|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg ser at det for min og deres del blir litt nedtur, ja.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg drar ut og drikker øl med Albertine. Ungene ble overrasket.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg synes du prioriterer veldig riktig nå altså, Bæret. |
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Være crazy senere høres lurt ut ja. En øl høres også lurt ut.
|
|
|
|
#8 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?
Jeg har to kasser med klær som skal til Trondheim, så du kan være litt ekstra crazy og svippe innom meg og ta de meg.
|
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Jeg tipper ungene blir veldig overrasket hvis du forteller dem alt du vurderte før du landet på øl med Albertine, Kirsebær.
|
|
|
|
#11 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal jeg overraske ungene med i helga?Skavvise: Bile til Oppland og ta med klær, bile til Gardermoen og fly til Trondheim, taxi til sentrum, én øl, taxi til Værnes, fly til Gardermoen (da har promillen fra den ene ølen blitt godt forbrent), sjekke ut bilen, kjøre hjem... Det er vel bare å hive seg i bilen!
|
|
![]() |
|
|