|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Måltider på verandaen | |||
| Mannen i huset liker å spise utendørs |
|
135 | 77,59% |
| Mannen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
30 | 17,24% |
| Fruen i huset liker å spise utendørs |
|
142 | 81,61% |
| Fruen i huset liker ikke å spise utendørs |
|
31 | 17,82% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lett rørt
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi liker og spise ute, men det må være varmt nok til at maten ikke blir kald for fort.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg liker det veldig godt, spesielt på forsommeren føles det som toppen av luksus. Men jeg kapitulerer når det kommer innpåslitne veps.
|
|
|
#5 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Det ser ut som jeg kan konkludere med at han tilhører en eksklusiv liten krets av like mange menn som kvinner. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?
Må han spise ute? Jeg slapp heldigvis det som unge, men det var sikkert fordi jeg ble kjempesur om jeg ble tvunget til å sitte ute og spise.
|
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Det er jo litt utrivelig om man samles til middag ute (enten med gjester eller bare familien), og ett barn sitter alene inne? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Utrivelig for hvem? Jeg har valgt å sitte inne mange ganger mens resten av familien har spist ute. For min del var det ikke utrivelig i det hele tatt, og foreldrene mine syns det var bedre at de hadde en blid datter som ikke forsuret hele måltidet fordi hun ble tvunget til å sitte ute når hun ikke ville. Dette var vel en kamp de ikke orket å ta, tenker jeg.
|
|
|
|
#11 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg og mannen er enige om at grillmat helst spises ute. Er nedtur om været tvinger oss inn.
|
|
|
#12 |
|
Peppy!
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg liker det ikke hvis det er for varmt, og ikke hvis det er for kaldt. Og ikke for lyst. Utespising har et trangt, lite vindu her. Pussig nok er norsk sommer gjerne ikke for varm eller for kald, så det går greit gjennom grillsesongen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?Her liker alle best å være ute når temperaturen tilsier det, så vi spiser mye ute på gode dager. Noe av det beste jeg vet på varme sommerdager er å tilberede en lett varmrett litt sent på kveld, når sola er på vei ned og det er svalt og deilig på verandaen. Og Chablis.
|
|
|
#14 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker folk å spise utendørs?Vi liker begge to godt å spise ute når det er fint vær.
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Liker folk å spise utendørs?Jeg spurte mannen nå: Liker du å spise ute? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Liker folk å spise utendørs?VI er pasjonerte utespisere både hjemme og på hytta. Sol i øynene og slikt prøver vi å unngå, og veps liker vi ikke heller. Men vi har våre metoder for bekjemping av dusteveps som prøver å overta spiseplassen vår.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Folk som kommer på besøk til sommerhuset til pøbelsara er veldig heldige. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg fikk ikke grønnprikket deg fordi jeg akkurat har gjort det, derfor får du en
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
|