|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg ser for meg at det blir rimelig rent og ryddig av denne leiteaksjonen.
|
|
|
#3 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg har også en ekkel historie å dele.
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Noe er råttent i første etasje
Jeg hadde en vinter ett elgbein og ett hjortebein i en ekstra fryser. Disse ble brukt til sportrening av den firbeinte. Når en god venn av oss ødela fryseren sin følte jeg det trykt å kaste beina i matavfallet, slik at han kunne få låne våres. Vi hadde ikke noe stort behov for fryseren, hadde stort sett hundemat i den. Det var jo minusgrader .. ja, de varte til 2 dager etter at jeg hadde kastet beina. Jeg hadde nesten glemt hele greia, helt det det plutselig krydde av hvite, ekle, ekle, ekle larver i hele spannet ..
|
|
|
|
#5 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Bytt ut bror med kompis, og kjøttdeig med grillet kylling.
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeGammel salat kan også lukte grusomt, selv om den tilsynelatende ser grei ut og du virkelig ikke kan huske at den har stått i kjøleskapet mer enn 2-3 dager ..
|
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeDet kan også skjule seg mye rart i jakkelommer. Poser med to uker gammel vårløk, for eksempel. Det kan være greit å oppdage før man drar på FP-treff for første gang, så man får fisket ut elendigheten og blir kvitt den verste stanken. Har jeg hørt, da.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeOverskrifta på denne tråden har så mange konnotasjoner!
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker på Hamlet jeg.
|
|
|
|
#11 |
|
nygift
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeVi hadde leteaksjon hos min bror, vi mistenkte at katten hadde dradd med seg ett eller annet.
|
|
|
|
#12 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Noe er råttent i første etasjeJeg slutter aldri å undres over hvor god respons og fantastiske forslag man får til all verdens problemer på FP. Jeg mener, vi er på SIDE 5 (!) med innlegg med forslag til hva som kan stinke i et hus!!?!??!!
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeVi har en valp på besøk. Det første den gjorde var å bli helt vill i gangen og prøve å komme seg oppi ene skuffen i benken. Der fant vi en død mus, i lueskuffen til storebror
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Jeg lurte på å fiskedaske deg, men fant ut at du har rett. Egentlig. Det var behov for en vaskehelg. Som tink sa:
Det hørtes kjipt ut, skal det være belønningen for å være superkvinnen som lager sine egne fiskekaker, lizzom.
Det er fremdeles en mulighet.
Uffda, melkeprodukter er døden.
Oh yeah. Skrudde til og med av pc-en for å ikke bli forsinket i jobben.
Jeg ser for meg Mathilda, Dragen og jeg på et treff en gang, det høres ut som om vi har en del felles.
Send ham over. Ingen jeg kjenner har hund nå, unntatt naboen som er reist på ferie. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Noe er råttent i første etasjeHar du sjekket inni lista på hylla i kjøleskapet? Og bak kjøleskapet i den beholderen?
|
|
|
#19 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Noe er råttent i første etasjeHar du sentralstøvsuger? Du har ikke støvsugd noe som har blitt liggende igjen i inngangen?
|
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe er råttent i første etasjeHar du prøvd å dusje??
|
![]() |
|
|