Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Seriøst, vil noen kjøpe dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 22:56   #61
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SERIØST, vil noen kjøpe dette??

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hah! Jeg må innrømme at jeg har hatt en hemmelig drøm om å lære meg å ståtisse, helt siden jeg så en jente dra opp skjørtet og stille seg opp mot veggen sammen med gutta på Roskilde i 2000.

Hehe ... Litt av ett syn.
Roskilde 1996, jeg så en mann i kilt som hadde oralsex med seg selv.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 22:57   #62
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seriøst, vil noen kjøpe dette?

Nei, Koma! Du må ikke skrive sånt! Jeg får dårlige drømmer!

Gammel 17-06-11, 22:59   #63
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seriøst, vil noen kjøpe dette??

Jeg ser for meg at dette er genialt å ha med når man er på tur med ungene, hvor den 4 år gamle jenta alltid må tisse når man er 30 minutters gange hjemmefra.
Funker den på barn tro?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:00   #64
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nei, Koma! Du må ikke skrive sånt! Jeg får dårlige drømmer!

Sorry, men det var helt surrealistisk. Det var midt på lyse dagen, og jeg hadde bare vært der i ett par timer, og jeg husker jeg skvatt og skrek da jeg så det ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:01   #65
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 17-06-11, 23:07   #66
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Denne hadde vært praktisk da jeg var på sykkelritt forrige helg. Jeg holdt meg i evigheter mens jeg syklet og ventet på at den perfekte busken jeg kunne gjemme meg bak skulle dukke opp. Da jeg endelig fant den var jeg ekstremt tissatrengt, og bak busken var det en surklete og kald myr som jeg plumpet utti. Arrg.
Jupp, denne ser jeg absolutt bruksområder for.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:14   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kvalmt? Jeg synes det så uhyre praktisk ut jeg. Skjønner i hvert fall ikke hva som er kvalmt med det?

Ikke jeg heller. Har faktisk tenkt på noe sånt før. Filler, at jeg ikke tok patent på det!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:14   #68
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Og så har man denne:

Den har vi kjøpt. Vi skulle på ferie med fly rett etter at Junior hadde sluttet med bleier. Så for meg timesvis med turbulens, da er en slik genial!

http://www.nomaden.no/main/index.php...pshop&Itemid=1

Gammel 17-06-11, 23:14   #69
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg som fisker i Trondheims vann har faktisk lurt på hvorfor ingen har funnet opp et hjelpemiddel slik at damer kan stå og tisse. Ikke bare bare å sette seg ned når det står mange fiskere rundt om kring, så dette synes jeg ikke var så dumt.

Gammel 17-06-11, 23:17   #70
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Mitt søskenbarn og jeg øvde oss på tomme doruller da vi var små, så vi var nok først, så egentlig...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:20   #71
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Helt særiøst....har campingvogn uten dass, og hytte med grise hæslig utedass, ender alltid med uiv- å stå og pisse i en kopp og hive ut av bua er ikke så særlig lekkert det heller, jeg kunne finne på å kjøpe en sånn

Gammel 17-06-11, 23:21   #72
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Savnet forresten en slik greie da jeg var på en øy langt uti Titicacasjøen. Måtte skikkelig tisse og skulle ned til kaia og ta båt i noen timer (småbåt). Flere i følge, ingen kjente. Ikke en busk i sikte. Gikk litt utenfor stien mens jeg var bakerst i følget og satset på at ingen av de andre snudde seg og så oppover i lia. En tissetrakt hadde vært nydelig!!

Gammel 17-06-11, 23:53   #73
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noe for meg, men sikkert praktisk.

Gammel 18-06-11, 01:08   #74
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Meneh... Hva med drypping etterpå? Man må jo likevel finne seg papir og tørke? Og det er vel ikke j***a lett med buksa på?

Det var den ENE servietten da, som fulgte med. Kan sikkert brukes til alt. Tørk, rengjøring, osv. :grøsser fortsatt:

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke jeg heller. Har faktisk tenkt på noe sånt før. Filler, at jeg ikke tok patent på det!

Har innrømt at kvalmt kanskje ikke var rette ordet altså, men noe for meg, det er det ikke.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 01:49   #75
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Forutsatt at den funker er den jo genial!!

Takk for linken Grøten! :iler inn med kredittkortet:

Seriøst, når jeg sto med den tissetrengte treåringen på skogstur bak en busk, med tiss som sildret i alle retninger unntatt rett ned, nå i kveld i øspøs regnvær, så ønsket jeg at hun var gutt, og her er jo løsningen!

Gammel 18-06-11, 02:02   #76
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Seriøst, når jeg sto med den tissetrengte treåringen på skogstur bak en busk, med tiss som sildret i alle retninger unntatt rett ned, nå i kveld i øspøs regnvær, så ønsket jeg at hun var gutt, og her er jo løsningen!

Også enda billigere på ebay da gitt!
http://cgi.ebay.com/GoGirl-Female-Ur...item3f0aff91ce

Gammel 18-06-11, 08:26   #77
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Da vi stod fast på motorveien i Tyskland i timesvis, så misunnte jeg mannfolkene som kunne stå ved veien å tisse ganske kraftig, kunne ha ønsket meg en sånn en da ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:44   #78
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Bare hyggelig.

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Da vi stod fast på motorveien i Tyskland i timesvis, så misunnte jeg mannfolkene som kunne stå ved veien å tisse ganske kraftig, kunne ha ønsket meg en sånn en da ja.

Og jeg ser det hadde vært kjekt i mange settinger, men ville man brukt den? Altså stått der, i veikanten å tisset?? :rare bilder i hodet:

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:49   #79
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Bare hyggelig.

Og jeg ser det hadde vært kjekt i mange settinger, men ville man brukt den? Altså stått der, i veikanten å tisset?? :rare bilder i hodet:

Akkurat da var jeg så desperat at det var like før jeg tisset meg ut, så jeg tror egentlig det.

(Det dukket heldigvis opp ett toalett en stund etterpå da, så jeg tisset ikke på meg.
Bøttevis med folk som brukte det, ingen vaskemuligheter og det stinket dritt. Gikk med litt sprit til fingrene etterpå ja.)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:56   #80
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, det er ikke det dummeste jeg har sett. Har hatt pasienter med Amadeusflasken, det er jo litt av samme greia, det har fungert for damer på 80+,så da må da en liten og nett variant være helt supert for de som måtte trenge noe sånt. Det hygeniske ser jeg ikke noe problemer med. Urin i seg selv er sterilt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.