|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du hatt seilersko? | |||
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen |
|
14 | 7,95% |
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
131 | 74,43% |
| Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå |
|
1 | 0,57% |
| Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
27 | 15,34% |
| Bingo! |
|
3 | 1,70% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Ja, hadde både hvite og brune. Elsket dem!
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde opptil flere; både blå, røde, brune og hvite om jeg husker rett. Sebago Docksides må vite |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Husker jeg hadde flere brune par på 80-tallet,med kruseduller på lissene,ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Denne tråden overrasker meg veldig. Seilersko er titusen ganger mere kledelig enn tights. Jeg har sett bilder av meg selv fra det glade 90 tall med tights og har derfor klart å la være å følge trenden på tights. Jeg klarer ikke å se at seilersko til dongeri er så veldig ille....Det kan sikkert forklares med at jeg er selv en aktiv seiler så jeg har alltid hatt seilersko. De bruker jeg på regattaer og i seilferier. Resten av året ligger de i en skuff og hviler.
|
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Seilersko havner i samme kategori som mange andre ting fra åtti- og nittitallet (som for eksempel tights) som har brukt, skal aldri bruke igjen. Steinvaska jeans tilhører samme kategori.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Og jeg, som den hamsteren jeg er har faktisk mine gamle seilersko fremdeles! Det er det jeg sier "Alt vende tilbage!!" - Men ehm.. litt usikker på om jeg kommer til å ikle meg mine gamle seilersko med knute på snora ja.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde et par brune. De var helt sikkert ikke ekte - for jeg var typ 10 år og husker at jeg hadde de i str 34 og at det var litt stort. Men de var veldig fine -. og etter en sommer, luktet de innmari tåfis *husker viktige detaljer og deler villig*
|
|
|
#12 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde den gangen jeg var ung, sikkert rundt 1987-88 eller så. Tror de var hvite (eller mørk blå???), jeg har fortrengt det med fargen. De hadde i alle fall krussedull på snorene og var helt sikkert ikke ekte.
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Det er godt å høre at flere hadde hvite seilersko.
|
|
|
#14 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?
Jeg hadde også hvite seilersko! Docksides. De ble veldig stygge etterhvert, og det var kanskje like greit. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha....jammen sant det |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Jeg hadde aldri støvletter, men jeg hadde mokasiner. De så jeg igjen i skobutikkene i Nice i helgen.
Jeg har lett etter seilersko til far i Barcelona i 2004. Vi fant ingen, selv etter å ha trålet mengder av skobutikker. Derimot fant vi de i Budapest året etter. Far var overlykkelig siden de gamle var utslitt.
Jeg hadde hvite Docksides i 1975/76. Det var 17.maiskoene mine det året. Rosa knestrømper med flettemønster, rosa storpolo, offwhite plisséskjørt og et langt hvitt skjerf i "helsetrøye"-mønster.
Jeg har hatt to par hvite, et par lysebrune, alle Docksides, og i andre runde på nittitallet en gang hadde jeg flere par grove Timberlands noen med GoreTex og noen uten.
|
|
|
#20 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde blekrosa Docksides, og ytterst på lissen lagde vi en type knutesak (tvinnet på en måte) |
|
|
|
![]() |
|
|