Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 22:12   #61
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Tele2 gir ingen opplåsningskode før bindingstiden er ute. Gjør de det på Netcom altså?

Ja NetCom har det

Gammel 24-06-11, 22:17   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har! Kjøpte den i dag, og har sittet og kikket litt på den nå, er forelsket allerede! For et herlig design, og jeg liker at man får værmeldingen for valgte sted rett i fleisen hele tiden. Det er virkelig noe man trenger her til lands.

Gammel 24-06-11, 22:20   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Hvordan er det å synkronisere/ta backup på android-telefoner mot mac? Godtar apple dette?
Gmail og slikt? Adresselister?

Android = Google, så det funker som en kule med Gmail.
Hvordan mac takler HTC Sync aner jeg ikke, det har jeg ikke prøvd.

Sony Ericsson har forresten online backup på Xperia (og sikkert de andre også), som den kjører før oppgraderinger. Det er genialt og burde vært på alle androider.

Gammel 24-06-11, 22:55   #64
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg har! Kjøpte den i dag, og har sittet og kikket litt på den nå, er forelsket allerede! For et herlig design, og jeg liker at man får værmeldingen for valgte sted rett i fleisen hele tiden. Det er virkelig noe man trenger her til lands.

Gratulerer med valget!!!! Lover bra for meg dette. Min kommer om en ukse tid i posten

Gammel 24-06-11, 23:25   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seriøst, mannen min overtok hele tlf nå, og han er LIMT til den. Han er pottesur fordi han må kjøpe en til full pris (han kan ikke kjøpe med abonnement pga. jobben) og at han da må vente en stund med å kjøpe en. Han er forelsket i den telefonen og jeg er som luft for ham nå.

Gammel 25-06-11, 00:17   #66
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det kan du IKKE med iPhone. Gratulerer med å ha tatt riktig valg!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:21   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg kan ikke legge meg! Jeg skal gifte meg med denne telefonen! Herregud!
Og ALT av apps jeg var redd for å ikke få til Android, finnes jo nettopp til Android. Nå har jeg sittet og funnet sikkert 50 apps jeg må ha. Men vi må kjøpe trådløst nett før jeg laster dem ned, skal ut og kjøpe det i morgen!

Jeg ler meg fordervet av de som mener jeg kommer til å angre på dette kjøpet.

Gammel 25-06-11, 13:14   #68
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Godt å høre at du har tatt valget for meg!!!

Gammel 25-06-11, 16:52   #69
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ååååå, jeg vil ha min NÅ. *utålmodig*

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 23:04   #70
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sant telefonen er fantastisk DD? Min mann gikk nettopp og la seg, og mens han mumlet noe om at jeg var mye mer interessert i telefonen enn i han, så det var liten vits å sitte oppe.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 02:25   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Mannen min er like furtete, men fordi han er så misunnelig på meg og har lyst på telefonen selv. Han overtok den i hele dag, jeg fikk såvidt kontakt med mennesket! Nå har jeg sittet og lagt inn fullt av apps, jeg blir mer og mer glad i denne telefonen altså. Jeg er oppslukt, den er helt fantastisk! Store ord, men jeg mener det, alle som kjøper denne telefonen vil garantert falle helt pladask! Og ja, jeg har prøvd iPhone, og nei - iPhone er ikke bedre enn denne. På noen som helst måter. De som sier det motsatte har stort sett ikke prøvd denne.

Det eneste jeg savner, er at man kan kjøpe apps via telefonregningen, at man slipper å betale med kort! Men er det sånn at når man har betalt med kort en gang så ligger infoen inne slik at man slipper å hele tiden dra frem kortet?

Gammel 26-06-11, 08:26   #72
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det sånn at når man har betalt med kort en gang så ligger infoen inne slik at man slipper å hele tiden dra frem kortet?

Ja, du knytter det mot google-kontoen din. Må skrive inn passord, bare. Og om du kjøper noe og avinstallerer innen 24 timer, får du pengene igjen.

Kan man betale med telefonregningen på iPhone?

Gammel 26-06-11, 10:44   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg tror man gjør det på noenlunde samme måte på iPhone, i hvert fall er det ikke sånn at man hele tiden må skrive inn kort-info. Men kult at man ikke trenger det på Samsung heller, takk!

Alle priser står forresten i SEK, hvorfor det? *dum* Ikke at det betyr noe altså, jeg bare lurer.

Gammel 28-06-11, 06:50   #74
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Men hva er egentlig forskjellen på disse 2? Hva er det som gjør at S2'en kommer så mye bedre ut i tester enn iPhone?
Har neeesten bestemt meg for S2...
Kan man bruke f.eks Spotify på S2? Bruke den som MP3 spiller osv?

Gammel 28-06-11, 09:42   #75
Input

Input sin avatar

Standard

Om du leser hele tråden, står det jo ganske mye om forskjellene og hvorfor noen mener S2 er bedre enn iPhone mens andre mener omvendt.

Ja, du kan bruke Spotify og mp3.

Gammel 28-06-11, 10:31   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Men hva er egentlig forskjellen på disse 2? Hva er det som gjør at S2'en kommer så mye bedre ut i tester enn iPhone?
Har neeesten bestemt meg for S2...
Kan man bruke f.eks Spotify på S2? Bruke den som MP3 spiller osv?

http://www.tv2.no/underholdning/hjel...9493.html#top1

Disse er ikke nådige mot iPhone.

Sitat:

Apples iPhone 4 er både dyr, den har ikke minnekort og støtter ikke flash, og det er umulig å bytte batteriet. Derfor havner den ikke på pallen en gang.
– Sammenlignet med konkurrentene holder ikke dette, fastslår Swang.
– iPhone 4 dropper ofte ut av mobilnettet enn andre mobiler. Den har et lukket operativsystem og alt blir styrt av Apple. Den har ikke FM-radio og heller ikke HDMI-utgang, som gjør at du kan koble til HD-tv, med mindre du kjøper ekstrautstyr, sier Swang.
Heller ikke i år imponerer Apples bidrag på mobilmarkedet, og telefonen havner langt ned på listen.
– I tillegg knuser den letter enn de andre telefonene, sier Swang.

Gammel 28-06-11, 11:03   #77
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor rotet jeg meg inn i denne tråden? Jeg skulle da aldri bruke penger på dyr mobil.
Men så takker snart den to år gamle Nokia arbeidstelefonen min for seg, og nå som jeg liker å bruke tlf også til andre ting enn bare å ringe med, så... Og Chess har hyggelige nedbetalingsmuligheter og greier.
Lett å lede i dag. Men skummelt å måtte lære seg noe nytt.
Med ett eneste unntak har jeg sverget til Nokia bestandig, og har sluppet å måtte sette meg inn i nye ting hver gang jeg har byttet telefon.

Gammel 13-09-11, 09:33   #78
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Skal nå til å kjøpe ny telefon, dere som kjøpte SG2.. Fortsatt like fornøyd?

Finnes det ok deksler o.l. slik at levetiden kan forlenges litt? Antar at poden kommer til å stjele den så ofte han kan Skikkelig spillegal!

Gammel 13-09-11, 10:35   #79
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk min på fredag og så langt virker den bra. Plundrer litt med enkelte ting, men dette er min første touchtelefon så det går seg til.

Jeg kjøpte skydd til å ha utenpå glasset og et råååsa "netting"deksel. Man kan også silikondeksel. Dog ikke så fancy som til iPhone.

Men hvis du går på ebay får du tak i silikondeksler i alle farger.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 12:25   #80
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fortsatt storfornøyd og har ikke angret et øyeblikk. Sønnen min har iPhone 4 som jeg låner av og til, men jeg er kjempeglad for at jeg valgte Samsung fremfor iPhone.

Jeg har kjøpt deksler til min Galaxy hos iUtstyr. Norsk butikk, deksler til rundt hundrelappen og rask levering. (Et par dager har det tatt.)

Jeg har kjøpt deksler i gel/TPU. De er myke men mye fastere enn silikondekslene som jeg syns blir altfor slarkete.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.