på samme it-system som DnB NOR-kunder.
![]() |
#78 |
Passiv
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Jeg kommer ikke innpå. |
![]() |
![]() |
#79 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Joda vet at renta vi har nå er samme, men vi skal bygge ut og fikk nå brev fra postbanken for lenge siden om endringer osv. leste ikke så godt
![]() |
#80 |
Einsam
|
I utgangspunktet skal ingen få dårligere vilkår |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|