![]() |
#61 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Lost:kopierer over til Mac'en, kobler opp Mac'en til TV'en, tenner stearinlys, legger ungen, dekker på TV-bordet, serverer TV-dinner:
![]() |
#62 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost
Hehe sånn er jeg også. Heroes, The 4400 og Lost er serier som skal sees på kvelden, uten NOEN forstyrrelser og gjerne med noe god mat eller digg. Jeg ser dem med mannen da, siden han er like fan som meg. Han kommer hjem fra jobb kl. 21.30 og da er det Lost-tid!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: LostDu får vente til i kveld, i 22-tiden. Da er nok denne tråden særdeles aktiv, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det har ikke jeg heller fått meg meg og jeg er temmelig sikker på at jeg har sett alle episodene. Whatshername skjøt en dame i magen på båten og vips en episode senere eller to, så var de tilbake på stranden. Uten båt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Prettiest mess ever seen
|
Der er jeg også.
![]() |
#70 |
sjelden
![]() Sv: LostHvordan skal jeg nå holde ut til neste episode? Hvem handler det om neste gang? Stakkars Locke etter denne episoden, jeg kjente frustrasjonen hans inn til margen, da han så sin far. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: LostTenk, jeg har bare sett sesong 1.
![]() |
#72 |
Kidding, right?
|
Ryktene sier at det er en Pikki-episode (Paolo/Nikki) og at den som dør er en av dem. (Han?) Pga av et edderkopp-bitt. Aner ikke om det stemmer altså! Men den harde kjerne i LOST-fans har lenge hatet Pikki (det var liksom helt feil at de plutselig skulle være med og gå rundt og finne nye stations etc). Produsentene (de kreative sjelene bak LOST egentlig) har vært veldig obs på fansens engasjement underveis og har mange ganger tatt med bitte små ting i episodene som en hyllest til de innbarka fansene. Dette kan jo være noe sånt. Type "Unnskyld, greitt, vi tar dem bort igjen!")
![]() |
![]() |
#73 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: LostMen jeg skjønner ikke dette helt. VAR altså dette faren til Locke?? For i den episoden jeg så (var det sesong 1, mon tro?) der "faren" tok kontakt med Locke, prøvde å innarbeide et godt forhold til "sønnen" for så og overtale ham til å donere den ene nyren sin, viste det seg jo at han IKKE var faren etter operasjonen, at han hadde løyet til Locke hele tiden bare for å få nyren?? Og nå ER han plutselig faren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#76 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: LostOg så deeet utrykket på Jack da u-båten ble sprengt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: LostSi meg, dere som spoiler: Spoiler dere rykter og promoer, eller spoiler dere ses3-godbiter?
![]() |
#78 |
Kidding, right?
|
Det har du rett i. Må bli flinkere til å skrive HVA spoilerne handler om. (Kilde: youtube.com) Nabbe: Jo. Det har vi visst lenge faktisk.
![]() |
![]() |
#80 |
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LostHvordan får jeg til å lese spoilerne? |
![]() |
![]() |
![]() |
|