|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?
![]() |
#63 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?
Var du naken før??
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?Ikke opptatt av image, så da er jeg vel den jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?Glemte å si at jeg følger med på Paradise Hotel!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?Jeg kan virkelig virkelig ikke fordra å bli misforstått. Særlig ikke når jeg blir misforstått med vilje; når folk gjør seg bittelitt dummere enn de egentlig er bare for å få gleden av å misforstå ... uh-huh. Så da prøver jeg å late som om jeg er et menneske som ikke lar meg provosere av sånne nykker
![]() |
#70 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvordan vil du oppfattes av andre?Jeg er den jeg er, prøver og bidra der jeg kan, spør der jeg lurer og ytrer meninger i saker som engasjerer meg. Å bli tilegnet meninger og egenskaper jeg ikke har gjør meg forbannet. Det er ikke alle som har en diskusjonsform som jeg er komfortabel med, så da holder jeg meg heller unna. Vi har våre valg som familie, jeg er åpen og motaklig for endring, men da spør jeg om forslag/hjelp, jeg liker ikke å bli beordret.
![]() |
|
|